آموزش طراحیطراحی پاورپوینت

پاورپوینت پایان نامه

با سفارش پاورپوینت پایان نامه خود می توانید برای یک دفاع عالی آماده شوید!!

بی تردید پایان نامه نتیجه زحمات شما در طول چند سال تحصیل می باشد و از اهمیت خاصی برخوردار است. مرحله پایانی هنگام انجام پایان نامه و انجام سمینار دانشجویی، طراحی پاورپوینت جهت ارائه می باشد که هر چقدر حرفه ای تر تهیه شود بیانگر دقت، توانایی و حسن توجه شما خواهد بود و نظر اساتید را بیش تر جلب خواهد نمود و امتیاز بیش تری نصیب شما خواهد شد. این گونه نتیجه زحمات سالیانه خود را دریافت خواهید کرد و یک ارائه درجه یک خواهید داشت. همواره متخصصانی هستند که شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری کنند، شما با اعتماد به متخصصان ما در زمینه انجام پاورپوینت پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکتری با خیال راحت می توانید به اهداف بعدی خود فکر کنید.

پاورپوینت پایان نامه

چگونه در ارائه پاورپوینت پایان نامه خود موفق باشیم؟

همواره نگرانی و استرس یکی از عواملی است که باعث می شود ما ارائه چندان جالبی نداشته باشیم. برای داشتن یک ارائه قابل قبول در سطح بالا قدم اول داشتن اعتماد به نفس می باشد. این اعتماد به نفس از میزان اطمینان از کار خود حاصل می شود بنابراین با تهیه یک پاورپوینت حرفه ای می توانیم میزان تسلط و مهارت خود را در مقابل اساتید و حاضران در جلسه دفاع به نمایش بگذاریم. با مشاوره گرفتن در این زمینه و یادگیری نکاتی برای ارائه پاورپوینت در جلسه دفاع از پایان نامه می توان بر توانایی خود افزود و به طور شایسته در جلسه دفاع حاضر شد به گونه ای که رضایت حضار را به طور کامل جلب نمود.

محتوا پاورپوینت پایان نامه ارشد و دکترا چگونه باید باشد؟

قسمت قابل توجه در یک پاپورپوینت، محتوای متنی آن است. یک محتوای عالی می‌تواند ارائه شما را بهترین یا بدترین کند, بنابراین در نوشتن محتوای متنی باید نهایت دقت را به خرج دهید. ویژگی هایی محتوای متنی در طراحی پاورپوینت دفاع کارشناسی ارشد شامل موارد زیر است:

  • هنگام نوشتن محتوای متنی از نوشتن جملات بلند خودداری کنید. بهتر است محتوای خود را به گونه ای ویراستاری کنید که مفهوم را در جملات کوتاه به مخاطب برسانید. نوشتن جملات بلند مناسب پاورپوینت نیست, بهترین کار استفاده از کلمات یا جمله های کوتاه به شکل تیتروار است به طوری که منظور به طور کامل به مخاطب انتقال داده شود. نوشتن متن های بلند سبب آن می‌شود که مخاطب به خواندن نوشتار مشغول شود و صحبت های شما را به خوبی متوجه نشود.
  • رعایت نکات نگارشی و دستوری از دیگر ویژگی هایی است که باید در نوشتار متنی رعایت شود. این نکته علاوه بر نشان دادن تسلط شما بر طراحی، میزان تسلط شما به دستور زبان فارسی را نیز نشان می‌دهد که یکی از نکات مهم در یک ارائه فوق العاده به شمار می‌آید.
ثبت سفارش پاورپوینت پایان نامه
سفارش پاورپوینت پایان نامه

نمونه پاورپوینت های طراحی شده توسط نوین قلم را تماشا کنید!

شما می توانید با مشاهده این ویدیو شاهد قسمتی از مهارت های طراحان پاورپوینت نوین قلم باشید. و با نمونه کارهای آن ها بیش تر آشنا شوید. برای آشنایی بیش تر با فعالیت های ما در زمینه طراحی حرفه ای پاورپوینت و مشاهده نمونه کارهای ما از طریق شماره های تماس و یا ارسال ایمیل با ما در ارتباط باشید.

رعایت اصول مهم در تهیه پاورپوینت پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکتری ضروری است!!

رعایت نکات مهم در طراحی پاورپوینت بدون شک میتواند تاثیر شگفت انگیزی در ارائه شما بگذارد. انتخاب سایز نوشتار از المان هایی است که در طراحی پاورپوینت مورد توجه است. سایز محتوای متنی باید به گونه ای انتخاب شود که نه خیلی ریز باشد که از فاصله ای که مخاطبان از صفحه نمایش قرار دارند به سختی دیده شود و نه باید خیلی درشت باشد.

بسته به ارائه و تعداد مخاطبانی که خواهید داشت و همچنین فاصله مخاطبان از صفحه نمایش، می‌توانید سایز مناسب محتوای متنی خود را انتخاب کنید. همیشه سایز تیترها را متفاوت از سایز نوشتار متنی انتخاب کنید. همچنین رعایت نکات کلیدی در زمینه روانشناسی رنگ ها در پاورپوینت بسیار اهمیت دارد.

انتخاب فونت مناسب یکی از مهمترین ویژگی هایی است که باید در نوشتن محتوا به آن توجه شود. فونتی که انتخاب می‌کنید باید خوانا باشد، از انتخاب فونت های سخت یا فونت هایی که فاصله بین کلمات در آن کم است خودداری کنید، این فونت ها چشم مخاطب را خسته می‌کند و سبب پرت شدن حواس مخاطب از موضوع می‌شود.

قانون ۵*۵ یکی از طلایی ترین نکاتی است که در طراحی پاورپوینت باید به آن توجه داشته باشید که این قانون مربوط به نوشتار متنی است. طبق این قانون اگر قرار است متنی را ارائه دهید، در یک اسلاید تنها می‌بایست ۵ خط نوشته قرار دهید. فاصله خطوط در پاورپوینت را تنظیم کنید؛ زیرا اگر فاصله خطوط کم باشند، مخاطب را گیج و چشم او را خسته می‌کنند. سعی کنید فاصله خطوط را بین ۱/۵ الی ۲ قرار دهید.

نحوه استفاده از عکس در پاورپوینت چگونه است؟

تصاویر نقش بسیار مهمی در طراحی پاورپوینت دارند. این تصاویر هستند که در ذهن مخاطب نقش می‌بندند و بر وی تاثیر می ‌گذارند. انتخاب تصویری که به راحتی مطلب را به مخاطب انتقال دهد از محتوای متنی بهتر است. باید از عکس های واضح و باکیفیت در پاورپوینت خود استفاده کنید. اگر عکس را خودتان گرفته اید و اگر عکس نیاز به ویرایش دارد حتما ویرایش شده آن را در پاورپوینت قرار دهید.

سعی کنید از عکس های مفهومی استفاده کنید. عکس هایی که ذهن مخاطب را درگیر می‎‌کند و وی را به فکر فرو می‌برد. این تصاویر باعث حرفه ای تر نشان دادن شما می‌شود. از تصاویر باکیفیت خوب که پیام شما را تقویت و تکمیل می‌کنند استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که تصویر شما در هنگام نمایش در صفحه بزرگتر، تأثیر و وضوح خود را حفظ می کند.

چگونه می توانم در زمان اندک پاورپوینت دفاع خود را در سطح حرفه ای آماده کنم!

همواره متخصصان نوین قلم برای ارائه هرگونه مشاوره و همکاری در زمینه تهیه پاورپوینت دفاع کارشناسی ارشد و دکتری در کنار شما خواهند بود. شما نیز می توانید در صورت تمایل در هر مرحله از انجام پاورپوینت خود در جریان ساخت آن قرار بگیرید. و نظرات خود را نیز روی آن اعمال کنید.

همه دانشجویان عزیز در مقاطع مختلف تحصیلی تا حدودی با تهیه پاورپوینت آشنایی اندکی دارند. اما این حد از مهارت برای تهیه پاورپوینت دفاع کارشناسی ارشد یا دکتری کافی نمی باشد. چرا که این پاورپوینت از جنبه های مختلفی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. در نتیجه باید در تهیه آن اصول ضروری رعایت شود تا آن گونه که مورد انتظار استاتید است ارائه گردد.

افراد متخصص با در نظر گرفتن زمان محدود دفاع می توانند پاورپوینت پایان نامه را به گونه ای خلاصه سازی کنند. تا تمام محتوای پایان نامه شما در این زمان اندک به مخاطبان حاضر در جلسه انتقال پیدا کند. همان گونه که می دانید بیش ترین قضاوت در ارتباط با پایان نامه شما در قسمت ارائه پاورپوینت می باشد. با در نظر گرفتن قواعد و اصول یک پاورپوینت حرفه ای می توانید به راحتی به موفقیت دست یابید. لازم بذکر است علاوه بر طراحی پاورپوینت حرفه ای برای داشتن یک ارائه تاثیر گذار رعایت نکات دیگری هم الزامی است. بنابراین توصیه میکنیم مقاله “چگونه یک ارائه موفق و خوب داشته باشیم” را حتما مطالعه کنید.

سفارش پاورپوینت پایان نامه ارشد

۱۰% تخفیف اولین سفارش

پرسش های متداول

هزینه سفارش انجام پاورپوینت پایان نامه ارشد در نوین قلم چقدر است؟

ما هزینه های طراحی پاورپوینت را بر اساس طرح طراحی، زمان تحویل پروژه و حجم مطالب محاسبه میکنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعرفه ها و همینطور دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

آیا بعد از انجام سفارش پاورپوینت پایان نامه کارشناسی ارشد ویرایش هم انجام می دهید؟

بله، تا ۴۸ ساعت بعد از انجام پاورپوینت، ویرایش رایگان توسط تیم طراحی نوین قلم انجام می شود.

از کجا میتوانم دانلود رایگان نمونه پاورپوینت پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای را انجام دهم؟

برای دانلود نمونه پاورپوینت خلاقانه و حرفه ای تنها کافیست با نوین قلم تماس بگیرید.

مزایای استفاده از نمونه پاورپوینت خلاقانه چیست؟

دانلود رایگان نمونه پاورپوینت پایان نامه و یا نمونه پاورپوینت های دانشجویی به شما کمک میکند تا به راحتی متوحه شوید که چه مواردی برای جلب توجه حاضرین و اساتید در جلسه ارائه اهمیت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا