آموزش طراحیطراحی کارت ویزیت

۱۰ قانون طلایی برای طراحی کارت کسب و کار

طراحی کارت تجاری

طراحی کارت کسب و کار

طراحی خود را با دقت آماده کنید و کارت ویزیت شما باعث می شود حرفه ای به نظر برسید ، اعتماد ایجاد کنید و شرکت خود را از دیگران در زمینه خود جدا کنید.

هنگام شرکت در کنفرانس ها ، نمایشگاه ها یا رویدادهای شبکه ، تبادل کارت ویزیت در پایان مکالمه برای پیگیری های بعدی بسیار مهم است.

بنابراین چگونه میتوانید مطمئن شوید که کارت شما به بهترین وجه ممکن نمایانگر شما و تجارت شما است؟

چگونه یک کارت تجاری خوب بسازیم؟

۱. به یاد داشته باشید، این یک طرح اولیه است

کارت تجاری شما چیزهای زیادی درباره شما و شرکت شما می‌گوید. طراحی شما باید با ارزش‌های شما ارتباط برقرار کند، کسب‌وکار شما را از رقیبان تمیز دهد و مردم را تشویق کند که با شما تماس بگیرند. اگر سبک کار شما صریح و رسمی است، کارت کاری شما باید منعکس‌کننده این ویژگی‌ها باشد. یا، اگر محصولات یا خدمات شما سرزنده و خلاق باشند، سعی کنید این ویژگی‌ها را با استفاده از رنگ‌های برجسته و شعار جذاب ثبت کنید.

چگونه یک کارت تجاری خوب طراحی کنیم

۲.مناسب ترین اندازه و شکل را برای نیازهای خود انتخاب کنید

قبل از اینکه بنشینید و کارت کاری خود را طراحی کنید، مهم است بدانید که چه اندازه و شکلی مناسب است. این بر اندازه متن و میزان اطلاعاتی که می‌توانید در آن بگنجانید، تاثیر می‌گذارد. کارت‌های مستطیل ‌شکل افقی، قالبی است که اکثر مردم با آن آشنا هستند. کارت‌های عمودی کم‌تر رایج هستند و می‌توانند برای متمایز کردن شما از رقبای شما به کار روند. اگر این هدف شما است، پس ممکن است بخواهید یک کارت ویزیت پلاستیکی تخصصی یا لایه رنگی بین دو طرف جلو و عقب در نظر بگیرید. مشخص کنید که کسب‌وکار شما ساده است یا جسورانه.

مناسب ترین اندازه و شکل را برای نیازهای خود انتخاب کنید

۳. طرحی را انتخاب کنید که متناسب با شما باشد

رنگ ها و عناصر طراحی را که با صنعت تجارت شما در ارتباط هستند انتخاب کنید تا کارت شما به راحتی تشخیص داده شود و نماینده محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید باشد. اگر در سنگ تراشی یا نجاری تخصص دارید ، ممکن است عکسی از کار خود داشته باشید تا زمینه تخصص شما را نشان دهد. انتخاب کاغذ می تواند به مشتریان شما اطلاع دهد که آیا شرکت شما مقرون به صرفه ترین راه حل در اطراف است – یا اینکه شما خدمات مجلل ارائه می دهید. انتخاب نوع کاغذ شما همچنین می تواند نشان دهد که آیا شما یک کسب و کار جدید و سرگرم کننده جدید هستید یا یک تجارت خوب و مستقل که ده ها سال است در آن فعالیت میکنید.

طرحی را انتخاب کنید که متناسب با شما باشد

۴. با وب سایت خود و سایر موارد تبلیغاتی سازگار باشید

با وب سایت خود و سایر موارد تبلیغاتی سازگار باشید

به این ترتیب یادآوری و شناخت شما برای مشتریان راحت تر خواهد بود. اگر وب سایت یا مواد بازاریابی دیگری ندارید ، اما کسب و کار شما دارای یک لوگو مستقل است یا به طور خاص برای چیزی خاص شناخته شده است (اعم از نشانه شما ، ساختمان ، لباس کارکنان و غیره) ، سعی کنید آن را در طراحی کارت کسب‌وکار خود ادغام کنید.

۵. یک تماس خاص به کارت اضافه کنید

یک تماس خاص به کارت اضافه کنید

چه از منبت‌کاری استفاده کنید، چه چاپ برجسته ، مشتریان شما متوجه تفاوت کارت شما خواهند شد.

۶. موارد استفاده کارت خود را افزایش دهید

از یک روی کارت خود برای قرار گرفتن تمبر وفاداری و یا حتی یک تقویم مفید استفاده کنید. به طور خلاقانه فکر کنید، تنها از یک قالب تقویم پایه استفاده نکنید، بسته به این که کسب‌وکار شما به آن‌ها پیشنهاد می‌کند، تاریخ‌های مهم برای مشتریان خود تعیین کنید.

۶. موارد استفاده کارت خود را افزایش دهید

۷. کارت کاری خود را چسبناک کنید

” چسبنده ” به این معنی است که کارت شما در جایی قرار گیرد که مشتری شما بتواند آن را ببیند. ما دیدیم که کارت‌های مغناطیسی به خوبی برای کسب و کارها کار می‌کنند که خدمات تکرار شونده مانند لوله‌کشی، نقاشی خانه، باغبانی، نشستن خانگی، خدمات خودرو و غیره را به آن‌ها می‌دهند و آن‌ها را روی یخچال قرار می‌دهند تا به طور منظم به آن مراجعه کنند.

کارت کاری خود را چسبناک کنید

۸. اطمینان حاصل کنید که مخاطب میتواند جزئیات تماس شما به راحتی دنبال کند

نحوه ارائه اطلاعات شما مورد توجه است. اگر در نحوه سازماندهی جزئیات تماس خود شک دارید ، ترتیب کلاسیک زمینه های متن از این ترتیب پیروی می کند:

  • نام شرکت
  • نام و نام خانوادگی
  • عنوان شغل
  • اطلاعات تماس (ایمیل ، شماره تلفن ، دسته های رسانه های اجتماعی و غیره)

اطلاعاتی دیگری که میتواند کارت ویزیت به همراه داشته باشد در چگونه یک کارت ویزیت طراحی کنیم: راهنمای کامل اشاره شده است.

. اطمینان حاصل کنید که مخاطب میتواند جزئیات تماس شما به راحتی دنبال کند

۹.دقت کنید که جزئیات تماس تان درست باشد

هجی کردن صحیح و انتخاب یک قلم خوانا در یک اندازه قابل خواندن، همه چیزهایی هستند که باید چک کنید. به غیر از نام و عنوان شغل، اطمینان حاصل کنید که کسب‌وکار خود، شماره‌تلفن، وب سایت، آدرس پست الکترونیکی و دسته‌های رسانه اجتماعی را در صورت مرتبط با فعالیت‌های بازاریابی خود ذکر کنید. این امکان را برای شما فراهم می کند که مشتریان با شما احساس راحتی کنند.

دقت کنید که جزئیات تماس تان درست باشد

۱۰. با یک طراح مشورت کنید

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که با شخصی که تجربه طراحی کارت تجاری را دارد ، می شناسید ، یک چت سریع ۳۰ دقیقه ای می تواند به شما اطمینان دهد که همه چیز برای اضافه شدن به طراحی شما آماده است. آنها می توانند اطمینان حاصل کنند که عناصر طراحی مانند لوگو شما بر روی کارت فیزیکی شما واضح به نظر می رسد. مهم است که اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما از وضوح مناسب برخوردار هستند و زمینه متن شما مناسب است.اگر کسی را با این مهارت ها نمی شناسید نگران نباشید ، کارشناسان طراحی ما فقط با یک سفارش طراحی کارت ویزیت آماده هستند. آنها می توانند به شما در سؤالها ، ویرایش ها کمک کنند و حتی در صورت لزوم کل طرح شما را دوباره بسازند.

با یک طراح مشورت کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا