آموزش طراحی

موضوعات پرطرفدار اینستاگرام

موضوعات پرطرفدار اینستاگرام کدامند؟

با نگارش این مقاله قصد داریم ۱۲ مورد از مهمترین موضوعات پرطرفدار اینستاگرام را معرفی کنیم. لازمه ساخت صفحه اینستاگرام با موضوعات جذاب، داشتن یک پست و استوری حرفه ای است. برای اینکه یک پست حرفه ای داشته باشید و با روند ساخت پست اینستاگرام آشنا شوبد، لازم است مقاله طراحی قالب پست اینستاگرام را مطالعه کنید تا بتوانید یک قالب کاربردی متناسب با موضوع کسب و کار خود طراحی کنید.

جذابترین موضوعات پرطرفدار اینستاگرام

 12 نمونه از موضوعات جذاب اینستاگرام

مد (۹۴۲ میلیون پست)

یکی از موضوعات پرطرفدار اینستاگرام که در سال های گذشته همیشه در صدر جدول بوده، صنعت مد است. پوشاک، کفش، کیف، جواهرات و… در اینستاگرام بیش از هر چیز دیگری محبوب هستند. هشتگ فشن (fashion#) به تنهایی نزدیک به یک میلیارد در پست ها استفاده شده است.

هنر ( ۷۸۰ میلیون پست)

اگر به کارهای هنری علاقه مند هستید و یا آثار هنری جذابی طراحی می کنید، به عنوان فعالیت اقتصادی در اینستاگرام، حتما به فکر ساخت یک صفحه اینستاگرامی با موضوع هنر باشید. یکی از پرکاربردترین صفحات اینستاگرام در حوزه هنر، طراحی چهره با سیاه قلم می باشد. با هشتگ های Art#، #هنر، #آثار_هنری و… می توانید آثار خود را به کاربران علاقه مند به هنر، معرفی کنید.

طراحی چهره از موضوعات جذاب اینستاگرام

عکاسی ( ۷۳۳ میلیون پست)

اگر در حوزه عکاسی مهارت کافی دارید، می توانید تمامی تصاویری را که در زمان های مختلف از سوژه های متفاوت ثبت کردید در یک صفحه اینستاگرام برای کاربران خود به اشتراک بگذارید. این حوزه به دلیل اینکه هم باعث سرگرمی کاربران می شود و هم به درآمدزایی کمک می کنید، یکی از موضوعات پرطرفدار اینستاگرام محسوب می شود. در این حوزه می توانید از هشتگ های photography،#photo# ، #عکاسی و … استفاده کنید.

طبیعت (۶۱۷ میلیون پست)

مبحث طبیعت از سال ۲۰۱۹، با یک شیب تندی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. هشتگ هایی که مناظر، فصل ها یا رویدادهای طبیعی مانند طلوع آفتاب را توصیف می کنند، بیشتر در اینستاگرام طرفدار دارند. این عنوان، یکی از موضوعات پرطرفدار اینستاگرام است که رابطه خیلی نزدیکی با سفر و گردشگری دارد. پس اگر اهل سفر به مناظر بکر و دیدنی هستید، حتما از  هشتگ طبیعت و سفر در پیج اینستاگرام خود استفاده کنید.

سفر و گردشگری ( ۵۵۶ میلیون پست)

سفر گروهی، از ابتدا یکی از پرکاربردترین موضوعات پرطرفدار اینستاگرام بوده است. به خصوص در مواقعی که این سفر با عکس و ویدئوهای جذاب از زندگی روزمره در حین سفر همراه باشد. در این حوزه یکی از بهترین ترفند های افزایش فالوور، ساخت تولید محتوا از مراحل مختلف سفر می باشد.

غذا ( ۵۰۰ میلیون پست)

این عنوان در سال گذشته در جایگاه سوم قرار داشت، اکنون پیج مواد غذایی رتبه ششم را به خود اختصاص داده است. اگر صفحه اینستاگرام شما مرتبط با این حوزه می باشد، حتما از عکس ها و مونتاژهای ویدئویی در صفحه غذایی خود استفاده کنید. قرار دادن طراحی منو رستوران حرفه ای در صفحه اینستاگرام، تعامل کاربران با پیج اینستاگرام شما را افزایش می دهد. ضمنا این نکته را متذکر شویم که هر نوع غذایی که پخت می کنید، از هشتگ متناسب با آن غذا استفاده کنید. برای هر غذا، دسر، رستوران و فست فود هشتگ وجود دارد. food# نیم میلیارد پست، به خود اختصاص داده است.

پیج غذا از جذاب ترین صفحات اینستاگرام

تناسب اندام ( ۴۴۴ میلیون پست)

نمی توان اینستاگرام را بدون نمایش بدن های فیتنس و افراد مشهور بدنساز تصور کرد. در این نوع صفحات اینستاگرامی، تمرینات بدنسازی، انگیزه های تناسب اندام  و دستور العمل های مناسب جهت افزایش آگاهی مردم و طرفداران خود را به اشتراک بگذارید. ویدئوهای خود را در قسمت IGTV اینستاگرام به اشتراک بگذارید تا در سلامتی و زیبایی اندام طرفداران خود سهیم باشید. تناسب اندام همچنان به عنوان یک فعالیت اقتصادی در اینستاگرام به شکوفایی خود ادامه می دهد.

سرگرم کننده ( ۴۱۳ میلیون پست)

یکی دیگر از موضوعات پرطرفدار اینستاگرام که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. مسائل سرگرم کننده یا خننده دار است. اکثر کاربران در اینستاگرام، اوقات بیکاری خود را صرف دیدن عکس ها و ویدئوهای مختلف می کنند و زمانی که کلیپ های خنده دار و سرگرم کننده را تماشا می کنند، برای دوستان خود به اشتراک می گذارند. این موضوع یک برگ برنده برای شما است که از ویدئو ها و عکس های منحصر به فرد در پیج خود استفاده کنید تا مورد توجه کاربران مختلف قرار بگیرد.

آرایش ( ۳۳۴ میلیون پست)

به تازگی بسیاری از کاربران اینستاگرام، نحوه آرایش کردن خود را برای دیگران به اشتراک می گذارند. این موضوع باعث می شود هم بتوانند لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده شده در ویدئو را معرفی و تبلیغ کنند و هم به عنوان یک آرایشگر، مهارت خود را به طرفداران خود آموزش دهند. شما هم اگر به این موضوع علاقه مند هستید، این نکته را بدانید که یکی از پربازدیدترین پیج های اینستاگرام ایران در ارتباط با موضوع آرایشگری است.

طراحی ( ۳۰۰ میلیون پست)

از جمله موضوعات پرطرفدار اینستاگرام که در حوزه معماری، طراحی داخلی و طراحی گرافیک، بسیار کاربردی است، هشتگ #طراحی می باشد. اگر در حوزه طراحی پست اینستاگرام هم مهارت خوبی دارید و قصد ساخت یک پیج کسب و کار آنلاین در اینستاگرام را دارید، موضوع طراحی بهترین گزینه برای شماست.

طراحی پست اینستاگرام از جذاب ترین پیج های اینستاگرام

لایف استایل ( ۲۶۷ میلیون پست)

کاربران در این نمونه از صفحات، از زندگی شخصی خود فیلم، عکس و داستان جذاب و منحصر به فرد تهیه می کنند و در صفحه خود به اشتراک می گذارند. در این نوع از پیج های اینستاگرامی، هشتگ های #پارتی، #موسیقی، #رقص یا #جشنواره را بسیار زیاد استفاده می کنند. یکی از نکات بارز در این نوع صفحات این است که، باید یک زندگی خاص برای کاربران خود به نمایش بگذارید تا باعث جلب توجه شود.

سلامتی ( ۱۴۳ میلیون پست)

دسته بندی سلامت به ۱۰ مورد برتر رسیده است. این نوع پست ها بیشتر مخصوص افرادی است که به سلامت بدن خود و دیگران اهمیت می دهند. در این نوع از موضوعات اینستاگرامی، اگر به دنبال ایده برای موضوع پیج اینستاگرام خود هستید، می توانید از هشتگ های مرتبط با #تناسب_اندام و #سفر_و_گردشگری کمک بگیرید.

کدام موضوع برای پست اینستاگرام جذابتر است؟

 اگر می خواهید مانند بسیاری از کاربران اینستاگرام در کسب و کار خود موفق باشید، به دقت مقاله بالا را مطالعه کنید. موضوعات پرطرفدار اینستاگرام به شما کمک می کنند که بدانید کاربران اینستاگرام بیشتر به چه موضوعی علاقه مند هستند. یکی از نکات مهم و کاربردی که باید در تمامی موضوعات این مقاله رعایت شود، طراحی زیبا و حرفه ای پست های صفحه اینستاگرامتان است. سفارش طراحی پست اینستاگرام در نوین قلم یک انتخاب مناسب برای شما است تا یک پست ایده آل و زیبا داشته باشید.

مقالات پیشنهادی در حوزه طراحی

Recent search terms:

  • https://www novinghalam com/موضوعات-پرطرفدار-اینستاگرام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا