خدمات طراحی

سفارش طراحی در فتوشاپ

سفارش طراحی با فتوشاپ

به طور حتم، تجارت شما برای رقابت در بازاریابی حرفه ای در وب سایت، اپلیکیشن و یا بازار آزاد، به تصاویر فتوشاپی نیاز دارد. به همین منظور، برای سفارش طراحی با فتوشاپ، مطمئن شوید که از طراحان حرفه ای کمک گرفته اید تا تصاویر شما به زیبایی ویرایش شوند. برای اینکه تصاویر با کیفیت خود را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت دریافت کنید، پروژه طراحی خود را به طراحان فتوشاپ در نوین قلم بسپارید. شما می توانید هزاران طرح منحصر به فرد و ایده های طراحی برای پوستر و یا هر تصویر دیگری در فتوشاپ را که توسط طراحان برتر نوین قلم طراحی شده است را دریافت کنید.

چه مشاغلی به سفارش کارهای فتوشاپ نیاز دارند؟

فتوشاپ در طراحی وب سایت

برای ایجاد یک وب سایت جذاب، بسیاری از تصاویر برای داشتن کیفیت بالا و نور کافی، باید در فتوشاپ اصلاح رنگ و نور شوند تا با موضوع طراحی وب سایت همسو شوند. برای سفارش طراحی فتوشاپ در نوین قلم و پرداخت هزینه ای مناسب، یک طراح فتوشاپ حرفه ای انتخاب کنید تا بهترین طراحی را در اختیار شما قرار دهد.

فتوشاپ در معماری

در بعضی مواقع، فقط برای ارائه یک نوآوری، یک شرکت معماری به طراحی در فتوشاپ نیاز دارد. نوین قلم با داشتن چندین طراح در مجموعه خود، مطمئناً می تواند به شرکت شما در دستیابی به ایده های جدید کمک کند.

سفارش طراحی با فتوشاپ
سفارش طراحی در فتوشاپ

سفارش کارهای فتوشاپ خود را با خیال آسوده به ما واگذار کنید

از ویرایش و ترکیب عکس گرفته تا طراحی دیجیتال، انیمیشن و طراحی گرافیک. همه این کارها را می توانید در فتوشاپ انجام دهید  با سفارش طراحی فتوشاپ در نوین قلم، شما می توانید انواع طراحی ها را در زمینه های مختلف انتخاب کنید. مواردی را که متناسب با نیاز شماست را پیدا کنید و به راحتی سفارش دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فرم ثبت سفارش طراحی با فتوشاپ را پر کنید.

با سفارش طراحی با فتوشاپ در نوین قلم، می توانید طراحی کارت ویزیت، بروشور، کاتالوگ، لوگو و… را به طراحان ما بسپارید تا ما آنها را به طرح هایی تبدیل کنیم که شما دوست دارید. برای مثال، ما برای طراحی پوستر با فتوشاپ، به صورت حرفه ای یک داستان را دنبال می کنیم که یک ابتدا، میانه و انتها دارد. بعد بازاریابی و تبلیغاتی آن را برجسته می کنیم و آن را به اشتراک می گذاریم.

آیا مراحل انجام طراحی در فتوشاپ را نمی دانید؟ اصلا نگران نباشید!

دیگر نیازی نیست که طراح حرفه ای باشید. به کمک طراحان ما، ساخت طرح های گرافیکی، کاملاً سفارشی و قابل انجام است. طراحان گرافیک ما قادر هستند تا با نرم افزار فتوشاپ، پیچیده ترین پروژه ها را طراحی کنند. شما می توانید از مجموعه گسترده ای از قالب های طراحی شده حرفه ای نوین قلم بهره ببرید، اما اگر احساس می کنید طراحی ها، آنگونه که شما انتظار دارید در بین نمونه ها نیستند، می توانید پروژه خود را مطابق سلیقه و درخواست خود تحویل بگیرید.

طراحی گرافیکی، هنر ارتباط بصری از طریق استفاده از متن، تصویر است. طراحی های گرافیکی با ترکیب این ۲ عنصر، یک ترکیب بصری منسجم از ایده ها را تشکیل می دهند. این ترکیبات را می توان در همه طراحی های حرفه ای، مشاهده کرد. از لوگو و برند تجاری گرفته تا طراحی وب سایت، مجلات و موارد دیگر. هر آنچه برای طراحی نیاز دارید، در نوین قلم به اعتبار طراحان برجسته، وجود دارد. فقط کافیست سفارش کارهای فتوشاپ خود را ثبت کنید تا خلاقیت طراحان خود را به اثبات برسانیم. خوشبختانه، امروزه طراحان نوین قلم، از ابزارهای دیجیتال بسیار گسترده تری برخوردارند که با استفاده از آنها می توانند جلوه های خلاقانه را ایجاد کنند. فراموش نکنید که این خلاقیت شجاعانه و نوآوری بصری است که جدیدترین و جذاب ترین طرح ها را ایجاد میکنند.

بازرایابی با فتوشاپ را با نوین قلم تجربه کنید

نوین قلم، در توسعه یک طراحی جذاب با استفاده از ابزارهای مختلف طراحی مانند انجام فتوشاپ تخصص دارد. ما با تیمی از طراحان بسیار حرفه ای همکار هستیم و با موفقیت، نیاز طراحی بسیاری از مشتریان کشور را برآورده کرده ایم. سفارش طراحی در فتوشاپ، شامل طراحی آگهی تبلیغاتی، طراحی صفحه وب سایت، طراحی لوگو، طراحی پوستر و طراحی تبلیغات ایسنتاگرام است. طراحی حرفه ای، مشتریان وفادار را به خود جلب می کند. به همین دلیل ما به هر پروژه ای به عنوان یک قطعه هنری منحصر به فرد نگاه می کنیم. در نوین قلم، ما لوگو های زیبایی به کمک فتوشاپ طراحی می کنیم که دید خلاق شما را برآورده می کنند و قدرت دارند تبلیغات بازریابی شما را به افراد مناسب منتقل کنند.

ویرایش عکس با فتوشاپ برای اینستاگرام

آیا به دنبال وب سایتی، برای ویرایش عکس های شخصی و یا محصول خود هستید؟ در این صورت، می توانید خدمات ما را دنبال کنید. طراحان ما مدت هاست که با خدمات ویرایش عکس برای اینستاگرام کار می کنند. خواه عکاس حرفه ای باشید یا صاحب فروشگاه آنلاین یا مدیر یک شرکت تبلیغاتی که به ویرایش تصویر محصول نیاز دارید، مطمئناً می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

سفارش طراحی تصاویر با فتوشاپ
سفارش طراحی تصاویر در فتوشاپ برای اینستاگرام

با ویرایش هزاران عکس تا به امروز، طراحان ما یک تجربه و تخصص حرفه ای در این بخش جمع آوری کرده اند، که شما نمی توانید در جای دیگر به دست آورید. خدمات ویرایش عکس در فتوشاپ ما مطمئناً به تمام نیازهای ویرایش شما رسیدگی می کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بعد از ثبت سفارش طراحی پوستر، لوگو و تصاویر در فتوشاپ، تصاویر خود را بارگذاری کنید. سپس می توانید منتظر ویرایش تصاویر خود، آماده شدن و تحویل در زمان مناسب باشید.

پاسخ به برخی از سوالات متداول در زمینه طراحی با فتوشاپ

آیا سفارش کارهای فتوشاپ من، قابل چاپ است؟

بله، پس از انتخاب یک طراحی با کیفیت، طراح همه پسوند ها را برایتان ارسال می کند و شما می تانید به راحتی آن ها را چاپ کنید.

چطور مطمئن شوم طرحی که میزنید مورد پسند من است؟

تا زمانی که یک طرح رضایت شما را جلب نکند، طراحی را ادامه میدهیم، اما لطفا توجه داشته باشید پس از انتخاب طرح مورد نظر هیچ تغییر عمده ای در طراحی انجام نخواهد شد.

آیا در سفارش طراحی فتوشاپ حق کپی رایت رعایت می شود؟

بله و غیر قابل جستجو در وبسایت ها می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا