خدمات طراحی

سفارش طراحی اینفوگرافیک

سفارش طراحی اینفوگرافیک

مطالعات علمی نشان داده است که همراه کردن اطلاعات با تصویر و گرافیک سبب میشود تا ذهن برای مدت طولانی تری اطلاعات را به خاطر بسپرد. به همین دلیل در دنیای دیجیتال امروز، استفاده از اینفوگرافیک روز به روز افزایش می یابد. تا حدی که اکثر آمار و ارقام چه در رسانه های عمومی و چه در کنفرانس ها و همایش های تخصصی از طریق اینفوگرافیک به مخاطبان ارائه میشود و بیش از پیش مخاطب را با خود همراه میکند. سفارش طراحی اینفوگرافیک به چند دسته کلی تقسیم میشود. پیش از سفارش ساخت اینفوگرافیک باید به این نکته توجه کنید که پیام شما با استفاده از کدام شیوه اینفوگرافیک به بهترین شکل منتقل می گردد. پیشنهاد میکنیم پیش از ثبت سفارش اینفوگرافیک این متن را به طور دقیق مطالعه بفرمایید تا بیش از پیش با اینفوگرافیک و اهمیت آن آشنا شوید.

تیم طراحی اینفوگرافیک نوین قلم با استفاده از ابزارهای طراحی حرفه ای، به شما کمک میکند تا مناسب ترین و تاثیر گذارترین اینفوگرافیک را به مخاطبان خود ارائه دهید که مسلما سبب بهبود و گسترش تعامل شما با مخاطبانتان خواهد بود. ما به شما کمک میکنیم تا پیامتان آنگونه که شایسته است به مخاطبان منتقل گردد. هدف تیم طراحی نوین قلم طراحی یک طرح کلیشه ای و تکراری برای شما نیست، تیم طراحی اینفوگرافیک نوین قلم علاوه بر تحقیق در مورد بازار هدف شما و رقبایتان میکوشد تا با بررسی هدف کلی اینفوگرافیک و پیام های کلیدی که قرار است از طریق اینفوگرافی منتقل شود و همینطور شخصی سازی اینفوگرافیک برای شرکت شما (برای مثال استفاده از رنگ سازمانی و یا سایر مشخصه هایی که مختص مجموعه شماست) به بهترین طرح ممکن برسد.

سفارش طراحی اینفوگرافیک در نوین قلم
سفارش طراحی اینفوگرافیک

 

اینفوگرافیک چیست و چرا سفارش ساخت اینفوگرافیک اهمیت دارد؟

بیایید با خود کلمه شروع کنیم، اینفوگرافیک (Infographic) ترکیبی از کلمات اطلاعات (Information) و گرافیکی (Graphic) است. در اصل، اینفوگرافیک نوعی ارتباط بصری با هدف جلب توجه و افزایش درک از محتوا است. امروزه اینفوگرافیک ها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و در بین مشاغل و سازمان ها به صورت دیجیتال و چاپی بسیار مورد استفاده قرار میگیرند. اینفوگرافی روشی شفاف، مؤثر و هنری برای ارائه اطلاعات بدون از دست دادن توجه بیننده هستند.  در این عصر پر سرعت و مدرن، روزانه ذهن مردم از سوی انبوهی از اطلاعات مختلف بمباران میشود و در نتیجه مغز بخش زیادی از این اطلاعات را فیلتر میکند، به این صورت که شما ممکن است انبوهی از اطلاعات را با چشمتان ببینید ولی مغزتان آنها را تحلیل نمیکند و از کنار آنها به سادگی میگذرد.

این رویکرد طبیعی مغز برای ادامه فعالیت است. به همین دلیل سفارش ساخت اینفوگرافیک بیش از پیش اهمیت پیدا میکند. زیرا با این شیوه شما میتوانید توجه مخاطب را جلب کنید. تصور کنید شما انبوهی از جداول و نمودار را میخواهید به مخاطب خود ارائه دهید، آیا استفاده از شیوه های خشک و مرسوم گذشته میتواند توجه مخاطب شما را جلب کند؟ سفارش طراحی اینفوگرافیک حرفه ای، ابزاری قدرتمند در اختیار شما قرار میدهد تا به راحتی بتوانید با استفاده از داده های بصری، نمودار ها و آمارها، با استفاده صحیح و مناسب از رنگ و گرافیک خلاقانه، توجه مخاطب را به پیام های کلیدی خود جلب کنید.

سفارش ساخت اینفوگرافیک حرفه ای در نوین قلم

 

نکات کلیدی در طراحی اینفوگرافیک

سادگی در طراحی

 نکته این است که داده های زیادی را متراکم کرده و یک راه حل بصری برای تفسیر آن طراحی کنیم. طراحی باید به بیننده اجازه دهد تا بدون سردرگمی، به راحتی با اطلاعات، ارتباط برقرار کند. همواره باید بخشی از فضا را خالی بگذاریم تا مخاطب فرصت استراحت و تمرکز پیدا کند. همچنین در طراحی اینفوگرافی نباید در استفاده از رنگ ها زیاده روی کرد.

برقراری ارتباط با طیف وسیعی از جامعه  

اینفوگرافی موفق باید بتواند به سادگی با طیف وسیعی از مردم ارتباط برقرار کند و پیام را به راحتی منتقل کند و اصطلاحا نیازی به رمز گشایی نداشته باشد. رسالت اصلی یک اینفوگرافی هم همین است تا بتواند اطلاعات را به شکلی ساده و سریع به بخش زیادی از جامعه هدفش منتقل کند.

خلاقیت

با توجه به مفهومی که قرا است منتقل شود، استراتژی طراحی اینفوگرافی متفاوت خواهد بود. باید از طرح های اصیل و خلاقانه برای تاثیر گذاری و جلب توجه مخاطب استفاده کرد. انتخاب و استفاده هوشمندانه از فونت ها، رنگ ها، تصاویر، نسبت تصاویر به متن و همینطور نحوه جانمایی و ترتیب نمایش و ارائه محتواهای گوناگون در کنار در نظر گرفتن خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد یه سازمان همچون رنگ سازمانی، سبب میشود تا سفارش ساخت اینفوگرافیک به محصولی منحصر به فرد و متمایز ختم شود که دقیقا متناسب با هدف شماست.

سفارش اینفوگرافیک ارزان - قیمت طراحی اینفوگرافیک

کجا میتوانیم از اینفوگرافیک استفاده کنیم؟

یکی از سوالات متداول پیش از سفارش طراحی اینفوگرافیک اینست که کجا می توانیم از اینفوگرافیک استفاده کنیم؟ در جواب باید گفت شما میتوانید در  تبلیغات، گزارش ها، وبلاگ ها، خبرنامه ها، بروشورها، مقالات خبری، ارائه ها، رسانه های اجتماعی، وب سایت ها و غیره از اینفوگرافیک استفاده کنید. توصیه میکنیم حتما در هنگام سفارش طراحی کاتالوگ و بروشور از اهمیت و قدرت اینفوگرافیک در انتقال مفاهیم غافل نشوید. فرقی نمی کند که در چه حوزه ای کار میکنید، ما راه حل های با کیفیت و عالی را برای پروژه ها در همه زمینه به شما ارائه میدهیم. در بسیاری موارد، اینفوگرافیک موثرترین روش برای برقراری ارتباط با مخاطبان، انتقال ایده خود و اطمینان از به اشتراک گذاری شایسته آن است.

سبک های ساخت اینفوگرافیک

صرف نظر از محتوا یا داده های به تصویر کشیده شده، اینفوگرافیک ها از نظر قالب طراحی خود از انعطاف پذیری زیادی برخوردار هستند. روش های بسیاری برای طراحی اینفوگرافیک وجود دارد، اما متداولترین قالب های آن، اینفوگرافیک ایستا، اینفوگرافیک پویا و اینفوگرافیک تعاملی هستند. هرکدام از این قالب ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند که متناسب با هدف شما باید بکار گرفته شوند.

اینفوگرافیک ایستا

در اینفوگرافیک ایستا، کلیه اطلاعات در یک نگاه بصورت یک تصویر واحد نمایش داده می‎شوند. اینها اینفوگرافیک ساده ای هستند که احتمالاً بیشتر از همه آنها را می بینید. اینفوگرافیک ایستا، معمولاً به بهترین وجه برای استفاده در وبلاگ ها، مقاله ها، بروشورها، چاپ و غیره استفاده می شوند.

اینفوگرافیک پویا

در اینفوگرافیک متحرک یا پویا همانطور که از نامش مشخص است، اطلاعات در یک توالی خطی بصورت متحرک و انیمیشن ارائه می‎شوند. اگر میخواهید توجه مخاطب را جلب کنید، اینفوگرفیک پویا انتخابی هوشمندانه و مناسب است. امروزه از اینفوگرافیک های پویا در زمینه های آموزش و ارائه های آنلاین به صورت گسترده ای استفاده میشود.

اینفوگرافیک تعاملی

اینفوگرافیک های تعاملی، اینفوگرافیک هایی هستند که نیاز به نوعی عمل یا ورودی از بیننده دارند. اینها به بهترین وجه برای مجموعه های بزرگ داده استفاده می شوند، جایی که یک اینفوگرافیک ایستای ساده قادر به ارائه مطالب نیست، با استفاده از اینفوگرافیک های تعاملی، بیننده می تواند داده های مورد نظر را با شیوه ای جذاب و تاثیر گذار دریافت کند.

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. واقعا ممنونم از تیم خوبتون خیلی با کیفیت بود و خلاقانه مهمتر از همه اینکه سر موعد تحویل دادین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا