خدمات طراحیطراحی کارت ویزیت

سفارش طراحی کارت ویزیت

سفارش طراحی کارت ویزیت

اگر یک طراحی کارت ویزیت خاص، در ذهن دارید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، می توانید یک سفارش طراحی کارت ویزیت آنلاین در نوین قلم ثبت کنید تا تیم متخصص طراحی گرافیک ما طرح شما را از ابتدا تا انتها، طبق سلیقه شما، طراحی کنند. همچنین شما می توانید، هزاران طرح برای هر سبک و حرفه ای را مشاهده کنید. ما همه سبک ها و حرفه ها را پوشش داده ایم! به سادگی یک طرح اساسی را که مورد علاقه شما باشد، طراحی میکنیم. ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم حرفه ای به نظر برسید و برای تأثیرگذاری آماده باشید

چه اطلاعاتی باید در کارت ویزیت وجود داشته باشد؟

مهمترین اجزای کارت ویزیت، لوگو و رنگ برند شما می باشد. در مرحله بعد، شکل و اندازه کارت ویزیت خود را انتخاب کنید. متن های مهم(نام، نام شرکت، عنوان شغلی، شماره تلفن، ایمیل، وب سایت، شبکه های اجتماعی، آدرس و شعار). در آخر ، تایپوگرافی مناسب را برای کارت ویزیت خود انتخاب کنید.

در این عصر دیجیتال، کارت ویزیت همچنان از جایگاه ویژه ای برخوردار است. به آخرین باری که با مخاطب خود برخورد داشتید فکر کنید. آیا زمان لازم برای وارد کردن شماره تلفن و ایمیل وجود داشت؟ آیا این کار حرفه ای بود که اطلاعات و مشخصات خود و کسب وکارتان را روی یک تکه کاغذ بنویسید و به مخاطب خود بدهید؟ کارت ویزیت به شما امکان می دهد هنگامی که برای اولین بار با کسی ملاقات می کنید، ارتباط شخصی برقرار کنید و ارتباط با شما برای مخاطبتان به یاد ماندنی شود. البته اگر از کارت ویزیت هوشمندانه و خوبی استفاده کرده باشید. به همین دلیل است که سفارش طراحی کارت ویزیت آنلاین امروزه بیش از پیش مورد توجه افراد و کسب و کارهای مختلف قرار دارد. سفارش طراحی کارت ویزیت حرفه ای یعنی اهمیتی که شما به خود و کسب و کارتان میدهید.

با چاپ کارت ویزیت، به کارت خود اجازه می دهید تا به جای شما صحبت کند.نام و شماره ای که از طریق ایمیل ارسال شده یا روی یک دستمال نوشته شده است، به شما کمکی نمیکند. شما به متن و گرافیک های چاپ شده ای نیاز دارید که توجه به جزئیات را نشان میدهد. کارت ویزیت حرفه ای برای تقویت تصویر یک شرکت بسیار ضروری است. انتخاب عناصر و همینطور چیدمان آن ها در کارت ویزیت به مهارت و تجربه نیاز دارد به همین دلیل است که طراحی کارت ویزیت به معنای واقعی یک هنر است. عناصر اساسی که باید در کارت ویزیت حضور داشته باشند عبارتند از: آرم شرکت، نام، موقعیت مقام اجرایی در شرکت، شماره تماس و آدرس ایمیل شخص، آدرس اینترنتی وب سایت شرکت و غیره.

ثبت سفارش طراحی کارت ویزیت در نوین قلم
سفارش طراحی کارت ویزیت

مزایای سفارش طراحی آنلاین کارت ویزیت در نوین قلم

تیم طراحان نوین قلم بعد از دریافت سفارش طراحی کارت ویزیت آنلاین توسط شما، در اولین مرحله شروع به مطالعه و بررسی پیشینه شرکت شما و جایگاه شما در بازار میکند و الزامات شما در طراحی کارت ویزیت را بررسی میکند. همچنین طراحان ما تجربه و تخصص چندین ساله خود را با شما به اشتراک میگذارند تا بهترین طراحی ممکن برای شما انجام شود. نحوه انتخاب اطلاعات و همینطور چینش اطلاعات و لوگو کسب و کار شما در کارت ویزیت، انتخاب رنگ، ابعاد و شکل کارت ویزیت شما و همینطور راهنمایی برای مناسب ترین نوع چاپ توسط تیم طراحان ما با هماهنگی با شما انجام میشود (اگر هنوز لوگو ایده آل کسب و کارتان را طراحی نکرده اید، میتوانید سفارش طراحی لوگو را به صورت کاملا رایگان در نوین قلم ثبت کنید).

سفارش طراحی انواع کارت ویزیت حرفه ای و خاص، یا معمولی و متداول

امروزه رشد سریع و گسترده فناوری و رسانه های اجتماعی بر تمامی روابط تجاری و ابعاد زندگی شخصی ما تاثیر گذاشته است. با این حال همچنان جلسات و رویدادهای حضوری از جایگاه ویژه ای برخوردارند. کارت ویزیت یکی از متداول ترین و مهم ترین ابزارها برای معرفی شما به مخاطبانتان در رویدادهای حضوری هست. به همین دلیل اکثر افرادی که به صورت حرفه ای به رشد تجارت و کسب و کارشان فکر میکنند همواره به دنبال سفارش کارت ویزیت خاص و همینطور سفارش طراحی کاتالوگ و انواع مختلف بروشور هستند تا بتوانند بهترین و ماندگار ترین تاثیر را در کوتاه ترین زمان ممکن بر مخاطبانشان بگذارند.

در حقیقت باید بگوییم هیچ محدودیتی در طراحی کارت ویزیت وجود ندارد و سفارش طراحی کارت ویزیت آنلاین در نوین قلم محدود به چند طرح کلیشه ای و تکراری نیست. دنیای امروز، دنیای خلاقیت هست پس توصیه میکنیم پیش از ثبت سفارش، مهم ترین نکته ای که مدنظرتان قرار میدهید این باشد که چگونه میتوانید با کارت ویزیت خود، به بهترین شکل هویت و فلسفه کسب و کارتان را معرفی کنید. چگونه میتوانید خود را آنطور که هستید و آنطور که به مسائل می نگرید معرفی کنید.

سفارش طراحی کارت ویزیت حرفه ای

کارت ویزیت استاندارد

کارت ویزیت استاندارد متداول ترین نوع کارت ویزیت و در واقع میتوان گفت کم ریسک ترین و ایمن ترین انتخاب شما برای سفارش طراحی کارت ویزیت است. ممکن است با توجه به مناطق و کشورهای مختلف، اندازه های گوناگونی برای کارت ویزیت در نظر گرفته بشود، ولی معمولا ابعاد ۳.۵ در ۲ اینچ در اکثر کشورها متداول است. مستطیل متداول ترین شکل برای کارت ویزیت استاندارد است چون به راحتی در تمامی جا کارتی ها و پاکت کارت ویزیت قرار میگیرد. همچنین معمولا از رنگ سفید یا کرم در یک طرف و رنگ اصلی شرکت در طرف دیگر در طراحی کارت های ویزیت استاندارد استفاده می شود.

کارت ویزیت خاص

این نوع کارت ویزیت می تواند نمای برتری از تجارت شما را به مشتریان بالقوه نشان دهد. کیفیت کاغذ اولین چیزی است که باید به آن توجه کنید. یک کاغذ با کیفیت بالا ظاهری تمیز و مدرن به کارت شما می بخشد.  لزومی ندارد خود را به سایز متعارف ۳.۵ در ۲ اینچ محدود بکنید. ابعاد متفاوت و خلاقانه میتواند تاثیر بسیار ویژه ای در مخاطبان شما بگذارد. شکل کارت ویزیت خاص شما نیز تا حد زیادی میتواند با اندازه ای که در نظر گرفته اید هماهنگ شود. کارتهای ویزیت نشانگر برند شما هستند. بنابراین، کارت ویزیت خاص لازم نیست که رنگ سفید یا کرم باشد. توصیه میکنیم در کارت ویزیت خاص حتما رنگی متناسب با رنگ برندتان را در نظر بگیرید.

چرا سفارش طراحی کارت ویزیت حرفه ای در دنیای دیجیتال امروز اهمیت دارد؟

اکثر کارهایی که امروزه در زمینه تجارت انجام می دهیم دیجیتال است. ارسال نامه، امضای قرارداد، شرکت در جلسات و غیره. ولی کارت ویزیت چیزی است که همچنان جایگاه و اهمیت خود را حفظ کرده است. قصد داریم بررسی کنیم چرا کارت ویزیت اهمیت دارد و باید همواره همراه خود کارت ویزیت داشته باشید.

سفارش طراحی کارت ویزیت آنلاین - سفارش کارت ویزیت آنلاین

مبادله اطلاعات تماس به صورت دیجیتال غیر شخصی است و حسی را منتقل نمی کند

ارسال اطلاعات تماس و سایر مشخصات از طریق ایمیل و سایر راههای ارتباطی دیجیتال امکان پذیر است ولی به هیچ عنوان شخصی و صمیمی نیست و درواقع میتوان گفت این شیوه ارسال حس شما را به مخاطب منتقل نمیکند. تعامل در تماس چشمی و مکالمه واقعی نحوه شروع روابط واقعی است. دو فرد که سرشان در تلفن هایشان هست، هیچ نوع خاطره قابل توجهی از برخورد ایجاد نمی کنند. بعد از مکالمه می توانید به راحتی اطلاعات را از کارت ویزیت به دستگاه تلفن همراه خود منتقل کنید.

کارت ویزیت موثرترین ابزار بازاریابی مستقیم است

بازاریابی ایمیل، بهینه سازی موتورهای جستجو، رسانه ها و شبکه های اجتماعی همگی ابزارهای لازم و ضروری در بازاریابی هستند. اما هنوز هم هیچ کدام به اندازه جلسات حضوری به همراه دست دادن و تبادل کارت ویزیت و برقراری ارتباط چشمی تاثیر گذار نیستند. شما ممکن است در هر زمان با مخاطب بالقوه روبرو شوید. نمایشگاههای تجاری، کنفرانس های صنعت، سالن های فرودگاه و غیره. با همراه داشتن کارت ویزیت حرفه ای در هر زمان اطمینان حاصل خواهید کرد که شما هرگز فرصتی برای ایجاد یک ارتباط تجاری ارزشمند را از دست نخواهید داد.

کارت ویزیت اولین برداشت از برند شما است

وقتی با مخاطبتان برخورد میکنید دوست دارید او چه تصویری از شما در ذهنش داشته باشد؟ کارت ویزیت حرفه ای چیزی فراتر از ارسال اطلاعات و مشخصات شما به مخاطب میدهد. بخشی از برند تجاری حرفه ای شما به مخاطب را هدیه میدهد. اگر شما با دو فرد ملاقات کنید و یکی در تلاش باشد که یک قلم برای نوشتن پیدا کند و شخص دیگر به سادگی کارت ویزیت حرفه ای خود را به شما  تقدیم کند، ترجیح میدهید با کدام شخص تجارت کنید؟ خیلی از اوقات هدف مشتریان از سفارش کارت ویزیت آنلاین به همراه داشتن کارت ویزیت خلاقانه و به یاد ماندنی است که نه تنها تاثیر مثبتی در مخاطبشان میگذارد بلکه مشتریان کارت ویزیت خلاقانه آن ها را به دیگران نیز نشان میدهند و هم امر میتواند به برند سازی آن ها و تاثیر مثبت در مخاطب تا حد بسیار زیادی تاثیر گذار باشد.

کارت ویزیت خود را از کجا تهیه کنیم

اکثر شرکت ها، الگوهایی را ارائه می دهند که به شما در طراحی کارت ویزیت رایگان، کمک می کنند و اطمینان حاصل می کنند که با یک گزینه جذاب و کاملاً مناسب روبرو می شوید. اما بعد از تکمیل طراحی، معمولا چیزی که مد نظر شما بود، طراحی نمی شود. اگر میخواهید یک کارت ویزیت متناسب با کسب و کارتان، برای انتقال ساده اطلاعات، به مشتریان خود، داشته باشید. سفارش کارت ویزیت خود را در نوین قلم، ثبت کنید.

سوالات متداول

کارت ویزیت من در چه سایز هایی طراحی می شوند؟

سایز کارت ویزیت استاندارد: ۸۵ × ۵۵ میلی متر – سایز مربع کارت ویزیت: ۵۵ × ۵۵ می باشد.

چه مدت طول می کشد تا کارت ویزیت تولید شود؟

بازه زمانی طراحی کارت ویزیت معمولاً بین ۲ تا ۵ روز است.

قیمت طراحی کارت ویزیت آنلاین چقدر است؟

قیمت طراحی کارت ویزیت در نوین قلم، با توجه به تک رو بودن و یا دو رو بودن کارت ویزیت، زمان تحویل و سطح طراحی تعیین قیمت می شود.

آیا بعد از طراحی کارت ویزیت، ویرایش هم می کنید؟

اگر طرح ارسالی با طرح مورد نظر شما مغایرتی داشته باشد تا رسیدن به طرح مورد نظر شما هرچند بار که ویرایش لازم باشد انجام خواهد شد. برای اطلاع دقیق از نحوه ویرایش و تحویل کارت ویزیت، به قسمت قوانین و مقررات نوین قلم مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. چطور میتونم نمونه کارت ویزیت های طراحی شده توسط تیم شما را مشاهده کنم؟
    قیمت هم لطفا بگید

    1. با سلام، برای دریافت هزینه طراحی کارت ویزیت و مشاهده نمونه کارهای نوین قلم، از طریق شماره های تماس و یا ارسال ایمیل با ما در ارتباط باشید.

    1. سلام
      لطفا برای اطلاع از تعرفه ها و مشاهده نمونه کارهای تیم طراحی نوین قلم با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و یا از طریق تکمیل فرم ثبت سفارش و یا ارسال ایمیل با ما در ارتباط باشید. لطفا فرم سفارش را به صورت دقیق و شفاف تکمیل نمایید زیرا ملاک طراحان ما مشخصات مندرج در فرم ثبت سفارش شما هست. اگر طرح ارسالی با طرح مورد نظر شما مغایرتی داشته باشد تا رسیدن به طرح مورد نظر شما هرچند بار که ادیت لازم باشد انجام خواهد شد.
      پایدار باشید

  2. برای طراحی کارت ویزیتم، میتونم نمونه های که مورد نظرم هست را براتون بفرستم که شما چیزی شبیه به اونا برام طراحی کنید؟

    1. سلام
      بله، نمونه های مورد نظرتون را هم هنگام تکمیل فرم سفارش و هم به صورت جداگانه از طریق ایمیل میتوانید ارسال بفرمایید.

    1. سلام ما صرفا خدمات طراحی کارت ویزیت را ارائه میدهیم و همکاران ما در صورت نیاز مشاوره های لازم جهت انتخاب بهترین شیوه برای چاپ را به شما ارائه میدهند.

        1. ممنون از شما
          لطفا برای دریافت و مشاهده نمونه کارها با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و یا از طریق ارسال ایمیل با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا