خدمات طراحی

سفارش طراحی تراکت

سفارش طراحی تراکت

سفارش طراحی تراکت تبلیغاتی نیز مانند سایر ابزارهای بازاریابی از دیرباز مورد توجه اکثر شرکت ها، فروشگاه ها و هر فرد و یا محموعه ای که قصد معرفی خود را دارد، بوده است. با گسترش و فراگیر شدن تکنولوژی و استفاده از اینترنت در تمامی فعالیت های روزمره ما، امروزه سفارش طراحی آنلاین تراکت تبلیغاتی تبدیل به یکی از اولین انتخاب های افراد و شرکت های مختلف شده است. دلیل این امر واضح است، زیرا برون سپاری پروژه های طراحی از سفارش طراحی لوگو گرفته تا سفارش طراحی کاتالوگ و سایر ابزارهای تبلیغاتی همچون ساخت بروشور آنلاین و طراحی های سه بعدی، ارزانتر، سریعتر و مطمئن ترین راه برای استفاده از تجربه و تخصص افرادی است که شاید حتی در نزدیکی ما نیستند و صدها کیلومتر از ما فاصله دارند ولی به سادگی میتوان با برون سپاری سفارش طراحی آنلاین، کار را به کاردان سپرد.

یکی از کلیدی ترین نکات در طراحی، روشن و مستقیم بودن پیام تراکت است. یک تراکت خوب باید بتواند به جای شما صحبت کند و هدف شما را به راحتی در کمترین زمان منتقل کند. جدای طرح تراکت، جنس، شکل و ابعاد کاغذ استفاده شده در تراکت تبلیغاتی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. در نوین قلم هدف ما ارائه خدمات طراحی آنلاین با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت است، همکاران ما صبورانه تجربه و تخصص چندین ساله خود را با شما به اشتراک میگذارند تا مناسب ترین طراحی را برای شما انجام دهند.

"سفارش

 

 

چرا تراکت تبلیغاتی حرفه ای برای کسب و کار شما مهم است؟

تراکت ها ابزار مهمی برای تبلیغات هستند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش ابزارهای بازاریابی دیجیتال، همچنان اهمیت و جایگاه خود را حفظ کرده اند. تراکت ها برای تمامی کسب و کار ها مناسب هستند و از ابزارهای موثر بازاریابی مستقیم به شمار می روند. بیایید مهم ترین دلایل برای اهمیت سفارش طراحی آنلاین تراکت تبلیغاتی را با هم بررسی کنیم. تراکت ها یکی از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای تبلیغاتی هستند، تنها کافیست طرح مورد نظر تراکت را با استفاده از نرم افزارهای تخصصی طراحی کنید و یا طراحی تراکت را برون سپاری کنید. قدم بعدی انتخاب کاغذ مناسب برای چاپ هست و با توجه به ابعاد کاغذ استفاده شده و همینطور تک برگ بودن تراکت، هزینه چاپ آن نیز به مراتب از بروشور و سایر ابزارهای تبلیغاتی چاپی پایین تر خواهد بود.

همچنین، تراکت ابزاری برای ارتباط مستقیم شما با مشتریان است. شما میتوانید در نمایشگاه ها، سالن های کنفرانس و سایر اجتماعات مردمی با در دست داشتن تعدادی تراکت، به صورت مستقیم با مشتریانتان ارتباط شخصی موثر برقرار کنید. تراکت ها ابزارهای بازاریابی موثری برای شرکت هایی است که قصد معرفی خود به مشتریان محلی بالقوه را دارند و با استفاده از تراکت میتوانند با صرف کمترین هزینه در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان محلی بسیاری دست پیدا کنند.

سفارش طراحی آنلاین تراکت تبلیغاتی

 

 

با سفارش طراحی آنلاین تراکت تبلیغاتی خلاقانه، از رقبایتان متمایز شوید!

یافتن یک طراح مناسب برای تراکت میتواند چالش بزرگی برای کسب و کار شما باشد. تیم طراحی نوین قلم به شما کمک میکند تا مناسب ترین طرح برای تراکت شما طراحی شود. تیم ما در ابتدا با بررسی جامعه هدف و نوع کسب وکار شما و در نظر گرفتن ملاحظات طراحی شما، اقدام به طراحی اولیه میکند و در نهایت با مشورت و هماهنگی با شما به مناسب ترین طرح برای تراکت شما می رسد. سفارش طراحی آنلاین تراکت تبلیغاتی یک روش کم هزینه و موثر برای تبلیغ برند شماست، پس با استفاده هوشمندانه و خلاقانه از آن، از رقبایتان متمایز شوید.

تاثیر تراکت در تبلیغات چقدر است؟

تراکت( فلایر) ها، ابزاری مهم برای تبلیغات هستند و هنوز هم در این دوره با فن آوری بالا مورد استفاده قرار می گیرند. آنها هرگز از مد نمی افتند زیرا متناسب با انواع مشاغل، می توان تراکت منحصر به فردی را با هزینه بسیار ناچیز طراحی کرد. به کمک ساخت تراکت آنلاین، می توان اهداف تبلیغاتی خود را محقق کرد. چهار دلیل مهم برای موثر بودن آنها، مقرون به صرفه بودن، تأثیر پذیری زیاد، ماهیت ساده و ظاهر جذاب و لمس فبزیکی آنهاست.

تاثیر تراکت بر فروش چقدر است؟

وقتی نوبت به برگزاری یک رویداد خاص مانند فروش ویژه فروشگاه های زنجیره ای، کنسرت موسیقی یا حتی شاید افتتاح کسب و کار کوچک می رسد، یک کاری که باید حتما انجام دهید این است که مردم را از آن آگاه کنید. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد از جمله رادیو، تلویزیون، بیلبورد و روزنامه. این رسانه ها ممکن است فراتر از بودجه اکثر مشاغل کوچک باشند. به همین دلیل فلایر ها، مناسب ترین گزینه جهت تبلیغات می باشند.

فلایر ها، یکی از قدیمی ترین و بی عیب ترین ابزار تبلیغاتی در بازاریابی هستند. ما می توانیم در همه جا تراکت ها را دریافت کنیم: در صندوق های پستی، خیابان، فروشگاه ها و رستوران ها. اما آیا فلایر ها، با این روند رو به صعود تکنولوژی و استفاده از رسانه های دیجیتال، همچنان در تبلیغات موثر هستند؟ پاسخی که بسیاری از صاحبان مشاغل، کارآفرینان و بازاریابان داده اند این است: بله، اما آنها با این توضیح که، تراکت ها باید آگهی های خوبی را به مردم منتقل کنند. به همین دلیل، نوین قلم، با استفاده از بهترین متخصصان و طراحان کشور، تراکت ها را مناسب با شغل و حرفه شما طراحی می کنند.

طراحان ما چگونه یک تراکت  تبلیغاتی را طراحی می کنند؟

  1. چشم نواز – کافی است تا مردم را متوقف کرده و به خواندن آن علاقه مند شوند.
  2. هدفمند – فلایر باید مستقیماً با مخاطبی که هدف قرار داده اید صحبت کند.
  3. اطلاعاتی – مردم باید بدانند که تراکت تبلیغاتی چیست و به چه صورتی می توانند از طراحی تراکت شما، اطلاعات بیشتری کسب کنند.
  4. متقاعد کننده – تراکت تبلیغاتی، باید مردم را در مورد محصول، خدمات یا رویداد شما هیجان زده کند.

با سفارش طراحی تراکت تبلیغاتی در نوین قلم، بعد از مشاهده نمونه های جذاب و منحصر به فرد، فلایر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سفارش طراحی تراکت
سفارش طراحی تراکت تبلیغاتی

همین حالا ساخت تراکت خود را به ما بسپارید

با استفاده از تراکت های نوین قلم، می توانید مطالب خود را به راحتی، تبلیغ کنید. ما به شما کمک می کنیم که داستان خود را واقعی بیان کنید. سفارش ساخت تراکت تبلیغاتی، بهترین راه برای جذب مخاطب شما است.

طراحان ما به شما کمک می کنند که فلایر های شما، ضمن طراحی سریع و آسان، حرفه ای به نظر برسند.

حتی اگر به دنبال چیزی بیشتر از یک تراکت تبلیغاتی چاپی هستید؟ با سفارش طراحی تراکت در نوین قلم، می توانید یک تجربه آنلاین را برای ارتقا شرکت و تجارت خود، تجربه کنید.

سوالات متداول

✔️ چند نوع تراکت طراحی می کنید؟

در وب سایت نوین قلم، فلایر ها در دو نوع تک رو و دو رو طراحی می شوند. این نوع تراکت ها شامل تراکت های تبلیغاتی و طراحی تراکت سیاه و سفید می شوند.

فلایر های شما در چه سایزهایی ساخته می شوند؟

تراکت ها در سایز های مختلف و طبق درخواست شما، طراحی می شوند.

هزینه ساخت تراکت تبلیغاتی چقدر می شود؟

براساس اندازه تراکت، زمان تحویل، سطح طراحی، تراکت شما تعیین قیمت می شود.

زمان طراحی فلایر چقدر است؟

زمان ساخت تراکت معمولا بین ۲ تا ۳ روز است.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

    1. سلام
      برای اطلاع از تعرفه ها و مشاهده نمونه کارها لطفا از طریق ارسال ایمیل و یا تماس با شماره های پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا