طراحی لوگو

آموزش طراحی لوگو

با مراحل آموزش طراحی لوگو در فتوشاپ آشنا شوید!!!

مشکل ترین قسمت آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ ایده ی خوب است. ایده ای مناسب است که گویای زمینه ی کسب و کار شما به طور مختصر و مفید باشد. اکنون می بایست تصویری که از برند خود دارید را به شکل یک طراحی تفسیر کنید و مفهوم را به خوبی به مخاطبان خود انتقال دهید.

لوگوهای امروزی با این که می توانند جالب و هیجان انگیز باشند به همان میزان به سرعت قدیمی به نظر برسند، سبک های کلاسیک موجب می شود تا مدت ماندگاری لوگوهای طراحی شده بیش تر باشد و دسترسی مشتریان را امکان پذیر می کند. سبک کلاسیک حس اعتماد و باور را در مخاطبان شما فراهم می کند.

 

آموزش طراحی لوگو - آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ - طراحی لوگو

چگونه مناسب ترین لوگو را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب لوگوی مورد نظر از میان لوگوهای طراحی شده باید با توجه به هدف طراحی معیارهایی را مدنظر قرار داد که از جمله ی آن ها می توان به سادگی، منحصربه فرد بودن، زیبایی ظاهری و قابل فهم بودن اشاره کرد. زیبایی طرح لوگو کمک می کند تا امکان جلب نظر مخاطبان را در دنیای پر برند کسب و کار امروزی به خود جلب کنیم و فرصتی کوتاه فراهم کنیم تا با او سخن خود را در میان بگذاریم.

در واقع لوگو می تواند شما را از رقبای خود متمایز کند بنابراین باید در طراحی آن دقت کافی داشته باشید.با مراجعه به سایت نوین قلم و ثبت درخواست دریافت مشاوره ی رایگان می توانید مناسب ترین لوگو را دریافت کنید.

 

آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ - آموزش طراحی لوگو - طراحی لوگو

طراحی لوگو با چه نرم افزارهایی انجام می شود؟!

برای شروع طراحی لوگو ابتدا طرح اولیه آن بر روی کاغذ رسم می گردد و سپس از نرم افزارهای گرافیکی موجود در این زمینه استفاده می شود باید توجه داشت که تمام مراحل توسط کامپیوتر صورت می گیرد و طراحی اولیه شما بر روی کاغذ بسیار تأثیرگذار است. از جمله نرم افزارهای گرافیکی مورد استفاده Adobe Illustrator است که کاربرد فراوانی دارد اما طراحان از نرم افزارهای دیگری همچون فتوشاپ نیز استفاده می کنند.

شما پس از پیاده کردن ایده ی خود بر روی کاغذ و انتقال آن به کامپیوتر، فرآیند طراحی را دیجیتالی می کنید. پس از اتمام طراحی خود توسط نرم افزارهای گرافیکی می توانید طرح اولیه را برای مشتری ارسال کرده، نظر آن ها را دریافت نمایید و پس از تکمیل تحویل دهید.

طراحی لوگو - آموزش طراحی لوگو - آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ

لوگوها چه چیزی را نشان می دهند!!!

قبل از طراحی یک لوگو ابتدا باید هدف طراحی آن را درک کرد، لوگو تنها یک علامت نیست بلکه نشان دهنده نام تجاری یک کسب و کار است و می تواند یک از عوامل موفقیت در زمینه فعالیت آن ها باشد. تیم نوین قلم همواره آماده ارائه ی خدمات به مشتریان عزیز می باشد و هدف آن جلب رضایت و اعتماد آن ها می باشد. خدماتی که نوین قلم در زمینه آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ ارائه می دهد شامل:

اگر به دنبال لوگوی به یاد ماندنی هستید

سادگی مهم ترین عاملی است که باعث ماندگاری لوگوی شما در ذهن مخاطبان می شود بنابراین با توجه به نکات ریز می توانید لوگوی ساده و در عین حال حرفه ای داشته باشید. که این به نوبه خود نشان دهنده ی میزان مهارت طراحان می باشد. با مراجعه به متخصصان نوین قلم می توانید لوگوی دلخواه خود را سفارش داده و در کم ترین زمان دریافت نمایید.

 

اگر به دنبال لوگوی بی نظیر و بدون محدودیت زمانی هستید

یکی از موارد مهم در آموزش طراحی لوگو خاص بودن آن است. شما هنگام طراحی لوگو باید مطمئن باشید که چند سال این طرح مؤثر خواهد بود و می توان از آن استفاده نمود. شما با اعتماد به تیم طراحی نوین قلم می توانید لوگو مورد نظر خود را دریافت نمایید.

 

اگر به دنبال چند کاربردی بودن لوگو خود هستید

لوگوی خوب و مؤثر باید بتواند در رسانه ها و برنامه های کاربردی مختلف به خوبی کار کند و در روش های مختلف تبلیغاتی کاربردی باشد. نکته ی مهم این است که در تمام شرایط یک تصویر خاص را ارائه دهد و به خوبی هر آنچه را که نیاز است را به مخاطب خود انتقال دهد.

 

 

 

ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش طراحی لگو حرفه ای فرم زیر را پر نمایید. در صورت فوری بودن سفارش، با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید.

 

    نام و نام خانوادگی (الزامی)

    شماره تماس(الزامی)

    آیا مایل به تماس تلفنی از سمت گروه پشتیبانی هستید؟

    بلهخیر

    آدرس پست الکترونیکی

    مبلغ پیشنهادی برای انجام پروژه

    مدت زمان لازم برای انجام پروژه

    توضیحات پروژه

    فایل ضمیمه (درصورتی که برای آپلود فایل با مشکل مواجه شدید، لطفا فایل ضمیمه را به آدرس [email protected] ایمیل کنید )

    قوانین و مقررات را خوانده و پذیرفته ام

    بله

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همچنین ببینید
    بستن
    دکمه بازگشت به بالا