قوانین و مقررات

قوانین و مقررات نوین قلم

تمامی فعالیت‌های انجام شده در سایت نوین قلم بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. درخواست ثبت سفارش توسط مشتری و درخواست همکاری توسط مجری بیانگر مطالعه و قبول تمامی قوانین مطرح شده در این بخش می باشد.لذا خواهشمند است پیش از ثبت سفارش و یا درخواست همکاری نسبت به مطالعه دقیق قوانین مطرح شده در این بخش اقدام فرمایید.

قوانین و مقررات

تعاریف

  • مشتری: شخصی است که اقدام به ثبت سفارش در نوین قلم می کند.
  • مجری: شخصی است که برای انجام پروژه پیشنهاد فنی و مالی ارائه میکند و در صورت پذیرش پیشنهاد توسط مشتری کار را به نحو احسن انجام می دهد و در قبال انجام صحیح کار دستمزد دریافت می نماید.

ثبت سفارش

لطفا سفارش خود را به صورت کامل و با جزییات ثبت نمایید. زیرا مجریان بر اساس خواسته های شما در فرم ثبت سفارش اقدام به ارائه پیشنهاد می کنند.

  • زمان ثبت سفارش: نوین قلم به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته آماده خدمت رسانی و دریافت سفارش می باشد.
  • زمان بررسی سفارشات و پاسخگویی به مشتری: کلیه سفارشات در اسرع وقت مورد بررسی قرار گرفته و در کمتر از ۲۴ ساعت نتیجه به مشتری اعلام خواهد شد.
  • رعایت حریم خصوصی: اطلاعات شخصی مشتری نظیر نام، ایمیل، شماره تماس و … نزد سایت محفوظ مانده و به هیچ عنوان در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد گرفت.

نحوه پرداخت

قبل از انجام هر طرحی ابتدا نمونه کارهای طراح، جهت اطمینان کیفیت پروژه، به مشتری ارسال می شود. پس از توافق اولیه  از لحاظ هزینه و زمان، مشتری می بایست  برای شروع کار؛ نصف مبلغ قرارداد را به عنوان بیعانه  از طریق درگاه آنلاین و یا شماره کارت های بانکی که  توسط گروه پشتیبانی نوین قلم در اختیار مشتریان قرار میگیرد  اقدام به پرداخت  نماید. بعد از اتمام پروژه توسط طراح، به مشتری اطلاع داده خواهد شد که برای تحویل پروژه ، اقدام به تسویه کامل و سپس دریافت پروژه نماید.

ضمانت پروژه

کلیه سفارش های انجام شده ظرف مدت ۴۸ ساعت بعد از تحویل به مشتری در صورت داشتن هر گونه ایراد و مغایرت نسبت به موارد مندرج در ثبت سفارش اصلاح خواهند شد.

  • نکته بسیار مهم ۱: در هنگام ثبت سفارش درخواست خود را دقیق و شفاف بیان نمایید. زیرا ملاک فقط موارد مطرح شده در فرم ثبت سفارش است.
  • نکته بسیار مهم ۲: پس از گذشت ۴۸ ساعت از زمان تحویل پروژه، وجه پرداختی مشتری که نزد سایت به امانت می باشد، به حساب مجری واریز خواهد شد؛ در صورت عدم بررسی پروژه در زمان مقرر و عدم اطلاع رسانی وجود نقص پروژه در مدت زمان تعیین شده، نوین قلم تحت هیچ شرایطی مسئولیتی نخواهد داشت و مسئولیت موارد پیش آمده تماما به عهده مشتری می باشد و هیچ مبلغی به مشتری عودت داده نمی شود و برای ویرایش جدید مبلغ دریافت می شود.
  • زمان ویرایش هر پروژه تا حداکثر ۴۸ ساعت می باششد. چنانچه به هر دلیلی مشتری پس از ۴۸ ساعت نسبت به ویرایش پروژه طراحی خود اقدام نماید، ویرایش پروژه طبق درخواست اولیه تنها با دریافت مبلغ مازاد قابل انجام خواهد بود. در غیر این صورت مجموعه نوین قلم هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
  • ویرایش پروژه های طراحی تنها در صورتی انجام خواهد شد که طبق درخواست اولیه و متناسب با توانایی مجری طراحی باشد، در غیر این صورت قابل انجام نخواهد بود و از طرف مجموعه نوین قلم پروژه پایان یافته است.

قوانین حل اختلاف

  • از آنجایی که پروژه ها توسط مجریان انجام می پذیرد و نوین قلم صرفا رابط میان مشتری و مجری است، در مواردی ممکن است روند انجام پروژه بنا به هر دلیلی با مشکل مواجه شود، در این صورت نوین قلم تلاش خواهد نمود تا پروژه را به سایر طراحان برای ادامه و یا انجام پروژه از ابتدا واگذار نماید. در صورتی که این امر نیز امکان پذیر نباشد، هزینه پرداخت شده تماما عودت خواهد شد.
  • در صورت واگذاری پروژه به مجری دیگر، تمام تلاش براین است که پروژه با قیمت توافق شده قبلی صورت پذیرد، اما در مواردی که مجری جدید حاضر به انجام پروژه با قیمت قبلی نباشد، قیمت جدید به مشتری اعلام شده و در صورت تایید، پروژه توسط مجری جدید انجام خواهد شد.
  • درصورت بروز اختلاف بر سر ویرایش پروژه در مدت ۴۸ ساعت، تنها مرجع معتبر جهت حل اختلافات بین طرفین فقط تیم داوری نوین قلم می باشد. و مجری و یا مشتری حق پیگیری شکایت از مراجع دیگر را ندارند. هر دو طرف متعهد می شوند رای نهایی تیم داوری را پذیرفته و به آن عمل نمایند. در صورتی که در شکایت احتمالی حق به مشتری داده شود ما این حق را برای خود محفوظ می دانیم تا یک بخش و یا کل مبلغ پرداختی را به حساب مشتری بازگردانیم، و بالعکس اگر رای به نفع مجری صادر شود ما این حق را برای خود محفوظ میدانیم که بخش یا کل مبلغ پرداختی مشتری را به حساب مجری واریز نماییم.
  • بعد از ثبت سفارش، فرمی تخصصی متشکل از سوالات دقیق  توسط طراح پروژه، ارسال می شود تا مجری را به صورت نسبی به سلیقه مشتری نزدیک کند. به همین دلیل در پایان پروژه، اگر پروژه نهایی با موارد اولیه مطرح شده از طرف مشتری مغایرت داشته باشد، یک بار امکان ویرایش وجود دارد و اگر بعد از تایید نهایی مطابق سلیقه نبود بابت ویرایش، هزینه دریافت می شود؛ اگر مشتری مبلغ را درخواست کند، مبلغ عودت داده نمی شود.
  • به هیچ عنوان فایل لایه باز طراحی در اختیار مشتری قرار داده نمیشود
  • پروژه های فوری  فقط با پرداخت ۴۰٪ مازاد بر مبلغ کل پروژه، طی یک الی دو روز کاری قابل انجام هستند.

انصراف از انجام پروژه

  • مشتری: مشتری می تواند در هر زمان از انجام پروژه انصراف دهد. بدیهی است که هزینه قسمت های انجام شده کسر و مابقی مبلغ عودت داده خواهد شد.
  • مجری: درصورتی که مجری پس از پذیرش پروژه بنا به هردلیلی قادر به انجام پروژه نبود، بایستی در سریع ترین زمان ممکن نوین قلم را از موضوع مطلع نماید تا گروه نسبت به جایگزینی مجری اقدام نماید. در صورتی که امکان جایگزین نمودن مجری وجود نداشته باشد و یا جایگزینی موجب تاخیر در تحویل پروژه گردد، برای مجری مورد نظر امتیاز منفی منظور شده و مجری جریمه خواهد شد.

ممنوعیت ارتباط مستقیم مجری و مشتری

تجربه ما نشان داده است که اغلب ارتباط مستقیم مشتری و مجری منجر به ایجاد اختلاف می شود. چرا که نوین قلم به صورت مستقیم بر روی مجریان کنترل ندارد. اغلب در ارتباط مستقیم میان مجری و مشتری قرارهایی جدا از سفارش اولیه گذاشته می شود که باتوجه به عدم اطلاع نوین قلم و اینکه اینگونه قراردادها خارج از چارچوب نوین قلم می باشد، گاها موجب تضعیف حقوق مشتریان و طراحان محترم می گردد. پرداخت مستقیم به مجری تجربه های تلخی برای مشتریان و بعضا مجریان ایجاد نموده است. در مواردی مجری پس از پرداخت دیگر پاسخگوی مشتری نبوده و درمواردی مشتری بعد از دریافت کار از واریز حق الزحمه مجری امتناع نموده است. لذا بر همین اساس ارتباط مستقیم مجری و مشتری ممنوع می باشد.

نحوه واریز وجه توسط سایت

کلیه پرداختهای گروه به مجریان محترم و مشتریان (درصورت عودت مبلغ) توسط شماره شبا صورت می پذیرد. پس از پروژه موفق مجری بایستی شماره شبا ۲۴ رقمی خود را از سایت بانک دریافت نموده و جهت واریز حق الزحمه ارسال نماید. شماره شبا یک شماره ۲۴ رقمی می باشد که با IR آغاز می شود.

دکمه بازگشت به بالا