خدمات طراحی

سفارش طراحی با تری دی مکس ۳Dmax

سفارش طراحی با تری دی مکس را از نوین قلم بخواهید

با سفارش طراحی تری دی مکس، متخصصان نوین قلم، ایده های خود را در سه بعد طراحی می کنند و به طرز ماهرانه ای آنها را مرحله بندی می کنند. اشیا را متحرک می کنند، رندرینگ را انجام می دهند. سریع و هدفمند طراحی می کنند. علاوه بر این، از خلاقیت خود، همیشه استفاده می کنند به نحوی که می توانید پروژه خود را به صورت حرفه ای و جذاب در معرض دید همگان قرار دهید. این طراحان، به نکات و ترفندهای ارزشمندی تسلط دارند که در تمامی پروژه ها از آنها استفاده می کنند. ما شما را با تجربه چندین ساله خود در زمینه طراحی سه بعدی همراهی می کنیم و پروژه طراحی شما را دقیقا طبق سلیقه و خواست شما اجرا می کنیم. بنابراین همه چیز مهیا است تا بتوانید در محیط آنلاین سفارش طراحی با تری دی مکس خود را ثبت کنید.

سفارش طراحی تری دی مکس
سفارش طراحی با تری دی مکس

چگونه طراحی با تری دی مکس به شما در رشد شغلی کمک می کند؟

تری دی مکس نرم افزار تخصصی مدل سازی سه بعدی طراحی محصول است که معمولا توسط سازندگان بازی، شرکت های تولیدی و معماران مورد استفاده قرار می گیرد. هدف اصلی آن ، مدل های سه بعدی چند وجهی، انیمیشن سه بعدی و جلوه های ویژه است. این نرم افزار می تواند برای کاربر تازه کار طاقت فرسا باشد. ما کارشناسان خود را برای راهنمایی و مشاوره و به صورت تخصصی برای طراحی در اختیارتان قرار می دهیم. دیگر نگران طراحی سه بعدی تصاویر ساختمانی، صنعتی و… نشوید. به سراغ ابزارهایی که برای ساخت انیمیشن، رندر و یا تصاویر سه بعدی ضروری نیستند نروید. نوین قلم دقیقا روی طرحی تمرکز خواهد کرد که مطابق سلیقه شما باشد. متخصصان و طراحان در نوین قلم، تری دی مکس را به یک ابزار نرم افزاری طراحی صنعتی مفید تبدیل می کنند به نحوی که پیچیده ترین ابزارهای صنعتی به راحتی قابل طراحی هستند. سفارش طراحی با ۳dmax سه بعدی از نظر هزینه، کیفیت و عملکرد کاملاً متفاوت هستند.

آیا طراحی صنعتی با 3dmax مناسب است؟

اگر می خواهید یک برنامه همه کاره برای کار با مدلهای سه بعدی استفاده کنید. و یا اگر شما یک متخصص طراحی در حوزه صنعتی و یا انیمیشن هستید، بهترین انتخاب برای شما، طراحی dmax3 می باشد. اما اگر وقت کافی برای طراحی ندارید و می خواهید پروژه طراحی خود را به متخصصان بسپارید، نوین قلم آماده همکاری با شما است. با استفاده از بهترین طراحان موجود در سرویس های مدل سازی سه بعدی ما، ایده های خود را که توسط متخصصان مدل سازی ما طراحی شده است، مشاهده کنید.

با تری دی مکس چه کاری می توانید انجام دهید؟

با این نرم افزار، کاربر می تواند شخصیت های جداگانه متحرک ایجاد کند. این برنامه دارای چندین کنترل کننده انیمیشن است که می تواند ایجاد و اصلاح شود. از رندر سه بعدی پشتیبانی می کند. رابط برنامه شفاف و کاربر پسند است. از پلاگین هایی مانند V-ray می توان با سهولت بسیار زیاد و بدون هیچ گونه تأخیری استفاده کرد. کار با تری دی مکس برای یک مبتدی کار ساده ای نخواهد بود. طراحانی که دانش قبلی در زمینه کار با نرم افزار سه بعدی دارند، به راحتی می توانند در این زمینه یک راهنمای خوب باشند. نوین قلم با بیش از چندین سال تجربه در حوزه طراحی با تری دی مکس برای مشاغلی که برای سرعت بخشیدن به روند کاری خود به یک طراح سه بعدی نیازمند هستند یک مزیت خواهد بود و با تسلط کامل پروژه شما را به انجام می رساند.

کاربردهای طراحی با تری دی مکس

مدل های سه بعدی، بازی های رایانه ای، رندرهای سه بعدی با کیفیت بالا، مدل کردن جزئیات فضای داخلی و اشیا، جانبخشی به شخصیت های انیمیشن، ما به تکنیک های مدل سازی برای ایجاد نمای های مختلف معماری مسلط هستیم. دانش لازم برای مدیریت هر سبک معماری از معاصر تا کلاسیک را کسب کرده ایم. ما از تری دی مکس برای طراحی پروژه های ساخت و ساز استفاده می کنیم تا بتوانیم به مردم نشان دهیم که ساختمان ها و پروژه های زیربنایی قبل از ساخت واقعاً چه شکلی هستند. متخصصان برتر ما طیف وسیعی از پروژه ها را طراحی می کنند. از ایده پردازی سریع گرفته تا تجسم، رندر و مرحله ساخت. ما حتی برای کمک به شما در ارائه طرح ها و بهبود زیبایی طرح های شما آمادگی داریم. بنابراین شما می توانید پروژه طراحی صنعتی خود را به ما بسپارید و سفارش خود را ثبت کنید. ببینید چه چیزی متناسب با نیاز شماست و روند طراحی صنعتی خود را کمی کارآمدتر کنید.

طراحی نمای ساختمان با ۳dmax

این برنامه برای طراحی مدل های سه بعدی نمای ساختمان، طراحی آشپزخانه، طراحی داخلی و.. است. این برنامه به طور گسترده توسط طراحان سه بعدی و متخصص مورد استفاده قرار می گیرد. اساساً در صنعت ساختمان برای به نمایش گذاشتن هرچه بیشتر نمای ساختمان و جزئیات داخل ساختمان استفاده می شود. معماران با استفاده از این برنامه، مدل های سه بعدی معماری داخلی و خارجی را ایجاد می کنند تا درک بهتری از ساختمان یا شی داشته باشند. نقشه ها و مدل های معماری به کاربر کمک می کند تا طراحی و چشم انداز پروژه را راحتتر تعیین کند. با استفاده از طراحی dmax3، کاربر می تواند، متریال، بافت، رندر و طرح کامل و دلخواه خود را مشاهده کند.

چرا برای طراحی داخلی باید از تری دی مکس استفاده کنیم؟

  1. تعداد زیادی ابزار را پشتیبانی می کند که به راحتی برای مدل سازی در دسترس هستند.
  2. در مدل سازی و انیمیشن پیچیده، کاربر پسند است
  3. از Material Editor پشتیبانی می کند که به کاربر اجازه می دهد مواد و نقشه ها را ویرایش کند.
  4. رندر قوی، امکان طراحی محصولات استاندارد صنعت را دارد.
  5. یک نرم افزار صرفه جویی در وقت است.
انجام کارهای تری دی مکس
انجام طراحی تری دی مکس

چگونه طراحی ۳dmax پروژه های پیچیده را بسیار آسان می کند؟

تری دی مکس، ابزارها و دستورات جذاب و پرکاربردی دارد و از ویژگی های منحصر به فردی که آن را به یک نرم افزار کاربر پسند تبدیل می کند این است که دارای اشکال ابتدایی مانند مخروط، مکعب و هرم است که به عنوان طراحی پایه برای توسعه مدل سه بعدی استفاده می شود. کار با این موارد به مراتب آسان تر می شود وقتی که بیشتر ابزارها و دستورات درست در مقابل کاربر قرار دارند. این برنامه همچنین در شبیه سازی قطعات مکانیکی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا از ویژگی نربز(NURBS) پشتیبانی می کند که با استفاده از فرمول های ریاضی امکان مدل سازی سطوح را فراهم می کند. همچنین مدل سازی کاراکترها نیز ساده تر شده است. این ابزارهای داخلی، مدت زمان مدل سازی را کاهش می دهند و جزئیات را افزایش می دهند. سایت های بسیاری در زمینه یادگیری تری دی مکس فعال هستند که میتوانید به راحتی این نرم افزار پرقدرت را آموزش ببینید.

طراحی معماری با ۳dmax در نوین قلم

تر دی مکس قابلیت مدل سازی سه بعدی معماری را دارد و به عنوان ابزاری در طراحی و تولید محصولات معماری مورد استفاده قرار می گیرد. این یک نرم افزار قدرتمند است که تقریباً در هر نوع ساختمان پیچیده ای برای اهداف مختلف استفاده می شود. درک طراحی با این نرم افزار برای یک مبتدی کار ساده ای نیست اما اگر یک ساختمان ساز و یا یک معمار هستید و مشغله کاری اجازه طراحی های حرفه ای را به شما نمی دهد. به ما اطمینان کنید و با خیال راحت سفارش طراحی با ۳dmax خود را ثبت کنید تا یک تصویر سه بعدی منحصر به فرد از ساختمان خود در اختیار داشته باشید.

با نوین قلم آینده محصولات خود را طراحی کنید.

شما می توانید با سفارش طراحی با تری دی مکس ویلا به صورت آنلاین، پروژه خود را با سرعت پیش ببرید. شما می توانید انواع پروژه های صنعتی، ساختمانی و انیمیشن سه بعدی را سفارش دهید تا با طراحی حرفه ای محصولات شما، سودآوری را به شما هدیه دهیم. ما در این زمینه تخصص داریم. در نوین قلم، شما پروژه های عملی را در شرایط واقعی اجرا خواهید کرد. وظیفه ما به طور خاص کمک و طراحی پروژه های شما در تمانی زمینه ها است. با سفارش طراحی تری دی مکس، شما از دانش فنی متخصصین مجرب ما بهره مند می شوید. ما چندین سال است که با همکاری طراحان مشهور گرافیک، طراحان رسانه، آژانس های طراحی و تبلیغات و طراحان معماری، مجموعه خود را توسعه داده و به روز می کنیم

سفارش طراحی تری دی مکس مناسب چه کسانی است؟

  1. افرادی شاغل که می خواهند دانش خود را تعمیق بخشند
  2. افراد شاغل که وقت کافی برای طراحی محصولات خود را ندارند.
  3. مدیران محصولات صنعتی، خدماتی، تجاری و ساختمانی
  4. کاربرانی که علاقه مند به طراحی سه بعدی هستند
  5. طراحان رسانه
  6. دانشجویان هنر و معماری که نیاز به طراحی سه بعدی دارند.
  7. آژانس های تبلیغاتی

سوالات متداول

کاربرد طراحی با تری دی مکس کدامند؟

ایجاد مدل سه بعدی، رندرینگ، نصب و استفاده از افزونه V-Ray Material Presets Pro، استفاده در معماری، استفاده در طراحی صنعتی، طراحی داخلی

آیا طراحی با ۳dmax کابینت هم انجام می دهید؟

بله. متخصصان و طراحان نوین قلم، در تمام زمینه های طراحی، از نرم افزار تری دی مکس استفاده می کنند.

اسکچاپ بهتر است یا طراحی تری دی مکس؟

تری دی مکس نسبت به اسکچاپ کاربردهای بسیار بیشتری دارد و در مورد معماری نیز بسیار محبوب است. تری دی مکس سه بعدی به شما این امکان را می دهد که مدل های پیشرفته انجام دهید.

کدام ورژن برای طراحی تری دی مکس(Max و Max Design) بهتر است؟

اگر شما یک معمار هستید که طراحی های معماری مانند رندرهای داخلی و خارجی را تهیه می کنید، باید از نسخه ” Max Design ” استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا