آموزش طراحیطراحی لوگو

طراحی لوگو اسم فارسی

طراحی لوگو اسم فارسی به روش بسیار ساده

در مقاله طراحی لوگو اسم فارسی، قصد داریم در ارتباط با نحوه ساخت لوگو اسم فارسی، خصوصیات این نوع طراحی و کاربرد های آن صحبت کنیم. هدف از این مقاله، آموزش مقدماتی به افرادی است که تازه کسب و کار خود را شروع کرده اند و نیاز به یک لوگو اسم فارسی دارند. ما در زمینه ساخت لوگو اسم، لوگوهای منحصر به فردی را طراحی می کنیم. برای اطلاعات بیشتر در این حوزه، لطفا به برگه ” سفارش طراحی اسم ” مراجعه کنید.

طراحی لوگو اسم فارسی به روش بسیار ساده

نحوه ساخت و طراحی لوگو اسم فارسی در ۴ مرحله

کلمه کلیدی و فونت را انتخاب کنید

کلمه ای انتخاب کنید که نقش اصلی را در لوگوی کسب و کار شما ایفا می کند و پیام صریح و روشنی را به مخاطب انتقال می دهد. از فونتی استفاده کنید که برای بیننده جذاب باشد. فونت های سه بعدی و ساده با توجه به نوع کسب و کار شما باید انتخاب شوند. هنگامی ‌که تمام اطلاعات مورد نیاز مشتری خود را دریافت کردید، می ‌توانید آن ‌ها را به یک لوگو تبدیل کنید که کارساز باشد. با تهیه فهرستی از کلمات کلیدی مرتبط با پروژه شروع کنید. هر کلمه ‌ای که هنگام فکر کردن در مورد برند به ذهنتان خطور می‌ کند را یادداشت کنید.

ایده ‌های خود را ترسیم کنید

اکنون از کلمات کلیدی خود الهام بگیرید و طراحی لوگو را شروع کنید. درخواست ‌های مشتری خود را به خاطر بسپارید. در این مرحله به ترسیم لوگوی زیبا فکر نکنید. فقط طرح اولیه لوگو خود را بکشید و ایده‌ های خود را به کاغذ منتقل کنید. شما باید ایده‌ ها و مفاهیم لوگوی اسم فارسی مشتری را ترسیم کنید. توجه کنید که باید کنتراست، فاصله حروف و همچنین حجم خطوط را تغییر دهید. سعی کنید با ترکیب چند حرف معنادار، به لوگوی مورد نظر نزدیک شوید. حروف را حذف کنید یا مجدداً اضافه کنید تا لوگوی مورد نظر، شکل اصلی خود را پیدا کند. توجه داشته باشید که باید اسم طراحی ‌شده معنادار باشد.

طرح ‌های خود را اصلاح کنید

این بار با نگاهی انتقادی، دوباره به تمام طرح ‌های لوگوی خود نگاهی بیندازید. به دنبال اشتباهات لوگو بگردید، راه ‌هایی برای بهبود پیدا کنید و قسمت‌های مورد علاقه لوگوی خود را انتخاب کنید. سپس چند طرح لوگو که بیشتر از همه دوست دارید را انتخاب کنید و آن ‌ها را چندین بار ترسیم کنید. ترسیم چندین طرح متفاوت، به نظر اتلاف وقت می ‌رسد، اما در واقع بسیار مفید است. ممکن است حتی بیش از ۱۰ بار لوگو خود را ترسیم کنید، باز هم به نتیجه مورد نظر نرسید! در حین طراحی لوگو، طرح هایی را که دوست دارید نگه ‌دارید و مواردی را که دوست ندارید اصلاح کنید.

تراز کردن حروف لوگو اسم فارسی

به تعامل حروف ها توجه کنید. شما باید حروف را به نحوی طراحی کنید که با هم تعامل داشته باشند. برای ایجاد کنتراست بیشتر، اختلاف اندازه حروف را افزایش دهید. توجه کنید که کدام حروف را پر رنگ و یا برجسته می کنید! کدام حرف باید کشیده شود! حروف هایی که مکمل یکدیگر هستند را بشناسید. در بعضی مواقع برای طراحی لوگو اسم فارسی، باید فاصله بین حروف زیاد شود تا حرفه ای به نظر برسد.

نحوه طراحی لوگو اسم فارسی در 4 مرحله

خصوصیات لوگو اسم فارسی

هر کسب و کاری که به هر دلیلی فارسی‌ زبانان را هدف ارائه خدمات خود قرار می‌دهد، باید نسبت به طراحی لوگو حرفه ای اقدام نماید. لوگو های فارسی، زیبایی ‌های نوشتاری و تصویری زیادی دارند. این زیبایی ‌ها می‌تواند تخیل مخاطبان را به تصویر کشیده و با جذابیت بصری خود، باعث ایجاد تفکر در افراد شود و در نهایت نظر افراد را به خود جلب کند. یکی یگر از خصوصیات لوگو های فارسی، ایجاد ترکیبی از رنگ ‌ها و ساختار پیچیده حروف الفبای فارسی است که آن را با زبان ‌های دیگر متمایز می‌ کند.

طراحی لوگو اسم فارسی با گوشی

اگر برای ساخت لوگو فارسی خود زمان کافی ندارید و دانش کمی در زمینه طراحی لوگو دارید، می ‌توانید از اپلیکیشن های لوگو ساز در اندروید و آیفون استفاده نمایید. لوگوسازهای آنلاین، به صورت رایگان به طراحی لوگو اسم فارسی می پردازند که به راحتی از طریق گوشی می توانید اقدام به طراحی لوگو خود کنید. در لوگو های طراحی شده توسط این برنامه ها خاصیت منحصر به فرد بودن از بین می رود و ممکن است لوگویی که استفاده می کنیم توسط فرد دیگری نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

برای اطلاعات بیتشر در زمینه طراحی لوگو با گوشی، مقاله ” ساخت لوگو با گوشی ” را مطالعه کنید.

مراحل ایجاد لوگو در اپلیکیشن های طراحی اسم فارسی

  1. شما از بین فونت های ارائه شده، فونت و الگوی اولیه لوگوتایپ خود را انتخاب می کنید.
  2. شاخه فعالیت خود را مشخص کنید.
  3. سبک لوگو خود را انتخاب کنید.
  4. پس زمینه و سایر عناصر دلخواه خود را با رنگ دلخواه، سفارشی کنید.
  5. سرانجام، لوگو های خود را به صورت عکس در گوشی بارگیری کرده یا از طریق ایمیل برای خود ارسال می کنید.
مراحل ایجاد لوگو در اپلیکیشن های طراحی اسم فارسی

طراحی اسم فارسی آنلاین چه کاربردهایی دارد؟

  • در بروشور ها و کاتالوگ‌ ها استفاده می شود.
  • مناسب برای لوگوی ست ‌های اداری.
  • به عنوان مُهر شرکت استفاده می شود.
  • برای لوگوی وب سایت ‌ها، از این این نمونه لوگو ها استفاده می کنند.
  • برای لوگوی شبکه ‌های اجتماعی، بسیار مناسب هستند.
طراحی آرم آنلاین چه کاربردهایی دارد؟

نکات مهم جهت طراحی متن فارسی

  • انتخاب سبک، متناسب با نوع تجارت و برند.
  • حفظ تعادل در طراحی اسم فارسی آنلاین.
  • توجه به ابعاد لوگو.
  • توجه به نحوه چیدمان حروف و منحنی ‌ها در لوگو.
  • توصیه می ‌شود فونتی که در طراحی لوگوی فارسی به کار می برید، به‌ گونه ‌ای باشد که با بقیه فونت ‌ها متفاوت باشد، زیرا هر چه لوگو منحصر به ‌فردتر باشد، بیشتر در ذهن مخاطبان جای خواهد گرفت.
  • خوانا و رسا بودن لوگو یکی از نکات مهم و کلیدی دیگر در طراحی لوگوی اسم فارسی به شمار می‌رود.
  • جهت طراحی انواع لوگوی اسم فارسی آنلاین در کسب ‌و کارهای فانتزی، بهتر است از فونت ‌های نازک‌ و ظریف‌ استفاده گردد. همچنین برای کسب‌ و کارهای صنعتی، فونت ‌های تو پر و برجسته توصیه می‌ گردد.

سفارش طراحی اسم فارسی آنلاین در نوین قلم

در این مقاله با مراحل و اصول طراحی و ساخت لوگو اسم فارسی و کاربرد های آن ها آشنا شدید. بعد از اینکه اطلاعات این مقاله را به خوبی یاد گرفتید، باید تمرین های زیادی نیز در این زمینه انجام دهید تا بتوانید یک لوگوی جذاب طراحی کنید. اگر می خواهید در زمان و هزینه های خود برای طراحی لوگو صرفه جویی کنید. همین حالا طراحی لوگو اسم فارسی خود را به ما بسپارید. برای سفارش طراحی لوگو آنلاین با ما در ارتباط باشید.

جدید ترین مقالات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا