خدمات طراحی

سفارش طراحی چهره سیاه قلم

سفارش طراحی چهره سیاه قلم در نوین قلم

تصاویر ارائه شده توسط شما، برای تیم طراحی نوین قلم ارسال می شود. طراحان نوین قلم بهترین تصویر را که دارای بیشترین جزئیات و بالاترین کیفیت است را به عنوان مرجع انتخاب می کنند. ما تمام جزئیات تصاویر شما را با سیاه قلم روی ورق های مخصوص آماده می کنیم تا حداکثر واقع گرایی به تصویر کشیده شود. ما تصاویر شما را با مهارت کافی و با استفاده از ابزار با کیفیت طراحی می کنیم تا برجستگی ها و سایه ها به زیبایی دیده شوند. آیا می خواهید به عزیزانتان هدیه ویژه بدهید؟ شما می توانید تصاویر آنها را در اختیار ما بگذارید و با ثبت سفارش طراحی چهره سیاه قلم یک هدیه شگفت انگیز را در اختیارشان قرار دهید. برای مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه سفارش نقاشی چهره سیاه قلم با ما تماس بگیرید.

سفارش طراحی چهره در نوین قلم
سفارش طراحی چهره سیاه قلم

چگونه می توان طراحی چهره سیاه قلم را سفارش داد؟

سبک هنری خود را در میان طیف گسترده ای از محصولات ما انتخاب کنید. سایز طراحی چهره مورد نظر خود را انتخاب کنید. در مرحله بعد، تصاویر مورد نظر خود را برای نوین قلم ارسال کرده و موارد خاصی را که نیاز دارید در طراحی رعایت شود را عنوان کنید. سپس بر روی گزینه “ثبت سفارش” کلیک کنید. به این ترتیب کار شما تمام می شود! طراحی چهره شما به زودی به دست شما می رسد. ما درک می کنیم که هر عکس از مشتریان ما یک داستان بسیار خاص دارد به همین دلیل تصاویر شما را در اختیار طراحان ماهر خود قرار می دهیم.

بسته بندی و تحویل طراحی چهره

به طور کلی طراحی چهره با مداد، ۲-۴ روز طول می کشد. به محض ارسال آن ، طی ۲-۵ روز به دست شما می رسد. حتی می توانید از ما بخواهید که یک پیام درخواستی نیز بنویسیم و ارسال کنیم. به دلیل شکنندگی قاب طراحی چهره در هنگام حمل و نقل، آن را قاب نمی کنیم. بنابراین ما طراحی شما را به روش امن تری بسته بندی می کنیم که در آن مشتری بعدا می تواند قاب مورد نظر خود را سفارش دهد. در نتیجه خانه خود را با طراحی و نقاشی چهره خود تزئین کنید. برای ثبت سفارش طراحی چهره از روی عکس با ما تماس بگیرید.

شرایط منحصر به فرد طراحی چهره سیاه قلم را در نوین قلم تجربه کنید

تحویل رایگان

طراحی شده توسط هنرمندان حرفه ای

طراحی چهره با مداد و سیاه قلم، ۱۰۰ % دستی به روش سنتی طراحی می شوند

بهترین گزینه برای هدیه دادن به عزیزانتان

بدون لوگو، بدون امضاء، بدون نام شرکت

تضمین ۱۰۰% حفظ حریم خصوصی تصاویر ارسالی

برای ثبت لحظات خوش زندگی خود در یک قاب زیبا، همین حالا با ما در تماس باشید و سفارش طراحی آنلاین در نوین قلم را تجربه کنید.

سفارش نقاشی چهره با سیاه قلم

آیا طراحی چهره با مداد به صورت حرفه ای می خواهید؟

با سفارش طراحی چهره سیاه قلم در نوین قلم می توانید تصویری هنری و حرفه ای از خود که با استفاده از مداد، طراحی شده اند را داشته باشید. برای سفارش طراحی چهره از روی عکس، اگر می خواهید طرحی با رنگ دلخواه سفارش دهید، می توانید در توضیحات ثبت سفارش خود، کد رنگ انتخابی خود را به صورت دقیق ذکر کنید تا با همان رنگ برای شما طراحی شود.

خدمات طراحی چهره سیاه قلم در نوین قلم

آیا به دنبال راهی هیجان انگیز برای تبدیل عکس خود به نقاشی چهره سیاه قلم هستید؟ با سفارش طراحی چهره از روی عکس در نوین قلم، تصاویر خاص خود را برای همیشه زنده و جذاب نگه دارید. به کمک نوین قلم و طی کردن این روند ساده، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. تبدیل عکس به نقاشی می تواند خیره کننده باشد. هنرمندان حرفه ای ما بسیار تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که تمام جزئیات عکس شما ثبت می شود. ما تلاش می کنیم که طراحی پرتره شما یک قطعه هنری باشد. که شما به نمایش آن در خانه یا محل کار خود افتخار خواهید کرد.

شما فقط یک قطعه هنری از چهره خود سفارش نمی دهید. بلکه در حال سفارش یک نقاشی هستید که فرزندان شما در آینده از آن لذت خواهند برد. در نوین قلم، اهمیت لحظه های ناب زندگی شما را درک می کنیم. به همین دلیل است که ما به رضایت صد درصدی مشتری ارزش قائلیم. امروز با ما تماس بگیرید تا ببینید چگونه می توانیم به شما در تبدیل عکس به نقاشی چهره سیاه قلم برای ثبت خاطرات خوبتان کمک کنیم!

۱۰% تخفیف ویژه اولین سفارش

پرسش های متداول

سفارش طراحی چهره سیاه قلم از روی عکس چند روز طول میکشد؟

برای طراحی چهره سیاه قلم بین ۲ تا ۴ روز زمان نیاز است.

چگونه میتوانم سفارش نقاشی چهره سیاه قلم خود را پیگیری کنم؟

تمام جزئیات ثبت سفارش و ارسال نقاشی چهره سیاه قلم از روی عکس خود را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد. همچنین شما در تمامی مراحل انجام سفارش طراحی میتوانید با تیم پشتیبانی نوین قلم در ارتباط باشید.

آیا طراحی نهایی قاب شده ارسال می شود؟

بنا به درخواست مشتری نقاشی چهره سیاه قلم همراه با قاب و به صورت بسته بندی ویژه و یا بدون قاب ارسال خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا