خدمات طراحی

سفارش طراحی موشن گرافیک

سفارش طراحی موشن گرافیک حرفه ای در نوین قلم

ما در نوین قلم، کل محتواهای بصری را طراحی می کنیم، از سایت های تعاملی گرفته تا اینفوگرافیک پویا. ما اعتبار خود را به عنوان یک وب سایت موفق در حوزه موشن گرافیک، مدیون طراحان مختصص خود در این زمینه هستیم. تیم ما شامل طراحان و انیماتورهای متخصص گرافیک حرکتی هستند که دائما خود را در حوزه گرافیک و طراحی موشن گرافیک سه بعدی به روز می کنند. ما برای ساخت موشن گرافیک محتواهای سفارشی و فیلم های متحرک سازمان های غیر دولتی و نیمه خصوصی به صورت کاملا حرفه ای کار کرده ایم. موشن گرافی های متنوعی که ارائه می دهیم، جذابیت بسیار زیادی برای مخاطبان ایجاد می کنند. برای مشاهده نمونه کارهای ما و ثبت سفارش طراحی موشن گرافیک با ما در ارتباط باشید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش موشن گرافیک تبلیغاتی حرفه ای با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید.

سفارش طراحی موشن گرافیک در نوین قلم
طراحی موشن گرافیک

چرا شرکت و یا سازمان شما به سفارش ساخت موشن گرافیک نیاز دارد؟

دلایل زیادی برای استفاده از فیلم یا موشن گرافیک برای سازمان های خصوصی و یا دولتی وجود دارد. حدود ۸۷٪ از مشاغل به استفاده از ویدئو و موشن گرافی در بازاریابی محتوا اهمیت ویژه میدهند. پس اگر شما با این روش کسب و کار کنید. می توانید ۴۹٪ سریعتر از رقبای خود درآمد کسب کنید. ضمنا، موشن گرافیک به عنوان ابزار آموزش نیز ارزشمند است. پس زمان را برای سفارش موشن گرافیک تبلیغاتی از دست ندهید . همین حالا با ۱۰ درصد تخفیف اولین سفارش طراحی موشن گرافیک را در نوین قلم ثبت کنید.

تقریباً ۹۰٪ مهارت های جدیدی که کارکنان در هنگام آموزش می آموزند در سال اول فراموش می شود. اما ترکیب تصاویر بصری با ارائه شفاهی می تواند حافظه را بهبود بخشد. در یک مطالعه، ۳ روز پس از دریافت اطلاعات، مخاطبان ۱۰٪ از اطلاعات را فقط از طریق ارائه کلامی به خاطر می سپردند، در حالی که هنگام ارائه شفاهی با تصاویر ، ۶۵٪ از اطلاعات را به یاد می آوردند. پس سفارش ساخت موشن گرافیک در نوین قلم می تواند شما را در ارتقای رتبه تجاری کمک نماید.

کاربرد موشن گرافیک چیست؟

  • ایجاد آگاهی از یک موضوع
  • توضیح یک مفهوم جدید
  • معرفی محصول و یا خدمات یک سازمان
  • آموزش
  • سوق دادن مخاطبان به سمت عمل و یا هدف خاص
  • ایجاد تعامل در شبکه های اجتماعی
  • داستان کوتاه

 هر داستانی که شرکت شما می خواهد تعریف کند، یک موشن گرافیک می تواند آن را بازگو کند. به شرطی که داستان خودتان را به یک طراح حرفه ای بسپارید که بتواند اهداف تجاری شما را با گرافیک های ۳ بعدی تلفیق کند و به صورت انیمیشن نمایش دهد. برای اینکه منطقی و به صورت کاملا استاندارد روند تولید محصول و یا خدمات خود را به مشتری خود توضیح دهید، همین حالا سفارش طراحی موشن گرافیک خود را ثبت کنید. تیم ساخت موشن گرافی ما قادر هستند تا داستان های عالی برای تجارت شما بگویند. ما اعتقاد داریم راز جذاب شدن و حرفه ای بودن موشن گرافی، یک داستان منحصر به فرد است. ما به شما این امکان را می دهیم که با هویت تجاری تصویری منحصر به فرد برجسته شوید و مورد توجه کسب و کار خود باشید!

کاربرد انواع موشن گرافیک

۱- فیلم های توضیحی

ویدئوهای توضیحی محتوای ویدیویی کوتاه و قابل درک برای مخاطبان هستند که نحوه کار محصول شما را به بینندگان توضیح می دهند. از بین انواع موشن گرافی، این روش یکی از رایج ترین هاست. این مورد را در اخبار ارائه محصول شرکتها بسیار مشاهده خواهید کرد، زیرا آنها خدمات یا محصولی را دارند که برای شفاف سازی، نیاز به تبلیغ تصویری دارند.

اگر کالایی یا خدماتی را می فروشید که توضیح این محصول برای شما پیچیده است. اصلا نگران نباشید. با ثبت سفارش ساخت موشن گرافیک در نوین قلم، یک فیلم توضیح دهنده برای خود سفارش دهید. با طراحی این فیلم، امکان بیشتری به شما داده می شود تا یک فیلم گرافیکی متحرک جذاب و قابل اشتراک به مخاطبان خود ارائه دهید. بعضی از محصولات برای استفاده، کمی بیشتر به آموزش دستورالعمل نیاز دارند، در واقع این فرصت، بیشتر برای برقراری ارتباط با مشتریان است.

۲. فیلم های آموزشی

بسیار شبیه به فیلم توضیحی است با این تفاوت که، یک فیلم آموزشی، بیشتر بینندگان را از طریق نحوه استفاده از محصول شما راهنمایی می کند. به عنوان مثال ، شما ممکن است اپلیکیشن و یا نرم افزار خود را بفروشید. شما می توانید از یک فیلم آموزشی استفاده کنید تا به مخاطب خود بگویید چگونه از آنها استفاده کنید. اکنون می توانید برای سفارش طراحی موشن گرافیک و ساخت این نوع ویدئوها به عنوان برنامه جذاب و سود آور، نوین قلم را انتخاب کنید.

سفارش ساخت موشن گرافیک در نوین قلم - سفارش موشن گرافیک تبلیغاتی
ساخت موشن گرافیک

۳- انیمیشن رابط کاربری

اگر برنامه یا پلت فرم دیجیتالی ایجاد کرده اید، بسیار مناسب است که با استفاده از طراحی موشن گرافیک، آن را نشان دهید. به این ترتیب نحوه آموزش پلت فرم دیجیتالی خود را به آسانی به مخاطبان خود آموزش داده اید. در نتیجه اگر آنها شروع به استفاده از سیستم عامل شما کنند، از قبل با آن آشنا خواهند شد. علاوه بر این، اگر شما این فرصت را ندارید که بهترین ویژگی های سیستم عامل خود را به صورت فیلم یا انیمیشن نشان دهید. گروه طراحی و گرافیست نوین قلم با مهارتی که در این زمینه دارد میتواند سفارش موشن گرافیک تبلیغاتی حرفه ای شما را به راحتی با مناسب ترین قیمت انجام دهد.

۴- لوگو ها

آیا تا به حال به این نکته توجه کرده اید که چه چیزی باعث می شود که لوگو و برند تجاری شما به یاد ماندنی شود؟ بله درست حدس زدید! ساخت انیمیشن به صورت موشن گرافی، می تواند تا حد بسیار زیادی برای مخاطبان شما جذاب باشد و باعث جلب توجه دیگران نسبت به خدمات و محصولات شما شود. در هنگام تبلیغات و بازاریابی، ساخت موشن گرافی در واقع به لوگو و برند شما پویایی می بخشد و جذابیت بصری ایجاد می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اهمیت لوگو و نحوه طراحی آن حتما مقاله چگونه لوگو طراحی کنیم را مطالعه بفرمایید. برای مشاوره رایگان و سفارش موشن گرافیک تبلیغاتی ویژه کسب و کارتان تنها کافیست با طراحان نوین قلم تماس بگیرید.

۵. اینفوگرافیک ها

طراحی اینفوگرافیک ها برای نمایش دادن آمار واقعا جذابیت بی نظیری را ایجاد می کند. ساخت اینفوگرافیک پویا در واقع نگاه مخاطب را به مطالب مهم معطوف می کند. با ساخت اینفوگرافیک پویا یا موشن گرافی اطلاعات محصولات و یا خدمات خود را دقیقا به همان شکلی که مد نظرتان هست به مشتریان خود القا خواهید کرد. این نوع موشن گرافیک بیشتر مناسب پلتفرم های شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و… است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی اینفوگرافیک و سفارش ساخت اینفوگرافیک تبلیغاتی با ما در ارتباط باشید.

مزایای ثبت سفارش موشن گرافیک تبلیغاتی در نوین قلم

  • ساخت انیمیشن در کوتاه ترین زمان با مناسب ترین قیمت
  • ویرایش انیمیشن ها بر اساس درخواست مشتری
  • استفاده از ایده های منحصر به فرد برای داستان گویی
  • آشنایی با طراحی موشن گرافیک برای مشاغل مختلف

۱۰% تخفیف اولین سفارش

پرسش های متداول

مدت زمان یک موشن گرافیک استاندارد چقدر باید باشد؟

زمان مناسب برای یک موشن گرافی استاندارد ۶۰ ثانیه می باشد. به این دلیل که مخاطبان محتوای سریع و کوتاه را دوست دارند. هنگامی که خیلی بیشتر از این طول میکشد، میزان توجه مخاطب کاهش می یابد. انتقال ساده و سریع پیام، بهترین راه برای جلب توجه و اعتماد مخاطبان است.

نرم افزار های ساخت موشن گرافیک کدامند؟

PHOTOSHOP
ILLUSTRATOR
AFTER EFFECTS
PREMIER PRO
D4CINEMA
MOCHA AE
THE TRAPCODE SUITE
ADOBE ANIMATE
MOHO
UNREAL
ZBRUSH
BLENDER
CAVALRY
NUKE

تیم موشن گرافیک شامل چه کسانی است؟

تیم موشن گرافیک شامل سناریو نویس، گوینده(راوی) و طراح موشن گرافی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا