طراحی نمای ساختمان یک طبقه شمالی

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۴ دقیقه

طراحی نمای ساختمان یک طبقه شمالی به جهت بالا بودن سطح دید آن از حیاط، اهمیت بالایی دارد. در ساختمان های شمالی، برای ورود به ساختمان لازم است از حیاط ساختمان عبور کرد. این دسته از ساختمان ها در پشت حیاط قرار گرفته و از طریق یک راهرو به حیاط متصل می شوند.

طراحی نمای ساختمان یک طبقه شمالی
طراحی نمای ساختمان یک طبقه شمالی

همین مسئله موجب شده تا بخشی از نمای ساختمان توسط دیوار حیاط احاطه شده و به چشم عابرین نیاید. اما مهمانان و ساکنین ساختمان علاوه بر رویت نمای ساختمان، نمای دیوار حیاط را نیز می بینند. در ساختمان های شمالی، بخش های مهمی از فضا، نور طبیعی خود را از طریق پنجره هایی که به حیاط باز می شوند، تأمین می کنند.

متخصصان نوین قلم طراحی نمای ساختمان یک طبقه شمالی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می دهند. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

به همین خاطر است که می بایست در طراحی نماهای شمالی، به نحوه استقرار پنجره ها و ایجاد بازشوهای وسیع برای دستیابی به نور بیشتر توجه کرد. می توان برای اینکار از الگوهای سبک مدرن کمک گرفت. این سبک از طراحی نما ساختمان یک طبقه شمالی، به دریافت نور طبیعی اهمیت بیشتری داده و از ایجاد بازشوهای وسیع، استقبال می کند.

عکس نمای ساختمان ۱ طبقه شمالی

در زیر تصاویری از نمای ساختمان های یک طبقه شمالی را میتوانید مشاهده فرمایید.

مشخصات نما در ساختمان های یک طبقه شمالی

نمای ساختمان های یک طبقه شمالی به کمک متریال هایی همچون سرامیک، سنگ، بتن و یا سیمان ساخته می شود. درصد بالایی از این ساختمان ها به جهت استفاده از پنجره های متعدد، به شیشه و فلز مجهز می شود. با این حال مطابق ضوابط شهرداری، هیچ یک از کارفرمایان مجوز استفاده بیش از حد از شیشه و فلز را ندارند. برای ساخت نمای ساختمان یک طبقه می توانید ۶۰ درصد از نما را به این دسته از متریال های غیر ایمن مجهز کنید.

در طراحی نما ساختمان یک طبقه شمالی، علاوه بر طراحی نمای ساختمان، طراحی نمای دیوار حیاط نیز در دستور کار قرار می گیرد. هر چقدر تناسب میان طرح نما و طرح دیوار حیاط بیشتر باشد، نمای ساختمان تعادل و نظم بیشتری را تجربه می کند. هزینه طراحی و ساخت نما در ساختمان های یک طبقه شمالی در تناسب با متراژ آن و همچنین نوع و کیفیت متریال به کار رفته در آنان تعیین می شود.

کاهش هزینه های اجرا با طراحی اصولی نما

۲۰ درصد تخفیف برای اولین سفارش

مطالب مرتبط

۷ روز هفته و ۲۴ ساعته باز می باشد

نوین قلم

ایران
تلفن: ۰۹۰۵۱۲۷۸۰۹۶
رایانشانی: novinghalam.com@gmail.com
دکمه بازگشت به بالا