خدمات طراحی

سفارش طراحی جلد کتاب

اهمیت سفارش طراحی جلد کتاب

نویسندگان حرفه ای میدانند برون سپاری و سفارش طراحی جلد کتاب هایی که نوشته اند توسط طراحان ماهر تاثیر به سزایی در فروش کتابشان دارد. طراحی جلد کتاب یکی از بخش های جذاب  طراحی گرافیک است که با برنامه ریزی، خلاقیت و مهارت میتواند تاثیر بلند مدت و مثبتی در مخاطبین کتاب داشته باشد و این مهمترین کاری هست که طراحان ما در سفارش طراحی جلد کتاب به خوبی قادر به انجامش می باشند. طراحی کاور کتاب بخش مهمی در فروش کتاب و ماندگاری کتاب در ذهن مخاطب دارد. ساخت جلد کتاب اولین قدم برای ارتباط کتاب شما با افرادی است که کتاب را انتخاب می کنند. ساخت جلد کتاب باید به صورت تخصصی طراحی و ایده پردازی شود، طراحان جلد کتاب مجموعه نوین قلم این کار را به خوبی انجام میدهند.

بهترین طراحان جلد کتاب

ما برای طراحی گرافیکی جلد روی کتاب بسیار حساس هستیم و برای این کار از طراحان حرفه ای و کاربلد در این زمینه استفاده می کنیم. اگر طراح جلد کتاب شما بتواند تصاویر جالب و خاصی را انتخاب و طراحی کند، راه برای فروش کتاب شما هموارتر می شود. به همین منظور برای برای طراحی و ساخت جلد کتاب خود از طراحان حرفه ای نوین قلم کمک بگیرید.

طراح جلد کتاب در نوین قلم،  همواره خلاقیت خود را به کار می گیرد و طراحی جلد کتاب را طوری انجام دهد که در عین جذب مخاطبین خود، همزمان حس و حال محتوای درون کتاب را نیز به مخاطب خود انتقال می دهد و مخاطبان را تشویق به خرید و خواندن کتاب شما می کند. طرح جلد روی کتاب شما باید جذاب و چشمگیر باشد تا در نگاه اول مخاطب را به خود جذب کند و در این راستا تصاویر، فونت و رنگ های جذابی که طراح کتاب شما انتخاب می کند تاثیر خوبی روی مخاطبین شما و ماندگاری کتاب شما در ذهن مخاطبین دارد. به همین دلیل برای سفارش طراحی جلد کتاب خود، نوین قلم را انتخاب کنید.

نکات ساخت جلد کتاب

  • انتخاب فونت مناسب  (بهتر است در انتخاب فونت خود طراح حساسیت به خرج دهد و بیشتر از دو نوع فونت استفاده نکند، از فونتی استفاده کند که حس خوبی به مخاطب خود بدهد.)
  • انتخاب یک عنوان جذاب (این عنوان با توجه به محتوایی که کتاب دارد انتخاب میشود.)
  • انتخاب تصاویر خاص و تاثیر گذار (طراح نوین قلم در این زمینه خلاقیت خود را به کار می گیرید و تصاویری را انتخاب می کند که مفهوم کتاب را به مخاطب برساند و در عین حال برای مخاطب جذاب باشد و مخاطب را ترغیب به خواندن کتاب کند.)

طراح جلد کتاب در نوین قلم ذهن و دانش خود را به کار میگیرد و بسته به ژانری که کتاب شما دارد، عنوان، تصاویر و رنگ هایی را انتخاب می کند که حرفه ای و خاص باشد تا مخاطبین شما ارتباط خوبی با کتاب شما بگیرند و کتاب شما حسی خوب در آن ایجاد کند.

مراحل طراحی  کاور کتاب در نوین قلم

یکی از مراحل طراحی جلد کتاب در نوین قلم این است که نویسنده درباره محتوای کتاب با طراح جلد کتاب صحبت می کند تا طراحی جلد کتاب بر اساس محتوایی که کتاب دارد انجام شود. به این ترتیب، مخاطب تاثیر بهتری با محتوای کتاب می گیرد. این روش باعث میشود که طراحی کتاب شما مطابق استاندارد طراحی شود و مفهوم محتوای کتابتان را به مخاطب برساند.

در سفارش طراحی جلد روی کتاب به هیچ عنوان طراحی نباید کپی باشد و طرح باید منحصر به فرد و خاص باشد. مثلا برای طراحی کاور کتاب عاشقانه، بیشتر مردم کتابی که کاور علمی داشته باشد ولی محتوای آن عاشقانه باشد را نمی خرند. نویسنده کتاب با ژانر کتاب قطعا آشنایی بیشتری دارد و برای داشتن یک کاور کتاب حرفه ای، طرح کاوری مناسب با محتوای آن کتاب را باید انتخاب کرد، با این کار با موجب از مخاطبین آن ژانر روبرو خواهید شد.

سفارش طراحی جلد کتاب
سفارش طراحی جلد کتاب

 در هنگام طراحی جلد کتاب چه اصولی را رعایت می کنیم؟

  • طراح مخاطبان کتاب شما چه کسانی هستند ؟
  • رنج سنی مخاطبان شما چه محدوده ای می باشد؟
  • برای مخاطبان شما بهتر است از چه نوع فونت، تصاویر و مجموعه رنگی استفاده کنید؟
  • عنوان روی جلد کتاب  باید خوانا باشد.
  • عنوان کتاب را طوری انتخاب می کنیم که در ذهن مخاطبین شما ثبت شود.
  • در طراحی کاور کتاب طراحان ما بر روی محتوای کتاب تمرکز می کنند.
  • از طرح های آماده استفاده نمی کنیم (طرح شما منحصر به کتاب شما است).

رنگ و فونت هایی که در پشت جلد کتاب انتخاب می شود بهتر است با طراحی جلد روی کتاب یکدست باشد، این باعث میشود که طراحی کاور کتاب شما منظم و یکدست باشد. در اکثر موارد در پشت کتاب قیمت و نام ناشر چاپ میشود. نام ناشر میتواند با لوگوی آن روی پشت جلد کتاب چاپ شود. طراحی پشت جلد کتاب بیشتر به منظور تبلیغات استفاده میشود. نوین قلم قادر به طراحی منحصر به فرد پشت جلد کتاب است به نحوی که ساختار کلی کتاب به لحاظ گرافیکی کاملا حفظ شود.

خدمات نوین قلم در طراحی جلد روی کتاب

  • طراحی جلد کتاب کودک
  • طراحی کاور کتاب درسی
  • طراحی جلد روی کتاب داستانی
  • طراحی جلد روی کتاب رمان
  • طراحی جلد کتاب کتاب شعر
  • طراحی جلد کتاب علمی

مجموعه نوین قلم با انتخاب طراحان حرفه ای در زمینه طراحی جلد کتاب، خدمات ارزشمندی برای نویسندگان و سایر انتشارات ارائه می دهد. اگر شما در زمینه طراحی کاور کتاب نیاز به مشاوره و طراحی دارید می توانید سفارش طراحی جلد کتاب خود را ثبت کنید و درخواست خود را با مجموعه ما در میان بگذارید، همکاران ما به شما کمک خواهند کرد. طراحان حرفه ای و گرافیست های با تجربه ما نظر شما را در قالب یک کاور کتاب حرفه ای پیاده سازی می کنند، در طراحی جلد روی کتاب توسط مجموعه نوین قلم، نظر نویسنده در اولویت قرار دارد.

چرا باید برای طراحی جلد روی کتاب از یک متخصص طراحی کمک بگیریم؟

مردم وقتی کتاب شما در کتاب فروشی ها می بینند، جلد روی کتاب شما آنها را جذب کتاب شما می کند. انسان ها با طرح و نقش های بصری راحت ارتباط می گیرند و جذابیت را دوست دارند. اگر شما کاور کتاب جذابی داشته باشید، مخاطبین هدف شما دست روی کتاب شما می گذارند و کتاب را انتخاب می کنند.

طرح جلد کتاب شما به عنوان ویترین کار شما محسوب می شود. شما میتوانید ایده ای که مد نظرتان است را به طراح حرفه ای نوین قلم بسپارید، طراح با خلاقیتی که به خرج می دهد و تصاویری که پیاده سازی می کند، باعث می شود مخاطبین هدف، کتاب شما را برای خواندن انتخاب کنند و این کاوری که برای کتاب خود انتخاب می کنید برای همیشه در ذهن مخاطبین شما ماندگار خواهد شد.

چرا طراحی کاور کتاب اهمیت دارد؟

اولین قسمتی که کمک می کند مخاطب شما با کتاب شما ارتباط بگیرید، جلد روی کتاب شما است. به همین خاطر، ساخت جلد کتاب اهمیت دارد، حتی روی فروش کتاب شما تاثیر زیادی دارد.  متاسفانه طراحی جلد کتاب خلاقانه در بسیاری از کتاب های موجود در بازار به صورت استاندارد انجام نمی شود. بیشتر کپی هستند. بهتر است برای این کار هزینه جداگانه در نظر بگیرید و به محتویات کتابی که نوشتید احترام بگذارید، طرحی برای کتاب خود انتخاب کنید که مخاطب احساس خوبی بگیرد.

جهت رفع نیازهای مولفان و نویسندگان با سلیقه های خاص، مجموعه نوین قلم  با تیمی از طراحان حرفه ای در ارتباط و همکاری است و بر  طبق سلیقه و ایده شما کار طراحی جلد روی کتاب را انجام میدهند، شما می توانید برای دریافت خدمات طراحی جلد ما، با شماره های تماس و ایمیل ما در ارتباط باشید و سفارش طراحی جلد کتاب خود را در نوین قلم ثبت کنید. بیشتر قسمتی که در بازاریابی و فروش کتاب شما اهمیت دارد، کاوری است که برای کتاب تان انتخاب می کنید.

چگونه می توان طراحی جلد روی کتاب را در نوین قلم سفارش داد؟

ابتدا شما میتوانید طرح هایی که توسط مجموعه نوین قلم طراحی شده را مشاهده کنید. مجموعه ما با داشتن تیم طراحی و گرافیست های حرفه ای و کاربلد در این زمینه می تواند طرح های جذابی و متفاوتی را به مشتریان خود ارائه دهد. اکثر نویسندگان وقت و مهارت لازم برای طراحی جلد روی کتاب خود را ندارند. بنابراین سفارش طراحی جلد کتاب  به یک شرکت طراحی آنلاین و متخصص می تواند علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه، شما را در پیشبرد اهداف تان یاری کند،شما سبک و ایده ای که مد نظرتان است را با طراحان ما در میان می گذارید، طراحان و گرافیست های مجرب ما با شما در روند تکمیل طراحی کاور کتاب شما ارتباط خواهند داشت.

طراح جلد کتاب نوین قلم جلسه ای تنظیم می کند و با شما در مورد محتوای کتاب و ایده ای که توی ذهن شما است صحبت می کند، در مجموعه نوین قلم نظر نویسنده برای طراحی جلد کتاب اولویت دارد. طراحی جلد روی کتاب، از جذاب ترین و حرفه ای ترین کار  مجموعه نوین قلم است. چندین سال است که در خدمات طراحی، هنرمندان و طراحان ما شهرت بالایی را در ایجاد طرح های جذاب برای کتاب کسب کرده اند. اگر میخواهید طرح جلد کتاب جذاب داشته باشید می توانید با کمک طراحان حرفه ای ما در این زمینه به طراحی مورد نظر خود برسید.

برای سفارش طراحی جلد کتاب چرا نوین قلم را انتخاب کنیم؟

مزایای سفارش طراحی جلد کتاب در مجموعه نوین قلم شامل موارد زیر است:

  • سفارش طراحی در نوین قلم به صورت آنلاین انجام می گیرد و نیاز به مراجعه حضوری شما نیست.
  • طراحان ما می توانند با شناخت مخاطبین و تلفیق آن با محتوای کتاب شما، یک کاور کتاب حرفه ای طراحی کنند.
  • ارتباط با مجموعه نوین قلم بسیار آسان بوده و شما می توانید از طریق وبسایت مجموعه و یا ایمیل و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
  • تحویل سفارشات طراحی در موعد مقرر انجام خواهد شد.
  • قیمت طراحی جلد روی کتاب  در نوین قلم ارزان و مناسب است.
  • طراحی کاور کتاب در نوین قلم توسط طراحان گرافیست حرفه ای انجام می شود.

سوالات متداول راجب طراحی جلد کتاب

 هزینه طراحی جلد کتاب چقدر است؟

هزینه طراحی جلد روی کتاب بر اساس طراحی که طراح جلد می خواهد متفاوت است. مجموعه نوین قلم نهایت سعی خود را دارد که جلد روی کتاب که سفارش می د هید با هزینه مناسبی طراحی کند. شما میتوانید برای اطلاع از هزینه دقیق تر کاور کتابی که میخواهید طراحی کنید با کارشناسان ما بصورت رایگان صحبت کنید.

سفارش طراحی جلد کتاب چند روز طول می کشد؟

از آنجایی که طراحی جلد کتاب با دقت و خلاقیت و برنامه ریزی انجام می شود، برای طراحی کاور کتاب در مجموعه نوین قلم بین یک هفته تا دو هفته زمان نیاز است.

مقالات مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا