آموزش طراحیطراحی لوگو

چگونه بهترین لوگو ساز را انتخاب کنیم؟

بهترین لوگو ساز ها

بهترین لوگو سازها

زمانی که بهترین لوگو ساز را برای نیازهای خود انتخاب می‌کنید، مواردی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. در این مقاله به این موارد خواهیم پرداخت.

ویژگی های لوگو سازها

سهولت استفاده – برخی از لوگو سازها کار زیادی برای شما انجام می‌دهند در حالی که برخی دیگر نیاز دارند که اساسا لوگو را از صفر بسازید.

قیمت – برخی از لوگو سازها ۱۰۰٪ رایگان هستند، در حالی که برخی از آنها  شما را مجبور می کنند تا یک هزینه برای دانلود لوگو بدهید.

ویژگی‌های سفارشی‌سازی – برخی از سازندگان لوگو، رابط‌ها و اجزای طراحی کامل و همچنین بسیاری از عناصر طراحی را ارائه می‌دهند، در حالی که برخی دیگر محدودتر هستند.

بیایید به بررسی عمیق هر یک از این ابزارها بپردازیم

Hatchful

لوگوساز Hatchful

Hatchful یک لوگو ساز ساده از Shopify است. شما می‌توانید یک سری الگو با چهار تا پنج کلیک ایجاد کنید. رابط خوب طراحی‌ شده آن برای مبتدیان عالی است. برای شروع، فضای کسب‌وکار خود را انتخاب کنید، سپس از این مراحل پیروی کنید:

  • جایگاه خود را انتخاب کنید
  • نگاه خود را انتخاب کنید
  • نام سایت خود را وارد کنید
  • لوگوی منحصر به فرد خود را از یک فهرست الگو جذاب انتخاب کنید
  • در صورت لزوم می توانید آرم خود را ویرایش کنید.

قیمت گذاری

شما می توانید با استفاده از Shopify بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای آرم ایجاد کنید. تنها در صورتی که تصمیم به دریافت یکی از قالب های لوگوی برتر آنها را داشته باشید، هزینه دریافت می کنند.

Designhill Logo Maker

ارم ساز رایگان حرفه ای

Designhill طرح‌هایی منحصر به فردی ارائه می‌دهد که لوگو را بسیار حرفه ای می‌کند. ابتدا، پنج سبک طراحی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. سپس، سیستم آن‌ها چندین الگوی خاص را ایجاد خواهد کرد. یک فرد مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا برای کسب و کارتان یک چهره و برند خیره‌ کننده ایجاد کنید.

قیمت گذاری

هزینه های طراحی لوگو بین ۲۰ تا ۱۶۰ دلار می باشد.

Canva

آرم ساز CANVA

Canva این یک نرم‌افزار چند منظوره است که به طراحی تصاویر برای هر چیزی، اعم از تبلیغات فیس بوک و infographics تا پست‌های بلاگ و logos کمک می‌کند. نوع وب سایت خود را انتخاب کرده و طراحی لوگو مناسب با سلیقه خود را انتخاب کنید. لوگو قابل دانلود بصورت PNG، JPG و PDF است.

قیمت گذاری

Canva یک لوگو ساز رایگان است. با این حال، اگر می‌خواهید ویژگی‌های بیشتری داشته باشید، باید ۱۲.۹۵ دلار در ماه خرج کنید.

Tailor Brands

لوگو ساز رایگان TAILOR

Tailor Brands ابزاری ممتاز برای ایجاد آرم های ظریف است. این ابزار می تواند به شما کمک کند دریابید که بهترین سبک بصری برای تجارت شما چیست.

نام کسب و کار خود را وارد کنید. برای سهولت کار ، می توانید نوع آرم (مبتنی بر نماد ، مبتنی بر نام) را انتخاب کنید. چند قلم انتخاب کنید و چند آرم دریافت خواهید کرد. در اینجا چند الگوی ارائه شده به شما ایده می دهد که چگونه طراحی لوگو در سیستم عامل های مختلف ظاهر خواهد شد.

قیمت گذاری

آنها سه برنامه قیمت گذاری ماهانه بر اساس ویژگی های مورد نیاز شما دارند.

پایه ۴ دلار در ماه
استاندارد ۶ دلار در ماه

پرمیوم ۱۳ دلار در ماه

Squarespace Logo Maker 

ساخت لوگو راحت

Squarespace Logo Maker گزینه مناسبی برای یک لوگو ساده است. شما می توانید فوراً با آزمایش نمونه های اولیه روی صفحه ویرایش ، آرم خود را روی کارت ویزیت ، وب سایت یا تی شرت مشاهده کنید. توصیه می کنیم برای یک لوگو ساده از Squarespace Logo Maker استفاده کنید.

قیمت گذاری

Squarespace یک سازنده لوگو آنلاین رایگان است. اگر عضو Squarespace هستید ، فایل های با وضوح بالا بصورت رایگان در دسترس هستند. برای افراد غیر عضو ۱۰ دلار هزینه در نظر گرفته شده است.

Ucraft

بهترین لوگو ساز UCRAFT

Ucraft دارای رابط کاربری بسیار ساده و کاربردی نامحدود است. اضافه کردن و حذف عناصر با این سازنده راحت تر از حد معمول است. همچنین می توانید یک لوگو با وضوح بالا را به صورت رایگان بارگیری کنید.

قیمت گذاری

می توانید یک فایل SVG را با ۱۰ دلار دریافت کنید ، در غیر این صورت لوگو ساز برای استفاده رایگان است.

Logo Garden

معرفی لوگو ساز

Logo Garden دارای یک رابط کاربری اساسی است. دارای سفارشی سازی محدود است ، اما برای ایجاد یک آرم اساسی بسیار عالی است. همچنین مکان مناسبی برای آزمایش ترکیبات مختلف در هنگام ترسیم طرح مناسب آرم شما است.

قیمت گذاری

Logo Garden یک لوگو ساز رایگان است

Logo Genie

LOGO GENIE آرم ساز رایگان

اگر می خواهید یک نگاه حداقلی داشته باشید ، ممکن است Logo Genie بهترین سازنده آرم برای شما باشد. هنگامی که جزئیات مربوط به شرکت خود را وارد کردید، طرح های بالقوه لوگو را به شما ارائه می دهد.

قیمت گذاری

می توانید با استفاده از Logo Genie با ۲۰ دلار یک آرم حرفه ای ایجاد کنید.

Hipster Logo Generator

برند سازی لوگو با HIPSTER LOGO

Hipster Logo Generator برای ایجاد یک لوگو کامل برای وب سایت شما به شما کمک می‌کند. همانطور که از نام آن پیداست ، این ابزار به ایجاد یک آرم به سبک hipster کمک می کند ، اما در صورت تمایل می توانید یک طراحی کلاسیک یا مدرن نیز ایجاد کنید. چند ایده را اجرا کنید و یک لوگوی زیبا را انتخاب کنید. Hipster Logo Generator فقط برای تصویری با وضوح بالا شما را شارژ می کند. این بدان معنی است که شما می توانید طرح آرم نهایی خود را به صورت رایگان دانلود کنید.

قیمت گذاری

لوگوی Hipster Logo Generator یک لوگو با وضوح پایین به صورت رایگان ارائه می دهد. یک فایل لوگو با وضوح بالا با قیمت ۵ دلار در دسترس است.

سوالات متداول در مورد انتخاب بهترین لوگو ساز ها

چطور می توانیم یک لوگو رایگان طراحی کنیم؟

با توجه به وضعیت طراحی لوگو ، یک لوگو ساخته شده می تواند یک اثر هنری باشد. خوشبختانه شما میتوانید لوگوی خود را به صورت رایگان طراحی کنید. در مقاله ۷ روش برای طراحی لوگو به صورت رایگان به این موضوع پرداخته ایم.

کیفیت لوگوهای ساخته شده با لوگو ساز های رایگان چگونه است؟

خروجی تهیه شده با اندازه مناسب مورد نیاز شما معمولا داده میشود. در نتیجه میتوانید در جاهایی که می خواهید مورد استفاده قرار دهید. البته استفاده از این ابزار به شما کمک میکند که ایده های مختلف را بررسی نمایید. برای اطلاعات بیشتر به مقاله لوگو سازهای آنلاین : مقایسه بهترین روش‌ها برای طراحی لوگو مراجعه نمایید.

آیا واترمارک لوگوسازها بر روی آرم ما قرار میگیرد؟

معمولا در نسخه های رایگان بسته به نوع سایت، واتر مارک سایت در لوگو قرار می گیرد. ولی این مشکل در پلن های پولی اتفاق نمیافتد.
راه دیگر استفاده از شرکت ها برای سفارش طراحی لوگو می باشد.

چه چیزی باعث ایجاد یک لوگو خوب می شود؟

ذوق و سلیقه شخصی یک عامل اجتناب‌ناپذیر در پاسخ به این سوال است که می‌تواند آن را به یک معمای حل نشدنی تبدیل کند. اما برای درک اینکه چه چیزی باعث ایجاد یک لوگو خوب می شود، به مقاله ویژگی های لوگو خوب مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا