خدمات طراحی

طراحی پست اینستاگرام

سفارش طراحی پست اینستاگرام

اینستاگرام یکی از جدید ترین شبکه های اجتماعی در حال حاضر است و برندهای مختلف با استفاده از این شبکه اجتماعی محبوب، اقدام به جذب فالوور می کنند و با تبلیغات گسترده ازاین محبوبیت اینستاگرام به نفع خود استفاده می کنند. یکی از راه های حرفه ای برای بازاریابی سود آور، طراحی پست برای اینستاگرام است. برای مشاغل جدید و کوچک که در حال رشد هستند، و همچنین برای برند های بزرگ، ایجاد پست های جدید و چشم نواز در روز، می تواند یک چالش بزرگ باشد به این علت که وقت کافی برای ساخت پست اینستاگرامی صفحه خود را ندارند. با سفارش طراحی پست اینستاگرام در نوین قلم، با خیال راحت شاهد جذب فالوور باشید و بدون استرس به کارهای روزانه خود بپردازید.

طراحی پست اینستاگرام

طراحی پست اینستاگرام با فتوشاپ در نوین قلم

پست های اینستاگرام خود را با تصاویر، انیمیشن و فیلم های حرفه ای، جذاب و منحصر به فرد نمایش دهید. تیم طراحی پست برای اینستاگرام در نوین قلم، به شما این امکان را می دهند که قدرت تبلیغات خود را به یک بازاریابی سود آور تبدیل کنید. با سفارش طراحی اینفوگرافیک خود در نوین قلم، پست های منحصر به فرد همراه با تصاویر گرافیکی و پس زمینه های جذاب را دریافت کنید. با ساخت پست اینستاگرامی نوین قلم، سریعتر از همه رقبای خود، پست های سودآور ایجاد کنید. برای سفارش طراحی در فتوشاپ و استفاده از پست های خلاقانه در اینستاگرام خود با ما در ارتباط باشید.

چرا طراحی پست اهمیت دارد؟

هر روز میلیون ها کاربر در حال مشاهده محتوا در اینستاگرام هستند. برای کاربرها بسیار اهمیت دارد که از تصاویر، کلیپ ها و انمیشن های صفحات مختلف لذت ببرند. آیا با محتوا و ظاهر اینستاگرام خود مشکل دارید؟ اگر با این مشکل روبرو هستید، نوین قلم به راحتی می تواند به شما کمک کند. با استفاده از طراحان پست اینستاگرام ما، می توانید پست های خیره کننده را ظرف مدت بسیار کوتاه ایجاد کنید و آنها را در تبلیغات محصول یا تبلیغات بازاریابی خود اعمال کنید. سازنده پست اینستاگرام نوین قلم، انواع مختلفی از پست های حرفه ای را با توجه به شغل و برند شما ارائه می دهد. همه آنها توسط طراحان حرفه ای ما طراحی شده اند. می توانید یکی را که مناسب شما است انتخاب کنید و آن را سفارشی کنید.

چگونه پست اینستاگرام بسازیم؟

طراحی پست برای اینستاگرام در نوین قلم دارای هزاران پست جالب توجه است. نوین قلم دارای ابزارهای متنی پیشرفته با فونت، پس زمینه و برچسب های هوشمند متناسب با کسب و کار شما است تا پست ها یا داستان های شما را جذاب کند. برای شروع،  قالب پست اینستاگرام دلخواه خود را با مشاوره و راهنمایی مشاوران و کارشناسان ما انتخاب کنید.

پست مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا تیم طراحان ما، آن سفارشی سازی کنند. به کمک طراحی فتوشاپ، تمامی عناصری که باعث جذابیت در پیج شما می شوند با توجه به سبک شما ویرایش می شوند. در انتها کل فایل ها، با کیفیت بالا، برای شما ارسال می شود و شما با خیال آسوده پست اینستاگرام خود در پیج خود به اشتراک بگذارید

تاثیر اینستاگرام در کسب و کار

اینستاگرام مکانی است که می توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. در ازای آن، کسب و کار خود را رشد دهید. بسیاری از مشاغل، به دلیل استقبال کاربران از فضای اینستاگرام، آثار خود را در این شبکه اجتماعی در معرض دید می گذارند. تا فرصت های بازاریابی مورد نظر خود را در اینستاگرام پیدا کنند. ساخت پست اینستاگرامی در نوین قلم، قطعاً می تواند به شما در این زمینه کمک کند. با طراحان ما، پست اینستاگرام خود را به صورت حرفه ای بسازید و آنها را برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. پس از پایان سفارش طراحی پست اینستاگرامی، می توانید فوراً پست خود را در اینستاگرام منتشر کنید.

روش های خیره کننده پست گذاشتن در اینستاگرام

آیا از پست های پیچیده و بی کیفیت صفحه اینستاگرام خود خسته شده اید؟ آیا در طراحی پست های اینستاگرام محبوب و جذاب مشکل دارید؟ نگران نباشید ، با ساخت پست اینستاگرام نوین قلم ایجاد یک پست خیره کننده در اینستاگرام بسیار آسان خواهد بود. تمام پست های اینستاگرام ارائه شده توسط نوین قلم به خوبی طراحی و سفارش سازی شده اند. فقط آنچه را که از مجموعه ما نیاز دارید انتخاب کنید، آن را مطابق با اولویت خود سفارش دهید. با استفاده از طراحی منحصر به فرد پست اینستاگرام در نوین قلم، لایک، کامنت و بازدید بیشتری از پست اینستاگرام خود دریافت کنید.

همه الگوها و طرح های پست اینستاگرام به صورت حرفه ای طراحی می شوند. طراحان پست اینستاگرام در نوین قلم به شما این امکان را می دهند که پست برجسته و جذابی را در اینستاگرام خود نمایش دهید. به نحوی که همه کاربران را متحیر کند و میزان جذابیت اینستاگرام شما را افزایش دهد.

همین حالا شروع به سفارش طراحی پست اینستاگرامی خود کنید

اینستاگرام یکی از محبوب ترین و جهانی ترین شبکه های اجتماعی به منظور به اشتراک گذاری عکس و فیلم است. روزانه میلیون ها پست در اینستاگرام اضافه می شود. باید این سوال را از خود بپرسید که چگونه می توانید پست های خود را از دیگران متمایز کنید؟ اگر هنوز هم از طرح های قدیمی و معمولی استفاده می کنید. داشتن جذابترین پست های اینستاگرام برای شما بسیار ضروری است. بنابراین نوین قلم، پست های حرفه ای، پویا و خلاقانه اینستاگرام را به شما ارائه می دهد. که مطمئنا مخاطبان شما را به هیجان می آورند. به این ترتیب جدیدترین سبک ها را به اشتراک بگذارید.

سفارش طراحی پست برای اینستاگرام - ساخت پست اینستاگرام

طراحی بنر اینستاگرام با فتوشاپ در نوین قلم

به غیر از طراحی پست های بسیار جذاب اینستاگرام، نوین قلم دارای توابع فوق العاده دیگر مانند ویرایش عکس، کلاژ عکس و طراحی انیمیشن نیز است. از طریق این توابع، می تواند ابزار جدیدی به اینستاگرام شما اضافه کند تا بینندگان را تحت تأثیر قرار دهد. بنر(تبلیغات) اینستاگرام را در نظر بگیرید، این نوع عکس در اینستاگرام باعث می شود افراد پروفایل شما را به خاطر بسپارند و دوباره برگردند تا به بنر شما نگاه کنند. با استفاده از طراحی بنر اینستاگرام نوین قلم، می توانید تصاویر را با جلوه های مختلف ویرایش کنید. تا طیف وسیعی از نور و رنگ را به نمایش بگذارید. عملکردهای هوشمند طراحی بنر در نوین قلم، توجه همه را به خود جلب می کند و باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود.

پیگیری ثبت سفارش ساخت پست اینستاگرام

شما می توانید طرح پست اینستاگرام خود را با همکاران ما در میان بگذارید. تا آنها بتوانند به شما مشاوره دهند یا به شما کمک کنند طرح مورد نظر خود را ویرایش کنید و آن را به یک طراحی کامل تبدیل کنید. فقط کافیست همین حالا سفارش طراحی پست اینستاگرامی خود را ثبت کنید. برای ساخت پست اینستاگرام در نوین قلم، هرگز لازم نیست نگران تغییرات جدید اینستاگرام باشید. چون متخصصان ما مهارت زیادی در حوزه فضای اینستاگرام دارند و به تمامی قسمت های این شبکه اجتماعی آشنا هستند. فقط کافیست ساخت پست اینستاگرام خود را به ما بسپارید و سفارش خود را ثبت کنید. به این ترتیب در طول مراحل کسب و کار خود، با خیال راحت تبلیغات جذاب خود را به نمایش بگذارید.

۱۰% تخفیف اولین سفارش

پرسش های متداول

محبوب ترین پست ها در اینستاگرام کدامند؟

با توجه به آمار ارائه شده از سوی اینستاگرام،پست های سفر، حیوانات و طبیعت محبوب ترین ها هستند. کاربران این شبکه اجتماعی اغلب مایل هستنند روی آن ها کلیک کنند. نوین قلم برای همه این پست های مجبوب اینستاگرام، طراحی منحصر به فرد دارد تا بتوانید از آخرین ترفندهای بازاریابی استفاده کنید.

بهترین اندازه پست های اینستاگرام چقدر است؟

بسیاری از کاربران به اندازه پست های اینستاگرامی خود اهمیتی نمیدهند. در حالی که یک پست با اندازه استاندارد، حرفه ای بودن شما را برجسته میکند. تمام الگوهای ارائه شده در نوین قلم متناسب با شرایط حرفه ای طراحی میشوند.

چگونه تعامل اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

بر اساس الگوریتم جدید اینستاگرام، اکنون افزایش تعامل در اینستاگرام بیش از هر زمان دیگری دشوار است. یک مجموعه عکس شگفت انگیز برای اینستاگرام که بینندگان را به خوبی جدب میکند، لایک و فالوور بیشتری میگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا