خدمات طراحی

سفارش طراحی با اتوکد

سفارش طراحی با اتوکد در نوین قلم

اکنون که در حال مطالعه مقاله سفارش طراحی با اتوکد هستید، احتمالاً به این دلیل است که یک پروژه نرم افزاری اتوکد در اختیار دارید ولی هنوز نمی دانید که با آن چکار کنید و یا آن را به چه کسی واگذار کنید. متخصصین طراحی اتوکد ما از ابتدا تا انتها در کنار شما خواهند بود تا پروژه های اتوکد شما را به بهترین شکل ممکن در مدت زمان کوتاهی انجام داده و از نگرانی های شما بکاهند. همانطور که حتما می دانید اتوکد یک نرم افزار طراحی کامپیوتر است که معماران، مهندسان و متخصصان ساخت و ساز برای تهیه نقشه های دو بعدی و سه بعدی از آن استفاده می کنند. شما همواره می توانید با سفارش طراحی اتوکد، پروژه های مختلف اعم از: رندر طراحی داخلی، کشف ایده های طراحی و طراحی سه بعدی خود را به تیم نوین قلم بسپارید.

سفارش طراحی با اتوکد
سفارش طراحی با اتوکد در نوین قلم

اتوکد، نرم افزار مورد علاقه طراحان نوین قلم

کارایی اتوکد در زمینه های مختلف باعث شده است که در گرافیک و طراحی داخلی نیز استفاه شود. اتوکد تاکنون عنوان شناخته شده ترین نرم افزار معماری و مهندسی را در اختیار دارد. این نرم افزار مرجع بلامنازعی برای طراحی ها است. بنابراین اگر با کارهای نمودار سازی اتوکد سروکار دارید، می توانید سفارش اتوکد خود را به ما بسپارید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که سفارش اتوکد خود را در نوین قلم ثبت کنید. متخصصین اتوکد کار آنلاین ما در نوین قلم می توانند با تجربه و دانش کافی در این زمینه، پروژه ها را مطابق خواست و سلیقه شما در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برسانند.

خدمات نوین قلم در زمینه انجام پروژه های اتوکد

  • تهیه پروژه متره و برآورد.
  • تهیه پروژه معماری .
  • تهیه پروژه نقشه کشی صنعتی.
  • تهیه پروژه مهندسی مکانیک.
  • تهیه پروژه نقشه کشی با اتوکد.
  • تهیه پروژه طراحی داخلی.
  • تهیه پروژه راهسازی.
  • ترسیم نقشه های معماری نما.
  • پروژه محوطه سازی.
  • پروژه طراحی صنعتی اتوکد.
  • تهیه پروژه طراحی کابینت آشپزخانه.
  • تهیه پروژه دکوراسیون داخلی.
  • تهیه پروژه پرسپکتیو.
انجام انواع پروژه های اتوکد

سفارش طراحی اتوکد در رشته مهندسی عمران

اگر می خواهید هر سازه عمرانی (دو بعدی و سه بعدی) مانند ساختمان ها، پل ها، جاده ها، زهکشی ها، خط لوله، سدها، تقاطع و غیره را با دقت، سرعت و به راحتی بسازید، اتوکد بهترین گزینه برای شما است.

  • تهیه پروژه اتوکد دو بعدی: شما می توانید با سفارش اتوکد در نوین قلم، نقشه های دقیق ۲ بعدی را در حوزه های مختلف عمرانی از ما دریافت کنید. ما به مهندسان کمک می کنیم تا مسائل مربوط به طراحی را تجزیه و تحلیل و حل کنند.
  • پروژه اتوکد با نمای سه بعدی: با سفارش اتوکد در نوین قلم، مدل های سه بعدی شما را برای تجسم بهتر محصول نهایی به صورت کاملا استاندارد طراحی می کنیم.

انجام پروژه اتوکد در رشته مهندسی مکانیک

سفارش انجام اتوکد در نوین قلم برای رشته مهندسی مکانیک در خصوص تاسیسات سازه های مختلف انجام می شود. به طور مثال برای طراحی مسیر های لوله کشی آب سرد و گرم و یا مسیر گاز سازه از این نرم افزار استفاده می کنیم. همچنین مهندسین مکانیک ما معمولا به کمک اتوکد، قطعات صنعتی را نیز طراحی کرده و یا نقشه های دو بعدی انجام می دهند.

سفارش انجام پروژه اتوکد در رشته معماری

مهندسین معماری ما نیز می توانند به خوبی با استفاده از نرم افزار اتوکد پلان های مختلف را به صورت حرفه ای طراحی کنند. همچنین طراحان با سابقه ما در این حیطه می توانند با وارد کردن خروجی های برنامه اتوکد به برنامه تری دی مکس برای نمای داخل و خارج سازه های مختلف، طراحی های بی نظیری ایجاد کنند.

سفارش پروژه با اتوکد در رشته طراحی صنعتی

رشته طراحی صنعتی ترکیب هنر و صنعت است. متخصصین و مهندسین ما در این حوزه نیز قطعات را با جلوه ها و ویژگی های خاص طراحی می کنند. در حقیقت مهندسین نوین قلم به کمک اتوکد می توانند دست به نوآوری های خلاقانه بزنند و محصولی جدید و متناسب با بازار روز شما طراحی کنند تا برای تولید انبوه آماده شوید.

انجام پروژه اتوکد در رشته مهندسی برق با نوین قلم

نرم افزار AutoCAD Electrical که به طور اختصاصی برای رشته مهندسی برق طراحی شده، طراحان ما را وادار به ایجاد و طراحی سیستم های کنترل الکتریکی کرده است. وظایف خودکار این برنامه به افزایش بهره وری منجر می شود. همچنین کاهش خطا و ارائه اطلاعات دقیق به خط تولید، از دیگر مزایای استفاده از اتوکد در مهندسی برق است.

با خیال راحت طراحی نما با اتوکد خود را به نوین قلم بسپارید

از آن جایی که تهیه پروژه نقشه کشی با اتوکد معمولا سخت و یادگیری آن زمان بر است، اغلب افراد ترجیح می دهند تا با سفارش اتوکد به یک مرجع متخصص، پروژه خود را به سرعت انجام دهند. بنابراین اگر شما نیز به عنوان یک دانشجو و یا مهندس، وقت کافی برای انجام پروژه اتوکد را ندارید و یا در انجام پروژه های خود دچار اشکال شده اید، نگران نباشید. ما در نوین قلم تلاش می کنیم تا در کنار شما باشیم. با پذیرش سفارش پروژه اتوکد و بهره مندی از نیروهای متخصص و کارآمد در این زمینه، از صفر تا صد تمامی امور مربوطه را با دقت و کیفیت بالا انجام دهیم.

مزایای انجام پروژه های اتوکد توسط نوین قلم

  • متخصصین ما دانش کاملی از نرم افزار اتوکد را به همراه تجربه کافی در اختیار دارند.
  • تمامی مراحل سفارش پروژه اتوکد، آنلاین بوده و نیازی به مراجعه حضوری نخواهد داشت.
  • ارتباط آسان با مجموعه.
  • قیمت ارزان و مناسب.
  • انجام سفارش با سرعت و دقت بالا.
  • تحویل سفارش در موعد مقرر.

نحوه ثبت سفارش طراحی اتوکد در نوین قلم چگونه است؟

جهت ثبت سفارش پروژه اتوکد خود می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش درخواست خود را ثبت کرده و پس از ارسال فایل مورد نظر خود از طریق همین صفحه و یا ایمیل و شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید. همچنین در قسمت توضیحات بیشتر پروژه نیز می توانید رشته مورد نظر و همچنین مقطع تحصیلی و سایر جزئیات مورد نیاز پروژه خود را توضیح دهید.

پرسش های پر تکرار در زمینه سفارش پروژه اتوکد

قیمت انجام پروژه های طراحی با اتوکد چقدر است؟

قیمت طراحی اتوکد با توجه به پارامترهای مختلف و نوع پروژه شما متفاوت است. بنابراین برای تعیین هزینه سفارش طراحی اتوکد می توانید به طور رایگان با مشاورین ما تماس برقرار کرده و پس از ارائه پروژه خود و تحلیل و بررسی آن توسط متخصصین ما، از میزان قیمت انجام پروژه اتوکد خود مطلع شوید.

آیا برای سفارش اتوکد نیاز به مراجعه حضوری داریم؟

خیر. انجام امور اتوکد توسط نوین قلم به صورت کاملا آنلاین و برخط انجام می شود. متخصصین ما پس از دریافت سفارش، پروژه را در زمان مقرر انجام خواهند داد.

زمان لازم برای انجام پروژه اتوکد چقدر است؟

هر پروژه بسته به موضوع، میزان گستردگی و همچنین جزئیات مورد نیاز آن، زمان متفاوتی می طلبد

آیا امکان ثبت سفارش فوری طراحی با اتوکد وجود دارد؟

بله. ما در نوین قلم برای آن دست از دانشجویان و کارفرمایانی که مدت زمان محدودی برای انجام سفارش خود دارند، امکان ثبت سفارش فوری انجام پروژه اتوکد را نیز فراهم نموده ایم. بر این اساس شما می توانید در هنگام ثبت سفارش، از قسمت زمان تحویل طراحی، زمان مورد نظر خود را در کمترین حالت ممکن انتخاب کنید تا انجام امور اتوکد شما در اولویت قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا