طراحی نمای ساختمان یک طبقه ساده

طراحی نمای ساختمان یک طبقه ساده راهکاری مناسب برای کاهش هزینه های طراحی نما و ساخت یک نمای ساختمانی جذاب است. شاید تصور کنید با طراحی نمای ساده نمی توانید ارزش چندانی به ساختمان خود دهید. این در حالیست که امروزه سبک های ساده و مدرن به خوبی ترند شده و مورد پسند عموم مردم قرار گرفته اند.

طراحی نمای ساختمان یک طبقه ساده
طراحی نمای ساختمان ۱طبقه ساده

با انتخاب سبک های ساده چه از نوع رومی و چه از نوع مدرن، می توانید جلوه مناسبی به ساختمان ویلایی خود داده و ارزش مادی آن را افزایش دهید.

برای طراحی یک نمای ساده می توان از انواع متریال های سبک و کم هزینه همچون بتن، سیمان، سرامیک و سنگ های معمولی استفاده کرد. شما می توانید برای ایجاد نمای ساده، از طرح های مدرن و مینیمال الگو بگیرند. این بهترین راه برای ساخت نما در ساختمان های کم ارزش است.

با این حال نباید به دنبال ساخت یک نمای یکپارچه از طریق یک متریال مشخص باشید. بلکه باید تلاش کنید تا با ایجاد احجام ساده پر و توخالی، یک نوع شکستگی ساده و جذاب به نمای ساختمان بدهید. با این کار ساختمان را از حالت یکنواختی و بی روحی خارج کرده و به یک عنصر زیبا و شاخص تبدیل می کنید. همچنین شما می توانید علاوه بر پیروی از سبک های مدرن و ساده، از نمای رومی ساده نیز برای طراحی نمای ساختمان یک طبقه ساده استفاده کنید.

عکس از نمای ساختمان ۱ طبقه ساده

در زیر تصاویری از نمای بیرونی ساختمان هایی به سبک ساده را میتوانید مشاهده نمایید.

طراحی نمای رومی ساده در ساختمان یک طبقه

نمونه ساده طرح های رومی که با عنوان سبک نئوکلاسیک شناخته می شود، به واسطه بهره مندی از چند مشخصه کاربردی، شهرت جهانی یافته است. مشخصات این سبک معماری می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  1. به ساده سازی سبک رومی می پردازد. به گونه ای که اصالت سبک را حفظ کرده و استفاده از المان های تزئینی همچون سرستون ها و کتیبه های برجسته را به حداقل ممکن می رساند.
  2. سبک نئوکلاسیک استفاده از متریال هایی همچون سنگ مصنوعی، سیمان و سرامیک را به جای سنگ های گران قیمت و طبیعی، مجاز می سازد.
  3. از هارمونی رنگ های زیبا و جذاب همچون بژ، کرم و سفید برای ساخت یک نمای ساده و جذاب استفاده می کند.
  4. با کاهش تزئینات، ساده سازی نمای کلی ساختمان و استفاده از متریال ارزان قیمت، هزینه طراحی و اجرای نمای بیرونی ساختمان ۱ طبقه ساده را کاهش می دهد.

کاهش هزینه های اجرا با طراحی اصولی نما

۲۰ درصد تخفیف برای اولین سفارش

مطالب مرتبط

۷ روز هفته و ۲۴ ساعته باز می باشد

نوین قلم

ایران
تلفن: ۰۹۰۵۱۲۷۸۰۹۶
رایانشانی: novinghalam.com@gmail.com
دکمه بازگشت به بالا