آموزش طراحی

طراحی قالب پست اینستاگرام

نکات مهم برای طراحی قالب پست اینستاگرام

برای دیده شدن صفحه اینستاگرامتان اولین مورد که باید به آن توجه کنید ، بررسی طراحی قالب پست اینستاگرام است، شما باید پست های مناسبی از نظری ظاهری و محتوا داشته باشین تا مخاطبان  بیشتری جذب کنید و برای این کار خلاقیت به خرج دهید و قالبهای شیکی مطابق ظاهر برند و کسب و کار خود انتخاب کنید ،پیج اینستاگرام شما نماینده کسب و کار شما در فضای آنلاین است و برای این نیاز دارید که قالب پیچ و پست شما بصورت حرفه ای و جذاب طراحی شود. برای اینکه حس خوبی در مخاطبان خود ایجاد کنید و شما را از رقیبانتان متمایز کند شما نیاز است در زمینه انتخاب و طراحی قالب اینستاگرام خود حساسیت زیادی به خرج بدید و ایده های جالبی را به کار بگیرید.

ایجاد یک صفحه ی کسب و کار در بستر اینستاگرام صرفا درست کردن یک حساب اینستاگرامی و بارگذاری عکس و فیلم در آن نیست. شما باید برای طراحی قالب پست اینستاگرامی در میان هزاران رنگ موجود آنهایی را که با برند شما همخوانی دارد را انتخاب کرده و ترکیب کنید. برای قالب اینستاگرام خود یک پالت رنگی انتخاب کنید و طراحی قالب اینستاگرام خود را مطابق آن پیش ببرید، این روش روی مخاطبان شما تاثیر زیادی دارد .

طراحی قالب پست اینستاگرام
نکات طراحی قالب پست اینستاگرام

استفاده از فیلترهای مختلف برای طراحی قالب اینستاگرام

شما باید طوری طراحی قالب اینستاگرام خود را طراحی انجام دهید که مخاطبان شما پست های شما را بشناسند . قالب اختصاصی باعث میشود هم پیج منظم و مرتبی داشته باشید و هم در ذهن مخاطبانتان ماندگار بشوید. داشتن قالب برای پیج اینستاگرامتان به این معنی است که شما روی محتوا و برند خود حساس هستید و محتوای دسته اول تولید میکنید. قالب اختصاصی باعث میشود به طور غیر مستقیم برای برندتان ارزش زیادی ایجاد کنید و مخاطبان شما روی پست های شما تمرکز کنند.

قالب شما ممکن است از لوگو و رنگ سازگار با برند شما پیروی کند. اگر هنوز لوگو برندتان را طراحی نکرده اید، میتوانید برای ثبت سفارش طراحی لوگو در نوین قلم اقدام کنید. با توجه به اپلیکیشن های زیادی که امروزه در این زمینه وجود  دارند شما میتوانید از فیلترهای مختلف اینستاگرام استفاده کنید و میتوانید از عکس ها و محتوای ساده، تصاویر حرفه ای بسازید، اپلیکیشن اینستاگرام هم در این زمینه فیلتر های آماده ای را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

۱۰% تخفیف ویژه اولین سفارش

ابزار های طراحی قالب پست اینستاگرام

نرم فزار فتوشاپ

نرم افزار ایلاستریتور

نرم افزار افترافکت

وب سایت freepik

وب سایت vecteezy

وب سایت Canva

ظاهر حرفه ای و جالب پیج کسب و کار شما در اینستاگرام باعث می شود که مخاطبان به صفحه ی شما علاقه نشان دهند. در واقع گذاشتن وقت و هزینه برای طراحی قالب پست اینستاگرام این پیام را به مخاطبین شما می دهد که با برندی مواجه است که برای کاربرانش ارزش قائل است. این باعث میشود کاربران صفحه اینستاگرامتان حس خوبی از پیچ شما بگیرند و جذب صفحه اینستا گرام شما شوند و به محتوای شما علاقه مند شوند.

قالب پست اینستاگرام

از ویژگی تگ جغرافیایی اینستاگرام استفاده کنید

هنگامی که عکس های خود را در اینستاگرام پست میکیند از تگ جغرافیایی استفاده کنید. مکان هایی که در آنجا هستید یا مکان هایی که مخاطبان هدفتان در آنجا هستند را درج کنید. مثلا وقتی یه نوشته  درباره  کفش میگذارید میتوانید یک کفش فروشی معروف را برچسب گذاری کنید. به این ترتیب افرادی که وارد آن کفش فروشی می‌شوند و در جستجوی آن تگ جغرافیایی هستند، نوشته شما در مورد کفش را خواهند دید. یا زمانی که یه نوشته  درباره  مثلا غذا میگذارید میتوانید یک رستوران معروف را برچسب گذاری کنید. به این ترتیب افرادی که وارد آن رستوران می‌شوند و در جستجوی آن تگ جغرافیایی هستند، نوشته شما در مورد غذا را خواهند دید.

اضافه کردن هشتگ ها

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام ارسال پست باید در نظر بگرید،هشتک گذاری است. هشتگ گذاری بخش بسیار مهمی از اینستاگرام است و می‌تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان بیشتری برسید. اگر شما یک برند بزرگ و شناخته شده هستید، ممکن است نیازی نباشد از هشتگ ها در تمام زمان استفاده کنید. اما اگر یک کسب‌وکار کوچک یا متوسط هستید، دقت کنید که توجه زیادی به هشتگ ها داشته باشید.

از این امکان اینستاگرام در جهت پیشرفت پیج خود استفاد کنید. بعد از نوشتن کپشن ۳ الی ۴ خظ فاصله بگذارید و سپس هشتگ ها را وارد کنید. از هشتگ های مرتبط استفاده کنید. هشتگ ها برای نمایش پست های بهتر و مرتبط تر به کاربران ساخته شده اند. اینستاگرام به شما اجازه میدهد تا ۳۰ هشتگ را استفاده کنید. (بهتر است برای یک پست از ۵ تا ۹ عدد استفده کنید).

پرسش های متداول

بهترین نرم افزار های طراحی قالب پست اینستاگرام کدامند؟

نرم فزار فتوشاپ
نرم افزار ایلاستریتور
نرم افزار افترافکت

از چه وب سایت هایی میتوانم برای طراحی پست اینستاگرامم ایده بگیرم؟

freepik
Canva
pinterest
vecteezy

هزینه سفارش طراحی پست اینستاگرام در نوین قلم چقدر است؟

برای اطلاع از تعرفه ها و همینطور مشاهده نمونه کارها با پشتیبانی نوین قلم تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا