خدمات طراحی

سفارش طراحی کاتالوگ

سفارش طراحی کاتالوگ

به عنوان کسی که به دنبال سفارش طراحی کاتالوگ هستید باید بدانید که کاتالوگ یک محصول طراحی گرافیکی است که محصولات یا خدمات شما را به مشتریان بالقوه شما ارائه می دهد. آنچه هنگام طراحی کاتالوگ برای ما به عنوان طراح بیشترین اهمیت را دارد، ایجاد هماهنگی بین متن، تصاویر و رنگ ها است. کاتالوگ معرف محصولات یا خدماتی است که شما به مشتریان خود ارائه می دهید و باید با استاندارد های برتر طراحی شود. سفارش طراحی کاتالوگ آنلاین در واقع سرمایه گذاری شما برای ایجاد ارتباط هرچه بهتر و بیشتر با مشتریانتان است، به هیچ عنوان آن را به عنوان یک هزینه در نظر نگیرید، چراکه با توجه به بازار رقابتی که در حال حاضر وجود دارد، خلاقیت و برتر بودن حرف اول را در برند سازی و ایجاد حس خوب در مشتریان میزند.

کاتالوگ لیستی از کالاها یا خدمات موجود شما را ارائه میدهد که توضیحات و قیمت های آنها به صورت چاپی (آفلاین) یا به صورت الکترونیکی (آنلاین) در اختیار مشتریان شما قرار میگیرد. طراحان نوین قلم به شما کمک می کنند تا یک کاتالوگ با طراحی مناسب داشته باشید تا سبب گسترش هرچه بیشتر تجارت شما شود. کاتالوگ نیز مانند لوگو یک ابزار برای معرفی شماست. همانطور که ما به مشتریانمان هنگام سفارش طراحی لوگو تاکید می کنیم که چون لوگو بیانگر هویت و فلسفه برند شماست، در نتیجه باید خیلی حساب شده و دقیق طراحی شود، در طراحی کاتالوگ هم طراحان نوین قلم این حساسیت را دارند که کاتالوگ شما به بهترین شکل ممکن معرف شما باشد. فقط زیبایی کاتالوگ برای ما مهم نیست، بلکه تاثیر گذاری کاتالوگ نکته مهم تری است که همواره مورد تاکید طراحان ماست.

ثبت سفارش طراحی کاتالوگ حرفه ای - سفارش کاتالوگ آنلاین خود را ثبت کنید
سفارش طراحی کاتالوگ

کاتالوگ چگونه احساس خرید را در مشتری ایجاد می کند؟

بیشتر مواقع، مردم به خاطر نیاز و خواسته های خود، خرید می کنند. آنها هر چیزی را که بخواهند، قبل از خرید تصور می کنند. هنر ایجاد اشتیاق برای خرید در مشتری را کاتالوگ ها بر عهده دارند. با ساخت کاتالوگ محصولات، سبک حرفه و شغلی خود را خاص و منحصر به فرد جلوه دهید و نشان دهید شغل و فعالیت مناسبی در عرصه صنعت دارید. به این ترتیب محصول بیشتری خواهید فروخت.

مزایای بازاریابی با کاتالوگ شامل موارد زیر است

  • توانایی دستیابی به صدها هزار خواننده. کاتالوگ، میزان مواجهه خرده فروشان با خریداران بالقوه را به طرز چشمگیری افزایش می دهد. کاتالوگ، این فرصت را به شما می دهد که، به جای منتظر ماندن و انتظار کشیدن، مشتری به سمت شما جذب شود. این مستلزم آن است که برای جذب مشتری خود، یک کاتالوگ قدرتمند طراحی کنید.
  • برای کاهش میزان ریسک و هزینه تبلیغات، طراحی کاتالوگ محصولات می تواند بهترین گزینه باشد.
  • مردم دوست دارند صفحات کاتالوگ را مرور کنند و محصولات جدیدی را که دوست دارند را سفارش دهند، به ویژه در ایام تعطیل .
  • کاتالوگ های چند صفحه ای، فضای زیادی برای آموزش به مشتریان در مورد بهترین محصولات، ایجاد می کنند. از طریق توصیف های ماهرانه و تصاویر زیبا حس اعتماد و تمایل برای محصولات خود را در مشتری افزایش می دهند.
  • مردم دوست دارند هنگام جستجوی داغ ترین هدیه های تعطیلات، کاتالوگ ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
  • فروش مستقیم: پیشنهادات ویژه محدود به زمان، انگیزه فروش مستقیم، هدف نهایی بازاریابی کاتالوگ است.

طراحی کاتالوگ در نوین قلم

ما در طراحی کاتالوگ، حرفه ای هستیم! با ارائه خدمات تخصصی و مقرون به صرفه طراحی کاتالوگ، هر آنچه برای تهیه کاتالوگ عالی محصولات نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهیم.

شما متن اطلاعات و تصاویر با کیفیت از محصول خود را به طراحان ما ارائه می دهید، درخواست ها و اهداف خود را در اختیار ما قرار می دهید و نوین قلم یک کاتالوگ زیبا و موثر برای شرکت شما خواهیم ساخت. ما چندین سال در ساخت کاتالوگ آنلاین و چاپی، تجربه داریم و قادریم هر نوع کاتالوگی را طراحی می کنیم.

طراحی قالب کاتالوگ متناسب با کسب و کار

قالب کاتالوگ حرفه ای باید متناسب با کسب و کار شما و جامعه هدفتان تعیین شود. متاسفانه هنوز عده ای بر این باورند که میتوانند با کپی کردن کاتالوگ های برند های بزرگ موفق شوند. در صورتی که اصلا اینطور نیست. الهام گرفتن از کاتالوگ های موفق خیلی خوب است ولی اینکه صرفا همان فرم و قالب کپی شود مسلما شما را به نتیجه نمی رساند. امروزه حرف اول را در بازار خلاقیت میزند.

اگر می خواهید برند خود را ارتقا دهید، توصیه می کنیم به سفارش طراحی کاتالوگ حرفه ای اهمیت بیشتری بدهید. هیچ قانون سختگیرانه و از پیش تعیین شده ای برای طراحی کاتالوگ ها نیست و طراحی کاتالوگ در نوین قلم کاملا منعطف و مطابق خواسته های شما انجام میشود. طراحان نوین قلم با توجه به تجربه و تخصص چندین ساله خود در این زمینه نکات لازم و مشاوره های ضروری را در زمینه طراحی کاتالوگ تاثیر گذار به شما ارائه میدهند تا بهترین کاتالوگ متناسب با کسب و شما طراحی شود.

روند ساخت کاتالوگ آنلاین در نوین قلم به چه صورت است؟

قالب های آماده، برای طراحی کاتالوگ محصولات، هم جنبه مثبت دارد و هم منفی. طراحی کاتالوگی که بیش از حد غیر معمول باشد، ممکن است متناسب با سلیقه مشتری نباشد. از طرف دیگر، یک قالب استاندارد ممکن است ساده و کسل کننده باشد، به طوری که مورد توجه شما قرار نگیرد.

نوین قلم، ترجیح می دهد کاتالوگهای مشتریان را از ابتدا به سبک نام تجاری شرکتهای خودشان طراحی کند طراحان ما هر کاتالوگی را از ابتدا طراحی می کنند. ما از قالب های از پیش ساخته شده و آماده، کمک نمی گیریم. ابتدا درمورد بازار هدف، صنعت، رقابت و نیازهای شما با شما مشورت کرده و طرحی را انتخاب می کنیم که مناسب شغل و شخصیت شرکت شما باشد. همچنین در تهیه محتوای کاتالوگ، شما را راهنمایی می کنیم. ما خواهان یک ارتباط همیشگی با مشتریان خود هستیم، بنابراین ساخت بهترین و موثرترین کاتالوگ ها، اولویت اصلی ما است.

سفارش طراحی کاتالوگ حرفه ای در نوین قلم چه مزایایی دارد؟

به عنوان یک مشتری، شما می توانید کاملاً مطمئن باشید که ما کاتالوگ شما را برای رسیدن به اهدافتان به بهترین شکل ممکن طراحی خواهیم کرد.  قبل از ثبت سفارش طراحی کاتالوگ به صورت آنلاین در نوین قلم، موارد خاصی وجود دارد که باید بدانید. سرمایه گذاری شما در زمینه طراحی کاتالوگ برای ما با ارزش است. خدمات طراحی کاتالوگ ما به صورت سفارشی و تخصصی با حفظ مشخصات و الزامات شما با قیمت های مناسب صورت میگیرد. تیم طراحی نوین قلم متشکل از متخصصان خبره در زمینه طراحی کاتالوگ است و هدف ما گسترش هرچه بیشتر و بهتر کسب و کار شما و ارتقا سطح تعامل شما با مشتریانتان است.

تصاویر کاتالوگ شما را با بهترین کیفیت، ارائه می دهیم

یک قاعده کلی در طراحی کاتالوگ محصولات این است که هرچه عکس محصول بزرگتر و با کیفیت تر باشد، فروش محصول نیز بیشتر است. برای این منظور ما به طور کلی تلاش می کنیم تا سایز و کیفیت تصویر محصول را به حداکثر برسانیم، به ویژه در رابطه با سود هر محصول، هرچه تصویر محصول، بزرگتر و با کیفیت تر باشد، سود کل محصول بیشتر می شود.

برخی از شرکت های طراحی کاتالوگ محصولات با ایجاد پس زمینه و سایه، منجر به فروش ضعیف محصول مشتریان خود می شوند زیرا در چنین عکسی هیچ محصولی برای جلب مشتری برجسته نیست. اما در نوین قلم، ما ترجیح می دهیم بیشتر محصولات را بدون پس زمینه و سایه ای ظریف نشان دهیم. این عمل باعث می شود تا محصول در کاتالوگ، برجسته و جذاب نمایش داده شود.

نکات کلیدی در طراحی کاتالوگ

هدف اصلی طراحی کاتالوگ این است که به شما در معرفی خدمات و محصولاتتان و همینطور افزایش فروش شما و رشد تجارتتان کمک می کند. این بسیار مهم است که مشتریان شما بتوانند به راحتی اطلاعات خاص محصول مورد نظرشان را در کاتالوگ شما بیابند. استفاده از استراتژی ها و تکنیک های طراحی چیدمان کاتالوگ میتواند فروش شما را به صورت نمایی افزایش دهد. در وهله اول باید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مربوط به محصول شما به درستی سازمان یافته شده و یافتن آنها آسان است.

روی برجسته کردن مزایای کلیدی محصولاتتان باید تمرکز کنید. به عنوان مثال ، چگونه ممکن است آنها یک مشکل خاص را حل کنند. جزئیات یا توضیحات غیر ضروری را که ممکن است به سردرگمی بیفزاید یا برای مشتری بی اهمیت هستند، کنار بگذارید. داشتن درک صحیح از پرسونا مشتریان از همان ابتدا می تواند ساختار و چیدمان کاتالوگ را در استفاده آسان تضمین کند و اطلاعات صحیح را در زمان مناسب به کاربران تحویل دهد. به علاوه انتخاب مناسب فونت ها، استفاده از رنگ ها و تصاویر با کیفیت و مرتبط بر تاثیر گذاری کاتالوگ شما می افزاید. همچنین تاثیر اینفوگرافیک را دست کم نگیرید. ارائه آمارها و نمودارهایی که خلاقانه طراحی شده باشند و به راحتی قابل فهم باشند در موفقیت کاتالوگ برند شما بسیار تاثیر گذار است.

سفارش طراحی کاتالوگ حرفه ای
سفارش طراحی انواع کاتالوگ های تبلیغاتی

مزایای طراحی کاتالوگ

داشتن یک کاتالوگ آنلاین، برای هر شرکتی که قصد توسعه‌ی فروش خود را دارد اجباری است. در عین حال مزایای بسیاری هم دارد:

  • صرفه‌جویی در هزینه (نگهداری آن نسبت به کاغذ ارزان‌تر است)
  • راه‌اندازی‌اش سریع‌تر است.
  • محدودیتی در فضا و مواد کاتالوگ ایجاد نمی‌کند
  • تحلیل رفتار مشتری
  • توزیع از طریق کانال‌های چندگانه‌ی فروش و شبکه‌های اجتماعی
  • پتانسیل توسعه‌ی مخاطبین و بازارهای جدید.
  • تعامل با کاربر
  • خدمات کارآمدتر و متحرک‌تر به مشتری
  • اصلاح فوری کاتالوگ
  • بازاریابی چندکاناله‌ی گسترده‌تر و انعطاف‌پذیرتر

خلاقیت تفاوت ها را رقم میزند!

کاتالوگ ها به عنوان یک راه حل برای هر مجموعه ای که به معرفی و فروش طیف گسترده ای از کالاها یا خدمات می اندیشد، کمک میکنند. وقتی اغلب اطلاعات زیادی (هم متن و هم داده) برای انتقال وجود دارد، طراحی خلاقانه می تواند یک چالش باشد. اینجاست که تجربه خلاقانه ما شروع می شود. تعادل بین زیبایی شناسی و بیان اطلاعات، نکته ای است که تفاوت شما با رقبا را رقم میزند. کاتالوگ ها غالباً به عنوان دایرکتوری یا اطلاعات فنی مورد استفاده قرار می گیرند، همراه کردن این موارد با تصاویر حرفه ای و طرح های خلاقانه و نحوه بیان آمار و ارقام میتواند فروش شما و راندمانی که از کاتالوگ انتظار دارید را بالا ببرد.

سوالات متداول در زمینه طراحی کاتالوگ

ساخت کاتالوگ محصولات در نوین قلم، چقدر طول می کشد؟

معمولاً ساخت بیشتر کاتالوگ ها، حدود ۷ تا ۱۰ روز زمان نیاز دارند. ضمن اینکه، شما در تأیید سبک طراحی، مشارکت خواهید داشت.

قیمت طراحی کاتالوگ چند است؟

براساس تعداد صفحه، اندازه کاتالوگ، زمان تحویل، سطح طراحی، کاتالوگ شما تعیین قیمت می شود.

آیا هزینه جلد کاتالوگ، جداگانه محاسبه می شود؟

در ارتباط با کاتالوگ های چاپی، هزینه جلد کاتالوگ جداگانه محاسبه می شود. اما در مورد کاتالوگ های دیجیتالی، جلد در تعیین قیمت، دخالتی ندارد.

آیا سایزهای کاتالوگ ها متفاوت طراحی می شوند؟

بله، کاتالوگ ها در نوین قلم، در دو سایز A4 و A5 طراحی می شوند.

نوشته های مشابه

‫۱۵ دیدگاه ها

    1. با سلام، برای دریافت و مشاهده نمونه کارهای نوین قلم از طریق شماره تماس و یا ایمیل با ما در ارتباط باشید

    1. با سلام، بله تیم طراحی نوین قلم آماده است تمامی پروژه های طراحی را انجام دهد؛ برای دریافت و مشاهده نمونه کارهای نوین قلم از طریق شماره تماس و یا ایمیل با ما در ارتباط باشید

  1. سلام و خسته نباشید خیلی از طراحیتون راضی بودم، هم به موقع تحویل دادین هم مدیرمون از طراحی کاتالوگ بسیار راضی بودن

  2. شرکت ما در زمینه تولید و پخش مواد غذایی فعالیت میکنه. آیا شما کاتالوگ آنلاین به زبان انگلیسی هم طراحی میکنید؟

    1. با سلام، بله انجام میشه، برای دریافت و مشاهده نمونه کارهای نوین قلم از طریق شماره تماس و یا ایمیل با ما در ارتباط باشید

  3. سلام
    لطفا تلگرام خود را برای من ایمیل کنید تا درباره طراحی کاتولوگ محصولات شرکت با شما صحبت کنم

    1. لطفا برای دریافت و مشاهده نمونه کارها از طریق تماس با شماره های پشتیبانی و یا ارسال ایمیل با ما در ارتباط باشید.

  4. لطفا هزینه طراحی کاتالوگ حرفه ای برای یک مجموعه در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی را بفرمایید.
    ما دو کاتالوگ میخوایم به زبان های فارسی و انگلیسی. محتوا و طراحی میخوایم یکسان باشه فقط زبان فرق کنه.
    ممنون

    1. سلام
      لطفا برای اطلاع از هزینه ها و همینطور دریافت و مشاهده نمونه کارها با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و یا از طریق ارسال ایمیل و تکمیل فرم ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا