خدمات طراحی

سفارش طراحی ست اداری

سفارش طراحی ست اداری در نوین قلم در کمترین زمان

اگر شرکت و یا سازمانی دارید که به ست های اداری منحصر به فرد نیاز دارد، نگران طراحی پک اداری خود نباشید چرا که میتوانید با سفارش طراحی ست اداری در نوین قلم، از تجربه متخصصان ما در این حوزه در تمامی مراحل طراحی متناسب با کسب کارتان بهره مند شوید.

نقش طراحی ست های اداری در پیشرفت کسب و کار شما چیست؟

شما می توانید جهت بهره مند شدن از طراحی ست اداری (شامل کارت ویزیت، پاکت های نامه و سربرگ) از تیم نوین قلم، مشاوره لازم را دریافت کنید. تیم حرفه ای ما به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین ست اداری را بر حسب سلیقه ی خود طراحی و یا انتخاب نمایید. ست های اداری در کسب و کار شما نقش بسیار پر رنگی ایفا می کند. لذا لازم است تا طراحی ست های اداری، بسیار دقیق و حرفه ای انجام شود. یک ست اداری می تواند به تنهایی برای رونق کسب و کارها به عنوان یک بازاریاب قوی عمل کند و به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم شرکت ها، برندها، سازمان ها و . . . را تبلیغ نماید.

البته این امکان زمانی فراهم می‌گردد که اطلاعات اولیه و مهم برای معرفی کسب‌ و کار شما و همچنین لوگو و برند شما در اقلام آن به ‌درستی درج‌ شده باشند. لازمه این کار نیز ساخت ست اداری حرفه ای و با کیفیت است. ما در تیم طراحی نوین قلم با ارائه بهترین و متنوع ترین طراحی پک اداری، تمام نیازهای شما را برآورده خواهیم کرد.

سفارش طراحی پک اداری
سفارش طراحی پک اداری با کمترین قیمت

تیم نوین قلم جهت طراحی پک اداری چه خدماتی را به شما ارائه خواهد داد؟

 مجموعه نوین قلم، که متشکل از متخصصین و طراحان حرفه ای میباشد، خدمات طراحی پک اداری را با کیفیت بالا ارائه می دهد. یکی از مزایای ساخت ست اداری توسط تیم ما سرعت انجام کار می باشد. لازم است ست های اداری، دارای ساختار و طراحی بسیار خوب و منحصر به فردی باشند که تیم طراحی ما این کار را به نحو احسنت برای شما انجام می دهند. ما به شما اطمینان می دهیم که، تمام خدماتی که شما نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهیم.

چرا تیم نوین قلم طراحی پک اداری با کیفیت را به شما توصیه می کند؟

یکی از مهمترین مراحل برندینگ، طراحی پک اداری می باشد. جهت بهبود برندینگ، بنگاه های اقتصادی و تجاری، طراحی ست های اداری بسیار کاربرد دارد. تیم طراحی نوین قلم در طراحی پک اداری از لوگو های خلاقانه با هدف برندینگ استفاده می کنند. زیرا لوگو در سربرگ و روی پاکت و کارت ویزیت نشان دهنده ی اعتبار برند شما می باشد. تیم ما ساخت ست اداری را جهت رونق کسب و کار ها توصیه می کند.

لازم به ذکر است در کسب و کار های غیر شرکتی نیز از طراحی ست های اداری استفاده می شود. توصیه ی ما به شما این است که با سفارش طراحی ست اداری به برند و شرکت خود هویت و اعتبار منحصر به فرد دهید. ما در کمترین زمان ممکن، سفارش طراحی ست اداری شما را ثبت کرده و ست های اداری ساده و مدرن برای شما طراحی می کنیم تا به نتیجه مورد نظر خود برسید.

چگونه می توان طراحی ست اداری را سفارش داد؟

همان طور که بیان کردیم یکی از اصلی ترین و مهم ترین ابزار های مکاتبات داخلی و خارجی یک شرکت و سازمان، ست های اداری می باشند. تیم ما سفارش طراحی ست اداری را در کمترین زمان ممکن و با استفاده از به روز ترین متد های طراحی انجام می دهند. شما می توانید لوگو و طرح های دلخواه خود را جهت سفارش طراحی پک اداری، به صورت آنلاین انتخاب نمایید و همچنین پس از مشاوره با ما سفارش خود را نهایی کنید. گروه ساخت ست اداری نوین قلم از ابتدا تا انتهای راه کنار شما خواهند بود و تا هر زمانی که به هدف خود برسید، شما را تنها نخواهد گذاشت. با صرفه جویی در زمان و با خیال راحت، طراحی پک اداری خود را به صورت آنلاین به تیم تخصصی ما سفارش دهید تا حوزه ی فعالیت خود را با ماندگاری بالا و نتیجه ی مطلوب، تبلیغ نمایید.

مواردی که در ست اداری به شما ارائه خواهیم داد

به طور کلی ست های اداری که ما به شما ارائه خواهیم داد شامل مجموعه‌ای از برگه های سربرگ‌ دار، پاکت های نامه، کارت های ویزیت، کاغذها و دفترچه های یادداشت، فرم‌ها و دیگر موارد پرکاربرد که در تمام شرکت ها و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرند، می باشد. لازم به ذکر است که موارد بیان شده با توجه به نوع کاربردشان در ابعاد متنوع قابل ارائه می باشد. زیرا نحوه استفاده از ست های اداری و نیاز های ارگان ها با یکدیگر تفاوت زیادی دارد. در مکاتبات اداری و رسمی وجود برگه ای که شامل هویت‌ سازمانی مناسبی باشد. لازم است. طراحی سربرگ در نوین قلم دقیقا همان برگه ای است که این نیاز را برآورده می‌کند؛ بنابراین می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین اقلام در ست هاي اداری همان سربرگ است.

سربرگ های ارائه شده توسط تیم ما چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی سربرگ، اوراقی است که حاوی اطلاعات مهم تجارتی شرکت ها و سازمان ها می باشد. این اطلاعات می تواند شامل شماره تماس، آدرس الکترونیکی، آدرس پستی، نام تجاری و لوگوی طراحی شده باشد که در پایین و بالای سربرگ قرار می گیرند. لذا طراحی شکیل و اصولی سربرگ می تواند حوزه ی فعالیت شرکت ها و سازمان ها را به صورت رسمی به مخاطبان و یا ارگان های دیگر معرفی کند. همچنین این اطلاعات، امکان ارتباطات را بین افراد و سازمان ها راحت تر می کند. ما سربرگ ها را به بهترین نحو و زیباترین طراحی و مطابق با سلیقه ی شما ارائه می دهیم. توجه داشته باشید ما در طراحي پک اداري، سربرگ ها را در سایز های استاندارد، طراحی می نماییم.

طراحي ست اداري
سفارش طراحي ست اداري

پاکت های ارائه شده توسط تیم ما چه ویژگی هایی دارد؟

پاکت های نامه یکی دیگر از اوراق ست اداری است که باید به آن توجه ویژه ای شود. زیرا بسیاری از سربرگ ها جهت تبادل بین افراد داخل پاکت نامه قرار می گیرند. در طراحی پک اداری، سربرگ ها و پاکت ها متناسب با کاربردی که دارند، دارای ابعاد مختلف می باشند. نکته ای که تیم ما به آن توجه می کند یکسان بودن تمام اوراق می باشد. زیرا لازم است جهت ارائه ی یک کار با کیفیت ست اداری، از نظر هارمونی رنگ، کیفیت، فونت و اطلاعات با هم برابر باشند و به طور کلی از یک الگوی خاص پیروی نمایند.

یکی از راه های اصولی جهت تبلیغ و برندینگ سازمان ها، شرکت ها و. . . انتخاب رنگ ‌سازمانی مناسب با فعالیت آن ها می باشد که این کار توسط تیم نوین قلم به بهترین نحو انجام می شود. غالبا پاکت های نامه در ابعاد ۲۲*۱۱ و پاکت A4 در سایز ۲۳ *۳۲. ۵، پاکت A5 در سایز ۲۳ * ۱۶ می باشند، البته ما در طراحی پاکت ها از ابعاد های مختلفی که بر اساس نیاز مشتری می باشند، استفاده می نماییم.

لوگوهای طراحی شده در نوین قلم چه ویژگی هایی دارند؟

یک ست اداری حرفه ای، برای نمایش هویت خود به یک لوگو مناسب و با کیفیت که به صورت حرفه ای طراحی شده باشد، نیاز دارد. اولین گام جهت سفارش طراحی ست اداری، طراحی لوگو و رنگ سازمانی متناسب با حوزه ی فعالیت سازمان ها می باشد. لوگوهای طراحی شده توسط تیم حرفه ای ما که در طراحي پک اداري از آنها استفاده مي شود، کاملا منحصر به فرد و خلاقانه می باشد و به شما این اطمینان را می دهد که مشابه آن به هیچ وجه در سازمان ها و ارگان های دیگر مشاهده نمی شود.

طراحی کارت ویزیت در نوین قلم چه ویژگی هایی دارد؟

یکی دیگر از عناصر تشکیل دهنده یک ست اداری، کارت های ویزیت می باشد که جهت جلب مخاطبان بسیار پرکاربرد می باشد. لازم است تمامی نکات طراحی کارت ویزیت، رعایت شوند. این نکات شامل هارمونی رنگ ها، فونت، رعایت فاصله ها و. . . می باشد. ما کارت های ویزیت را بر اساس سلیقه و درخواست مشتریان طراحی می نماییم. نوین قلم از متخصصان حرفه ای حوزه ی طراحی تشکیل شده است که در زمینه ی طراحی ست های اداری، دارای مهارت خاصی می باشند. چون کارت های ویزیت زمان زیادی در معرض دید افراد هستند، لذا لازم است طراحی شکیل و خاصی داشته باشند که در خاطره همه باقی بماند.

نکات مربوط به ست های اداری که هنگام سفارش لازم است به آنها توجه فرمایید

در هنگام سفارش طراحي ست اداري بايد به طراحی لوگو توجه ویژه ای شود، زيرا همانطور که از قبل به آن پرداختیم، بسیار حائز اهمیت می باشد. در طراحی لوگو نکات متعددی وجود دارد که حتما باید به آنها دقت داشت. یکی از نکات که لازم است هنگام سفارش طراحی ست اداری به آن توجه کنید سایز لوگو می باشد. لوگوها دارای سایزهای استانداردی هستند که ما به شما در ابتدای کار انواع آن را معرفی خواهیم کرد همچنین بهترین محل قرارگیری را به شما نشان خواهیم داد.

یکی از نکات قابل تامل در طراحی ست های اداری، توجه به فضای مفید است شما می باشد. زیرا بهتر است تا فضای مفید بیشتری وجود داشته باشد، تا بتوان از آن استفاده نمود. ما جهت افزایش این فضا، ست اداری را به نحوی طراحی می کنیم که هِدر و فوتر بیشتر از ۲ تا ۳ سانتی متر نباشند. ما برای حذف نشدن آدرس ها یا متن های مهم، هنگام برش دادن، به فضای حاشیه توجه ویژه ای می کنیم. فراموش نکنید که هنگام سفارش طراحی ست اداری خود، به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید.

نکات مهم نوشتاری هنگام سفارش طراحی ست اداری که باید به آن توجه نمایید

همواره توجه داشته باشید جهت سفارش طراحی ست اداری رنگ سازمانی شرکت خود را انتخاب نمایید، تا با مشاوره با تیم حرفه ای ما نهایتا به یک هارمونی زیبا و خیره کننده برسیم.جهت زیبا تر شدن طراحی یک یا دو رنگ مکمل را انتخاب نمایید. زیرا بهتر است جهت داشتن طراحی خوب، صفحه ای خلوت و ساده، با کمترین اجزا و در عین حال زیبا داشته باشیم. ظرافت به کار شما زیبایی می بخشد و زیبایی همیشه تاثیرگذار است. ما برای زیباتر شدن و افزایش ظرافت طراحي ست های اداری در سربرگ و پاکت ها از فونت های بالای ۹ استفاده نمی کنیم. رنگ نوشتار نیز بر زیبایی طراحي ست های اداری تاثیر می گذارد و بهترین رنگ مشکی می باشد تا کار شما نهایتا خیره کننده شود. زیرا استفاده از رنگ های متفاوت در متن باعث می شود جلوه ی کار کاهش یابد.

پرسش های متداول در مورد طراحی ست اداری

گارانتی خاصی هنگام طراحی ست های اداری وجود دارد؟

بله ما جهت طراحی ست های اداری از با کیفیت ترین رنگ ها استفاده می نماییم و به شما تضمین می دهیم در هنگام چاپ هیچ مشکلی پیش نیاید

پروسه ی سفارش و ساخت ست اداری چند روز زمان می برد؟

مدت زمان انجام کار بستگی به حجم و نوع سفارش شما دارد.

اگر مشتریان در پایان کار از سفارش خود راضی نباشند، لازم است چه اقداماتی انجام دهند؟

در صورت عدم رضایت در پایان کار طراحی،طراحي ست های اداری مشتری مجدد ادیت می شود تا سلیقه ی مشتری و مجری به یکدیگر نزدیک شود.

 آیا از سراسر ایران می توان نسبت به سفارش ساخت ست اداری اقدام نمود؟

بله سفارش ساخت ست های اداری در نوین قلم به صورت آنلاین انجام می شود و افراد در همه ی محدوده های جغرافیایی ایران می توانند سفارش ساخت و طراحي ست های اداری خود را در کم ترین زمان ممکن ثبت نمایند.

هزینه ی سفارش طراحي و ساخت ست اداری چقدر می باشد؟

هزینه ی طراحی و ساخت ست اداری به حجم و نوع کار مشتریان بستگی دارد و ما ساخت ست اداری شما را بر اساس تعرفه های مشخص، انجام خواهیم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا