طراحی لوگو

قیمت طراحی لوگو

چگونه از قیمت طراحی لوگو مطلع باشیم!

زمانی که قصد راه اندازی کسب و کار یا استارتاپی دارید به دنبال یک لوگوی حرفه ای می گردید. پرسشی که برای شما ممکن است ایجاد شود این است که قیمت طراحی لوگوی حرفه ای یا قیمت طراحی لوگو ساده و ارزان چقدر می باشد؟ شما قبل از مراجعه به آژانس های تبلیغاتی با گرافیست ها بهتر است برای طراحی لوگوی خود، قیمت طراحی لوگو را بررسی کنید.

شما با مراجعه کردن به سایت نوین قلم می توانید در این زمینه مشاوره رایگان دریافت نمایید، سپس اقدام به تصمیم گیری نمایید. در هنگام انتخاب باید به این نکته توجه کنید که این موارد مزایا و معایب مخصوص به خود را خواهد داشت و شما باید تمام جوانب را بررسی نمایید.

 

قیمت طراحی لوگو - قیمت طراحی لوگو ساده - قیمت طراحی لوگو ارزان

برای طراحی لوگوی خود چقدر باید هزینه کنیم؟

از آن جایی که طراحی لوگو یک فعالیت خلاقانه می باشد و علاوه بر آن، نیاز به مهارت و تخصص بالایی نیز دارد. بنابراین قیمت طراحی لوگوی ساده و حرفه ای که در میزان خلاقیت و مهارت به کار برده شده متفاوت می باشند با هم فرق خواهد داشت. بسته به این که لوگوی مورد نیاز شما در چه سطحی باشد میزان هزینه آن نیز برآورد خواهد گردید.

طراحی لوگو شاید شده ساده به نظر برسد اما فرآیند و مراحل آماده سازی آن بسیار دشوار و پیچیده می باشد. شاید با کمی جست و جو بتوانیم یک قیمت میانگین پیدا کنیم اما برای اطلاع دقیق از قیمت باید به سایت های تخصصی مراجعه نموده و درخواست مشاوره نماییم.

قیمت طراحی لوگو ساده - قیمت طراحی لوگو - قیمت طراحی لوگو ارزان

چرا تنوع قیمت طراحی لوگو زیاد است؟

در برخی موارد لوگوها به صورت رایگان قابل دریافت می باشند اما گاها برخی بسیار گران قیمت هستند. باید بدانیم که لوگو همانند یک اثر هنری می باشد که می تواند قیمت زیادی داشته باشد. اغلب مدیران کسب و کار به دنبال لوگوی ارزان برای خود هستند و نمی خواهد در این زمینه هزینه زیادی بکنند. باید توجه داشت که برای داشتن یک لوگوی خاص و زیبا هزینه زیادی باید پرداخت نمود.

نوین قلم با دارا بودن متخصصین توانمند در این زمینه می تواند انتخاب مناسبی جهت سفارش طراحی لوگوی شما باشد چرا که علاوه این که لوگوی طراحی شده دارای کیفیت بالایی است، دارای قیمت مناسب تری نیز نسبت به بقیه می باشد.

 

قیمت طراحی لوگو ارزان - قیمت طراحی لوگو - قیمت طراحی لوگو ساده

 

هر زمان که می خواهید از قیمت طراحی لوگوی مورد نظر خود با خبر شوید!

اگر مایل هستید از قیمت روز طراحی لوگوها مطلع شوید می توانید با سایت نوین قلم تماس بگیرید و اطلاعات لازم در مورد آخرین وضعیت هزینه های طراحی لوگو با خبر شوید. تیم نوین قلم همواره آماده ارائه ی خدمات به مشتریان عزیز می باشد و هدف آن جلب رضایت و اعتماد آن ها می باشد. خدماتی که نوین قلم در زمینه طراحی لوگو ارزان ارائه می دهد شامل:

اگر تمایل دارید با نحوه قیمت گذاری طراحی لوگو آشنا شوید.

باید توجه داشته باشیم که طراحان حرفه ای و آژانس های معتبر طراحی لوگو پکیجی را جهت قیمت لوگوها ارائه نداده اند. بنابراین طراحی لوگو قیمت معینی ندارد و اگر کسی پکیج قیمت ارائه کرد بدین معنی است که آن فرد یا آژانس تازه کار می باشد و با محیط طراحی لوگو آشنایی چندانی ندارد.

اگر به دنبال  طراحی لوگوی خود به صورت خلاقانه هستید.

هر چقدر میزان خلاقیت در طراحی لوگو بیش تر باشد آن را به یک اثر خاص تبدیل می کند و دارای ارزش بالایی خواهد بود. طراحان نوین قلم هر آن چه را که شما در ذهن خود دارید را عملی می کنند. شما برای سفارش طراحی لوگوی دلخواه خود می توانید به سایت مراجعه نمایید و در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایید و در کم ترین زمان لوگوی مور نظر خود را دریافت نمایید.

اگر می خواهید با حفظ لوگوی قدیمی خود تغییرات اندکی در آن ایجاد کنید.

هنگامی که می خواهید لوگوی جدیدی یرای شرکت خود داشته باشید. تغییر در لوگوی قدیمی بهتر از کنار گذاشتن آن و طراحی لوگوی جدید می باشد. تیم طراحی لوگوی نوین قلم می تواند با حفط ساختار قدیمی لوگوی شما، تغییرات جدیدی را در آن ایجاد کند. طراحی لوگو در انتقال مفاهیم نقش بسیار مهمی دارد.

 

ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش طراحی لگو حرفه ای فرم زیر را پر نمایید. در صورت فوری بودن سفارش، با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید.

 

    نام و نام خانوادگی (الزامی)

    شماره تماس(الزامی)

    آیا مایل به تماس تلفنی از سمت گروه پشتیبانی هستید؟

    بلهخیر

    آدرس پست الکترونیکی

    مبلغ پیشنهادی برای انجام پروژه

    مدت زمان لازم برای انجام پروژه

    توضیحات پروژه

    فایل ضمیمه (درصورتی که برای آپلود فایل با مشکل مواجه شدید، لطفا فایل ضمیمه را به آدرس [email protected] ایمیل کنید )

    قوانین و مقررات را خوانده و پذیرفته ام

    بله

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا