اخبار شرکت

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک آلمان

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

امروزه بسیاری از شرکت ها در زمینه ی خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی فعالیت می کنند. از این عناصر در آزمایشگاه ها به منظور انجام آنالیز های شیمیایی، تست های فیزیکی و یا واکنش های شیمیایی استفاده می کنند. مواد شیمیایی آزمایشگاهی دارای خلوص خاصی هستند. میزان خلوص مواد شیمیایی که در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد، مشابه صنایع غذا و دارو می باشد اما مقدار آن در زمینه ی فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی کمتر می باشد.

شرکت هایی که در زمینه ی فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی فعالیت می کنند، میزان خلوص این مواد را به طور دقیق و با اندازه گیری های تخصصی متناسب با انجام فعالیت در آزمایشگاه ها تنظیم می کنند. به عنوان مثال ماده صنعتی به جز صنایع غذا و دارو، میزان خلوص کمتری دارند و در هنگام فروش مواد شیمیایی صنعتی، قیمت کمتری نسبت به مواد دیگر دارند. به طور کلی می توان گفت که میزان خلوص مواد شیمیایی به صنعتی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد، وابسته می باشد. مواد شیمیایی که در صنایع غذا و دارو و آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند، از میزان خلوص بالایی برخوردار می باشند.

فروش مواد شیمیای آزمایشگاهی

میزان خلوص مواد در هنگام فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

به طور کلی پیش از فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی، این عناصر با معیار ها و گرید های مختلفی اندازه گیری می شود تا میزان خلوص مواد مشخص گردد. یکی از مهم ترین معیار ها درجه ی American Chemical Society و یا ACS می باشد. این درجه در واقع توسط انجمن شیمی آمریکا تایید شده است و به طور کلی معیاری برای تعیین میزان خلوص مواد دارویی و غذایی پیش از فروش مواد شیمیایی می باشد. این معیار برای تعیین میزان خلوص موادی که ۹۵ ≥ هستند می باشد.

یکی دیگر از معیار هایی که پیش از فروش ، در مورد میزان خلوص آن ها بررسی می شود  United States Pharmacopeia می باشد. این معیار برای اکثر مواد آزمایشگاهی و داروهای اولیه مورد استفاده قرار می گیرد. البته پیش از آغاز در مورد میزان خلوص و کارایی آن برای ماده ی خاص تحقیق و بررسی می شود. یکی از مهم ترین و پر کاربردی ترین معیار و استانداردی که از آن برای مصارف آزمایشگاهی استفاده می شود، Laboratory grade و یا درجه ی آزمایشگاهی می باشد. این معیار کاربرد بسیار زیادی در آزمایشگاه ها دارد و پیش از خرید مواد شیمیایی، در اکثر موارد با این گرید میزان خلوص آن را محاسبه می کنند. اما این گرید برای صنایع غذایی، دارویی و درمان کاربرد ندارد؛ زیرا آنقدر خالص نیست که به این منظور استفاده شود.

نکات فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرغوب توسط شرکت های معتبر صورت می گیرد. در واقع شرکت هایی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند، پیش از فروش میزان خلوص مواد را اندازه گیری می کنند. همانطور که می دانید، به هر چیزی که یک جرمی داشته باشد ماده گفته می شود. اما اگر ماده توسط سنتز شیمیایی مهیا شود و یا با داشتن منشا طبیعی در آزمایشگاه ها و در تهیه ی سایر عناصر مورد استفاده قرار گیرد، به آن مواد شیمیایی گفته می شود. یکی از نکاتی که پیش از خرید ماده شیمیایی باید بدان توجه نمود، جنس ماده و میزان اعتبار فروشنده ی آن می باشد.

معمولا فروش به آزمایشگاه هایی صورت می گیرد که از آن به عنوان اساسی ترین ماده در آزمایشگاه استفاده می کنند. در واقع تمام ابزارآلات و وسایل مخصوص آزمایشگاهی به منظور آنالیز نمودن و یا تجزیه و تحلیل عناصر هر یک از مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت هایی که در زمینه ی فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی فعالیت می کنند، به این موضوع واقف اند که فرمول و ماهیت این مواد با عناصر خوراکی و صنعتی موجود در بازار ها تفاوتی ندارد؛ بلکه تفاوت اصلی و اساسی مواد شیمیایی آزمایشگاهی با دیگر مواد، در گرید و میزان خلوص آن هاست که به طور کلی میزان خلوص مواد آزمایشگاه بالاتر می باشد.

فروش مواد عمدتا به شرکت هایی که در زمینه ی کشاورزی فعالیت می کنند و از آن به منظور تولید کود بهره می گیرند و کارخانه های صنایع غذایی، به خصوص صنایعی که در زمینه ی تولید ویتامین ها فعالیت می کنند، صورت می گیرد. علاوه بر آن از دیگر صنایعی که به خرید مواد شیمیایی اقدام می کنند، صنایع بهداشتی، پزشکی، دندان پزشکی و لوازم آرایشی می باشد. این صنایع از مواد شیمیایی در تولید صابون، خمیردندان، آب اکسیژنه، مواد ارتودنسی و غیره استفاده می کنند.

خرید مواد شیمیایی

مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک

در حال حاضر در ایران، شرکت های بسیاری در زمینه ی فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک فعالیت می کنند. شرکت مرک یا Merck به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده های مواد شیمیایی آزمایشگاهی در سراسر دنیا شناخته شده است. مواد آزمایشگاهی که توسط این شرکت ساخته می شود، از آلمان به سراسر دنیا صادر می شود. مجموعه اَوِسینا شیمی وارد کننده یکی از شرکت هایی می باشد که محصولات مرک آلمان اصل را فروش و پشتیبانی می کند. یکی از مزیت هایی که افراد را به سمت خرید مواد مرک سوق می دهد، این است که این شرکت تمام تلاش خود را در جهت تهیه ی معرف های با کیفیت و استاندارد برای پژوهشگران انجام داده است. با استفاده از مواد مرک پژوهشگران می توانند به نتایج تکرار پذیر، قابل تفسیر و اندازه گیری و در نهایت قابل انتشار دست پیدا کنند.

امروزه شرکت های بسیاری در زمینه ی فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک فعالیت می کنند که عمده ترین دلیل آن کیفیت، کارایی و عملکرد درخشان محصولات این شرکت بوده است. اما می بایست اطمینان حاصل نمود که محصول مرک به فروش رسیده اصل باشد که شما می توانید محصولات مرک آلمان اصل را با بهترین قیمت از مجموعه اَوِسینا شیمی تهیه فرمایید.  از جمله کاربرد های آن در زمینه ی تولید آنتی بیوتیک ها، بافرها، مواد شوینده مانند صابون ها و کیت های رنگ آمیزی می باشد. علاوه بر آن مرک در زمینه ی آنتی بادی ها، فعال کننده و یا مهار کننده ی مولکول های بسیار ریز، مکمل های کشت سلولی، ابزارآلات زیست شناسی مولکولی، رنگ ها و سوبستراها، عناصر مخصوص آنالیز کردن همچون پروب های خاص هدف، معرف های وسترن بلات و غیره می باشد. در واقع بیشترین میزان خرید مواد شیمیایی مرک از سوی شرکت ها و آزمایشگاه های تحقیقاتی و فنی صورت می گیرد.

نمایندگی مرک در ایران

مجموعه اَوِسینا شیمی یکی از معدود وارد کننده گان و توزیع کنندگان محصولات مرک آلمان اصل در ایران می باشد که توانسته است در مدت کوتاهی سهم بزرگی از بازار فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک را پشتیبانی کند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره در خرید محصولات مرک با کارشناسان مجموعه اَوِسینا شیمی تماس بگیرید.

https://www.sigmaaldrich.com/analytical-chromatography/analytical-reagents/classical-analysis.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا