طراحی لوگو

اصول طراحی لوگو

با رعایت اصول طراحی لوگو حرفه ای متمایز باشید!!!

لوگو معرف هر برند می باشد، به همین خاطر طرح آن از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر یک لوگو به صورت حرفه ای و خاص طراحی گردد برای برند تجاری خود ارزش فراوانی خواهد داشت. طراحی یک لوگو به خلاقیت و مهارت بیش تری نسبت به سایر فعالیت های گرافیکی احتیاج دارد، بنابراین یک طراح لوگو باید دانش و مهارت کافی در این زمینه داشته باشد تا اصول طراحی لوگو را به خوبی بشناسد و در طراحی های خود رعایت نماید.

اصول اولیه طراحی لوگو حفظ سادگی در عین حرفه ای بودن است و اینگونه لوگوی طراحی شده می تواند مدت زمان طولانی قابل استفاده باشد. شما برای آشنایی با اصول طراحی لوگو می توانید با مراجعه به سایت نوین قلم مشاوره رایگان در این زمینه دریافت نمایید.

 

اصول طراحی لوگو - اصول طراحی لوگو در فتوشاپ - اصول طراحی لوگوی حرفه ای

ویژگی های لوگوی موفق و تأثیرگذار چیست؟

برای داشتن یک لوگوی تأثیرگذار موارد زیادی را باید در ساخت آن در نظر گرفت. لوگوی موفق به گونه ای طراحی می شود که محدود به یک دوره ی خاص نباشد و در تمام دوره ها قابل استفاده باشد. از طرفی یک لوگوی خوب باید با استانداردهای طراحی و چاپ منطبق باشد و به صورت های مختلفی قابل ارائه باشد.

برای طراحی یک لوگو سبک های متفاوتی وجود دارد که با کسب اطلاعات کافی در مورد برند و مشتری می توان سبک مناسب را پیدا کرد. تیم طراحی نوین قلم با با دارا بودن شناخت کافی از سلیقه مشتری و برندی که برای آن طراحی را انجام می دهند لوگوهای خاص و منحصربه فردی را طراحی می کنند.

 

اصول طراحی لوگو در فتوشاپ - اصول طراحی لوگو - اصول طراحی لوگوی حرفه ای

نقش نمادها در طراحی لوگو چیست؟!

امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در زمینه طراحی و گرافیک صورت گرفته است بیش تر از هر زمان دیگری برای جایگزینی و نماش محدود محتوا از علایم اختصاری یا حروف استفاده می کنند. از این نمادها بیش تر در مکان های عمومی استفاده می شود که می تواند بر مبنای سنتی نوشتاری باشد یا نباشد.

البته باید توجه داشت که استفاده از این نمادها از اوایل زندگی بشری وجود داشته به طوری که انسان اولیه به منظور انتقال افکار خویش اقدام به حکاکی بر روی صخره ها نمودند. در صورت تمایل به استفاده از این نمادها در طراحی لوگو ابتدا باید علم آن را کسب نمود تا بتوان استفاده ی موفقی از آن ها داشت.

اصول طراحی لوگوی حرفه ای - اصول طراحی لوگو - اصول طراحی لوگو در فتوشاپ

در طراحی لوگو زیبایی ظاهری را جدی بگیرید!!!

یکی از اصول مهم طراحی لوگو زیباسازی می باشد، به گونه ای که نظر مخاطبان را جذب نماید و تا مدت ها در خاطرشان بماند. یک لوگوی زیبا و خاص می تواند تبلیغ بسیار خوبی برای برند شما باشد. تیم نوین قلم همواره آماده ارائه ی خدمات به مشتریان عزیز می باشد و هدف آن جلب رضایت و اعتماد آن ها می باشد. خدماتی که نوین قلم در زمینه یادگیری اصول طراحی لوگو ارائه می دهد شامل:

اگر به دنبال حفظ سادگی در طراحی لوگو خود هستید

یکی از مهارت های طراحان در زمینه ساخت لوگو، ایجاد یک لوگوی خاص و منحصر به فرد با حفظ سادگی می باشد. که این به نوبه خود نشان دهنده ی میزان مهارت طراحان می باشد. با مراجعه به متخصصان نوین قلم می توانید لوگوی دلخواه خود را سفارش داده و در کم ترین زمان دریافت نمایید.

 

اگر به دنبال ایده پردازی خلاقانه در طراحی لوگو هستید

میزان خلاقیت در طراحی لوگوهای حرفه ای بسیار حائز اهمیت است. هر چقدر میزان خلاقیت در طراحی لوگو بیش تر باشد آن را به یک اثر خاص تبدیل می کند و دارای ارزش بالایی خواهد بود. تیم طراحی نوین قلم با دارا بودن ایده های بسیار ناب می توانند در این زمینه کمک زیادی به شما بکنند.

 

اگر به دنبال انعطاف پذیری در طراحی لوگو خود هستید

لوگوهای حرفه ای معمولا از انعطاف پذیری خوبی برخوردار هستند و می توان از آن ها در زمینه های مختلف گرافیکی و تبلیغات به راحتی استفاده نمود و دارای محدودیت نیستند. به همین خاطر در ساخت لوگو از جمله ویژگی های که بسیار مورد توجه قرار می گیرد میزان انعطاف پذیری لوگوها می باشد.

 

 

ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش طراحی لگو حرفه ای فرم زیر را پر نمایید. در صورت فوری بودن سفارش، با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید.

 

    نام و نام خانوادگی (الزامی)

    شماره تماس(الزامی)

    آیا مایل به تماس تلفنی از سمت گروه پشتیبانی هستید؟

    بلهخیر

    آدرس پست الکترونیکی

    مبلغ پیشنهادی برای انجام پروژه

    مدت زمان لازم برای انجام پروژه

    توضیحات پروژه

    فایل ضمیمه (درصورتی که برای آپلود فایل با مشکل مواجه شدید، لطفا فایل ضمیمه را به آدرس [email protected] ایمیل کنید )

    قوانین و مقررات را خوانده و پذیرفته ام

    بله

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا