آموزش طراحیطراحی کارت ویزیت

مزایای طراحی ساده کارت ویزیت

مزایای طراحی ساده کارت ویزیت

کارت ویزیت

هنگامی که صحبت از ابزارهای بازاریابی جمع و جور و مقرون به صرفه است ، کارت ویزیت همچنان با مارک های مستقر و در حال ظهور در صدر لیست ضروری ها قرار دارد. بهترین راه برای یک شرکت جدید برای جلب توجه مشتریان و مشتریان آینده نگر ، ایجاد کارت ویزیت جذاب است.

بسیاری از طرح های کارت ویزیت به سمت ترکیب رنگ های تزئینی و تصاویری تمایل دارند که مورد توجه قرار می گیرند اما می توانند بسیار چشمگیر باشند. برای جذب واقعی مخاطبان خود ، کلید اصلی بازاریابی موثر سادگی است. در طراحی کارت ویزیت ، کمتر قطعاً بیشتر است.

ایجاد یک کارت ویزیت ساده به معنای بازی ایمن یا فدا کردن هویت برند شما نیست. طراحی مینیمالیستی ، که به خوبی انجام شده است ، می تواند ضمن تقویت برند شما ، ظریف و حرفه ای باشد. قبل از شروع کار ، مزایای یک طراحی ساده و مینیمالیستی را در نظر بگیرید.

به اصول اولیه پایبند باشید

به اصول اولیه پایبند باشید

زمانی که یک مشتری یا مشتری احتمالی کارت شما را می‌گیرد، آن‌ها باید به راحتی تشخیص دهند که شما چه کسی هستید و چه چیزی می‌فروشید. در حالی که هر گونه اطلاعات درباره شرکت و یا سرویس شما مربوط است، یک کارت ویزیت بسیار کوچک است که محتوای وب سایت شرکت شما را چاپ کند. کارت کسب‌وکار خود را محدود به برچسب شرکت، نام تجاری و دو خط اطلاعات تماس، از جمله وب سایت رسمی شرکت و یا دسته رسانه اجتماعی محدود کنید.

افزایش دامنه دید

افزایش دامنه دید

اگر می‌خواهید بالاتر از رقیب خود قرار بگیرید، یک طراحی مینیمالیستی با فضای سفید کافی می تواند چشم را به مراتب بهتر از هر رنگ جسورانه و یا طراحی لاله ای جلب کند. از چاپ تمام رنگی صرف نظر کنید و یک عنصر چاپی ویژه را انتخاب کنید تا علاقه بصری به کارت شما اضافه شود. یک نوار یا الگوی ظریف در یک پوشش براق روی کارت مات بدون دخالت در خوانایی چشم نواز است. اگر یک کارت سفید احساس کاملاً واضح دارد ، طراحی مینیمالیستی خود را روی کاغذ چاپ کنید و این تکمیل کننده برند شما است.

افزایش اعتماد

کارت‌های کسب‌وکار که با متن فشرده هستند و تصاویر می‌توانند ناامید و غیرحرفه‌ای به نظر برسند. یک رویکرد مینیمالیستی برای طراحی اعتماد به برند شما است و نشان می‌دهد که مخاطب شما به اندازه کافی به دنبال شرکت شما خواهد بود.

طرح های ساده تر روی کاغذ های مرغوب تر بهتر به نظر می رسند.

اگر متناسب با نام تجاری شماست ، از پالت های رنگی پیشرفته مانند سیاه و طلا استفاده کنید یا یک کارتن سیاه را انتخاب کنید و با افکت های ممتاز مانند چاپ فویل یا نقش برجسته تقویت کنید.

افزایش اعتماد

خلاقیت ایجاد کنید

خلاقیت ایجاد کنید

طراحی عالی باعث تحریک حس کنجکاوی مشتریان خواهد شد و آن‌ها را تشویق خواهد کرد تا درگیر برند شما شوند. از الگوی کارت کسب‌وکار اصلی صرف نظر کرده و یک طراحی پویا را انتخاب کنید که از بوم ۳.۵ “x ۲” به روش مبتکرانه و مبتکرانه استفاده می‌کند. چاپ طرح خود را به صورت عمودی در نظر بگیرید و یا آرم خود را روی کارت منبت‌کاری کنید. با داشتن لبه های رنگی با رنگ های متالیک یا مارک تجاری خود ، به کارت ویزیت ساده و سفید رنگ و باریک و شیک بپردازید.

قابلیت خوانایی را بهبود بخشید

بدون اطلاع بیش از حد و تصاویر شلوغ ، طراحی شما باید ساده تر باشد. از خواندن هرچه بیشتر سلسله مراتب بصری ، مطمئن شوید که نام شرکت شما از آدرس و شماره تلفن شما بزرگتر است ، از اندازه نقطه قلم استفاده نکنید. ممکن است آرم یا نام شرکت شما با قلم اسکریپت تزئینی یا تزئین شده تنظیم شود ، اما از اطلاعات آنها برای اطلاعات تماس استفاده نکنید. برای تنظیم متن مهم در اندازه های کوچکتر ، یک فونت مدرن انتخاب کنید. اگر طراحی شما از یک نوع ظریف استفاده می کند ، بر خلاف یک تکه بافت بسیار سنگین ، که می تواند در خوانایی تداخل داشته باشد ، یک کارتن با یک سطح صاف را انتخاب کنید.

قابلیت خوانایی را بهبود بخشید
کارت تجاری ساده

کارت ویزیت فرصتی برای کسب و کارهای کوچک است که بتوانند اولین تصور خوب را ایجاد کنند. با یک طرح ساده، استفاده خردمندانه از رنگ و عناصر تخصصی، و کاغذ با کیفیت عالی، شما مطمئن هستید که از جمعیت متمایز می‌شوید و صحبت از قرارداد کسب‌وکار بعدی تان است.

سوالات متداول

چه چیزی باعث ایجاد کارت ویزیت خوب می شود؟

آن را ساده نگه دارید. بیش از حد اطلاعات را روی کارت نچسبانید. موارد ضروری را شامل شوید: نام ، عنوان ، نام شرکت ، آدرس ، شماره تلفن و نمابر و ایمیل و آدرس وب سایت. اطمینان حاصل کنید که فونت به راحتی قابل خواندن است.موارد بیشتر برای داشتن کارت ویزیت خوب در ۱۲ اشتباه متداول کارت ویزیت که باید از آن اجتناب کنید شرح داده شده است.

هدف اصلی کارت ویزیت چیست؟

کارت ویزیت نوعی بازاریابی کاملاً شخصی است و دقیقاً همان کاری را که لازم دارید انجام می دهد. کارتهای ویزیت هدف اصلی بازاریابی مشاغل شما و به دست آوردن اطلاعات مخاطب اصلی شما را به دست مشتری شما می رسانند. البته باید توجه داشت کارت ویزیت و کارت تجاری تفاوت هایی دارند برای ادامه تفاوت های کارت تجاری و کارت ویزیت کلیک کنید.

آیا کارت ویزیت های سیاه ایده خوبی است؟

کارت ویزیت های سیاه بسیار جالب توجه به نظر می رسند و به شرکت شما کمک می کنند تا از بقیه متمایز شود. متأسفانه ، وقتی سعی می کنید زمینه های سیاه را چاپ کنید ، خیلی چیزها اشتباه می شوند. چاپ ضعیف کارت ویزیت می تواند منجر به کارت هایی شود که دارای رگه ها ، لکه ها و رنگ خاکستری هستند. چگونه یک کارت ویزیت طراحی کنیم: راهنمای کامل برای شما در انتخاب رنگ ایده میدهد.

چگونه کارت ویزیت طراحی کنیم؟

کارت ویزیت خوب باید تصویر کلی کسب و کار شما را انتقال دهد، آسان نیست ، با توجه به اندازه کارت شما نمی توانید انتظار داشته باشید که کارت ویزیت شما کل داستان را درباره شرکت شما بازگو کند. آنچه انتظار دارید انجام دهد ، ارائه تصویری حرفه ای است که مردم به یاد خواهند آورد. اما آشنایی با ۱۰ قانون طلایی برای طراحی کارت کسب و کار میتواند در ارائه یک کارت ویزیت خوب و پر کاربرد موثر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا