خدمات طراحی

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی

با سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی در نوین قلم خود را متفاوت معرفی کنید

در دنیای دیجیتال، با استفاده از ایده های نو و خلاقانه، می‌توان متفاوت تر از رقبا محصولات را به مخاطبان معرفی نمود. به طوری که برای همیشه در ذهنشان ماندگار شود. سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین در نوین قلم یکی از روش های معرفی کسب و کار شما و جذب مشتریان می‌باشد. در واقع می‌توان گفت، سفارش طراحی تیزر تبلیغاتی یکی از جدیدترین و موثرترین روش های تبلیغات است. طراحان نوین قلم با مهارت خود قادر هستند شما را منحصر به فرد معرفی کنند. در طراحی تیزرهای تبلیغاتی، نوع تبلیغات بسیار مهم است. تیزرهای تبلیغاتی با تأثیرگذاری بر جنبه های بصری و با به کارگیری شیوه های خلاقانه، محصولات مختلف و متنوعی را معرفی می نمایند. تیزرهای تبلیغاتی زیر شاخه تبلیغات رسانه ای هستند. ساخت تیزرهای تبلیغاتی خاص و ایده آل، راهی بی نقص و موثر برای تبلیغ و معرفی محصولات و خدمات می‌باشد.

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین

با سفارش طراحی تیزر تبلیغاتی آنلاین در نوین قلم با خیال آسوده به سودآوری کسب و کار خود فکر کنید

طراحی آگهی تبلیغاتی یکی از شاخه های دیجیتال مارکتینگ بوده و باعث جذب مخاطب و مشتری می‌شود. ساخت آگهی تبلیغاتی با توجه به متنوع بودن محتواهای ساخته شده قدرت بیشتری نسبت به تصویر و یا متن دارد. در نتیجه بهتر می‌تواند منظور را به مخاطبان برساند. امروزه اینترنت در دسترس عموم قرار گرفته است. افراد حتی در منزل خود نیز می‌توانند با استفاده از اینترنت و دستگاه تلفن همراه خود به انواع شبکه های اجتماعی دسترسی کامل داشته باشند. لذا، به دلیل دسترسی آسان و راحت به محتواهای ویدیویی، ساخت و استفاده از تیزرهای تبلیغاتی روز به روز محبوبیت بیشتری بدست آورده است.

به طور کلی می‌توان گفت در تمام رسانه‌های محبوب و پرمخاطب، تیزرهای تبلیغاتی، ارجحیت بیشتری دارند. پس لازم است تا با سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین خلاقانه در نوین قلم، مخاطبان بیشتری را جذب کنید. تیم طراحی نوین قلم با تدوین استراتژیک، استفاده از فیلم نامه نویس خلاق و همچنین عوامل تولید مجرب، موفقیت تیزرهای تبلیغاتی شما را رقم می زنند.

۱۰% تخفیف اولین سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی

تاثیر ساخت تیزر در جذب مشتری

تیزرهای تبلیغاتی ترکیبی از هنر و تبلیغات هستند و امروزه طراحی تیزرهای تبلیغاتی هنرمندانه و خلاقانه، می‌تواند بسیار تاثيرگذار باشد. زیرا به عنوان عنصر مهم و اصلی جهت آگاهی دادن مورد استفاده قرار می گیرند. سفارش ساخت تيزر تبلیغاتی آنلاین باعث انتقال اطلاعات تبلیغاتی به مخاطبین شما می‌شود. صاحبان کسب و کارها به دنبال یافتن بهترین شیوه های اثربخش، جهت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات هستند.

تیزرهای تبلیغاتی در نوین قلم به شکلی طراحی می‌شوند که، مخاطب در ابتدا متوجه وقایع نمی‌شود. در نتیجه کنجکاوانه با تیزر درگیر می‌شود تا بتواند مفهوم آن را درک کند. بعد از آن تازه متوجه شود که، موضوع از چه قرار بوده است، به دلیل وجود چنین درگیری ذهنی، طراحی آگهی تبلیغاتی همواره در خاطر مخاطب باقی می ماند. به همین منظور طراحی خلاقانه تیزر تبلیغاتی می‌تواند تاثیرگذاری چشمگیری در مخاطب ایجاد نماید. زیرا تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه بهترین راه جهت برانگیختن و تشویق مشتریان به خرید و یا استفاده از خدمات کسب و کارها به شمار می رود.

سفارش طراحی تیزر تبلیغاتی

تمام ویژگی های یک آگهی تبلیغاتی موفق را در نوین قلم جستجو کنید

تبلیغات به عنوان عنصری اساسی در اطلاع رسانی، ترغیب و یادآوری مشتریان در مورد محصولات، برندها و شرکت ها شناخته می‌شوند. انواع مناسب و صحیح تبلیغات و استفاده از رسانه های مناسب جهت انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطبان موثر می‌باشد. با استفاده از سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین در نوین قلم مشتریان بازار هدف، می‌توانند مرحله معرفی یا رشد چرخه عمر محصول شما را با سرعت بالایی طی کنند. سه عامل اساسی در موفقیت ساخت آگهی تبلیغاتی، استراتژیک، خلاقیت و اجرا هستند. تیزرهای تبلیغاتی نوین قلم از نظر استراتژی عالی هستند. آن‌ها مفهومی خلاقانه دارند و به خوبی اجرا می‌شوند. تیزرهای ساخته شده در تیم ما به اندازه کافی جذاب و موثر هستند. و به یک مزیت رقابتی تبدیل می شوند. مهمترین ویژگی منحصر به فرد سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی در نوین قلم را در زیر معرفی می کنیم:

  1. ایده های مفهومی و خلاقانه: ساخت تیزر با هدف انتقال معنی و مفهوم انجام می‌شود، بنابراین سفارش تیزر کاملا جذاب، موثر و بر اساس یک سناریو خلاق و حرفه ای ساخته می شود.
  2. مخاطب محور: ساخت این نوع تیزرها در نوین قلم، با توجه به سبک ذهنی مخاطب ساخته می ‌شوند و سعی می کنیم از همه ی عناصر موجود جهت جذب مخاطب استفاده کنیم.
  3. زیبایی و جذابیت بصری: در ساخت این نوع تیزرها، تمام جنبه های زیبایی مورد انتظار تحقق می یابد.

چرا ساخت تیزر تبلیغاتی اهمیت دارد؟

  • معرفی برند
  • افزایش فروش
  • افزایش تعامل با مشتری
  • آموزش به مشتریان

توجه داشته باشید؛ اگر چندین هدف دارید لازم است چندین تیزر تبلیغاتی طراحی نمایید. هر چقدر ایده بیشتری را در یک طراحی آگهی تبلیغاتی قرار دهید، فیلمنامه را پیچیده تر می‌کنید. که باعث گیج شدن مخاطب خود می‌شوید.  پس از اینکه هدف از ساخت تیزر تبلیغاتی خود را شناسایی کردید. زمان آن فرا رسیده است که طراحی تیزر تبلیغاتی را به ما بسپارید و از یک معرفی کاملا جذاب لذت ببرید.

سوالات متداول در زمینه سفارش طراحی تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی معمولا چند ثانیه است؟

زمان استاندارد برای طراحی تیزرهای تبلیغاتی بین ۱۵ تا ۵۰ ثانیه می‌باشد. اما به طور کلی طول زمان پخش تیزرهای تبلیغاتی قاعده خاصی ندارد و می‌تواند بیشتر یا کمتر از این مقدار باشد.

تفاوت تیزر تبلیغاتی با محتوای ویدئو چیست؟

تیزرهای تبلیغاتی به دلیل ارتباط یک طرفه با مخاطبان، خاصیت تعاملی ندارند. با این وجود عاملی موثر در جذب مخاطب و افزایش فروش محصول مورد نظر به شمار می رود. اما محتواهای ویدئو که بیشتر در فضاهای مجازی مورد استفاده قرار می گیرند دارای خاصیت تعاملی می‌باشد.

آیا طراحی تیزر تبلیغاتی در تمامی موضوعات مشابه خواهد بود؟

خیر. قبل از شروع طراحی تیزر تبلیغاتی در نوین قلم، هدف اصلی طراحی و ساخت تیزر را مشخص می کنیم. به عنوان مثال: هدف طراحی تیزر تبلیغاتی در یک خط تولید جدید که نیاز به توضیح بیشتر برای خریداران احتمالی دارد با طراحی تیزر تبلیغاتی شرکتی که از سال ها قبل نسبت به فروش محصولات خود اقدام کرده است، متفاوت می‌باشد.

سایر خدمات نوین قلم برای کسب و کار شما

سفارش طراحی لوگو

سفارش طراحی کاتالوگ

سفارش طراحی موشن گرافیک

سفارش طراحی اینفوگرافیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا