خدمات طراحیطراحی لوگو

سفارش طراحی لوگو آنلاین

سفارش طراحی لوگو

سفارش طراحی لوگو آنلاین در سال های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. در دنیای دیجیتال امروز مهم ترین نکته در موفقیت شرکت ها و برند ها هماهنگی با ساختارهای نوین زندگی و نیازهای مشتریان است.  سفارش طراحی لوگو شاید یکی از اولین گزینه هایی باشد که به فکر هر برندی برسد. به جز چند سازمان و برند بزرگ که معمولا بخشی برای طراحی و تبلیغات دارند، عمده شرکت ها و برندها برای  طراحی لوگو از خدمات فریلنسری و برون سپاری استفاده می کنند.

سفارش طراحی لوگو آنلاین
سفارش طراحی لوگو آنلاین

اهمیت طراحی لوگو حرفه ای در برندسازی

کلمه لوگو از واژه ای یونانی به معنای زبان مشتق شده است و لوگو را به عنوان یک نماد، علامت، تصویر و عکس در نظر میگیریم که معرف و نمایانگر یک سازمان، یک حرفه، محصول یا  حتی یک رویداد خاص است. در واقع هدف لوگو هویت بخشیدن به برند شما است. بر اساس تحقیق که در میان کودکان پیش دبستانی که قادر به خواندن و نوشتن نبودند صورت گرفته است. اغلب آنها توانسته اند به خوبی لوگو مربوط به هر برند را شناسایی کنند.

یک لوگو موفق به سرعت بر مخاطب اثر میگذارد و چشم را به شدت به خود جلب میکند. لوگو باید بی هیچ سخن یا کلامی به سرعت قابل تشخیص باشد و دارای انسجامی باشد که آن را از دیگر لوگو ها متمایز سازد. لوگو خوب باید آنچنان قوی و معتبر باشد که تا مدت زمان طولانی همچنان اعتبار خود را حفظ کند و قابل استفاده باشد.  اما اصلی ترین ویژگی یک لوگو خوب، سادگی آن است. اصطلاح معروف، کمترین بیشترین است به کرات توسط طراحان و کسانی که طراحی تدریس میکنند، استفاده شده است. طراحان نوین قلم با چندین سال تجربه و آگاهی از تمام نکات کلیدی در طراحی لوگو در موفقیت برند شما میتوانند نقش موثری داشته باشند.

با ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین و دریافت مشاوره رایگان در تمامی مراحل از متخصصان گرافیک در نوین قلم، در بازار متمایز شوید. هدف ما این است که با رعایت تمامی اصول طراحی لوگو حرفه ای باعث تمایز شما بین رقبایتان شویم. ثبت سفارش ساخت لوگو آنلاین توسط شما تازه شروع تعهد ما به شما و برندتان است.

مزیت های ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین در نوین قلم

شما با ثبت سفارش طراحی لوگو حرفه ای در نوین قلم، تنها یک لوگو دریافت نمیکنید! شما سال ها تجربه و سعی و خطا متخصصان طراحی لوگو در جلب رضایت مشتریان را دریافت می کنید. متخصصان ما بعد از سال ها فعالیت حرفه ای در زمینه طراحی و آموزش طراحی لوگو به خوبی نیازهای شرکت های مختلف را درک میکنند و متناسب با هدف، هزینه و پیشینه برند شما نسبت به طراحی لوگو برند شما اقدام میکنند. طراحی یک لوگو خوب نیازمند صرف زمان، تجربه، تخصص، تحقیق و تلاش بسیار می باشد، اما نتیجه کار میتواند سبب ایجاد برندی مطرح و رونق گرفتن کسب و کارتان شود.

فراموش نکنید کار لوگو ایجاد فروش نیست، لوگو بستر را برای موفقیت شما و تاثیر مثبت شما در مخاطب فراهم میکند. لوگو در یک لحظه داستان، هدف و فلسفه کسب و کار شما را مطرح میکند. توصیه میکنیم لوگو برندهای معروف را در گوگل سرچ کنید و این بار با دید متفاوت به لوگو ها بنگرید و صرفا با نگاهی گذرا از کنار لوگو ها رد نشوید تا به فلسفه برند ها پی ببرید.

انواع خدمات سفارش طراحی لوگو حرفه ای

برای طراحی لوگو شرکت یا موسسه مورد نظرتان از چه قالب استفاده میکنید. لوگو تصویری (لوگوی نمادین)، لوگو تایپ (لوگو متنی) و یا  لوگو ترکیبی؟ مسئله مهمی که همیشه باید به خاطر داشته باشید، تصویری است که تلاش دارید نشان دهید. قالبی که استفاده میکنید خود باید نوعی تصویر قوی و تخیلی را بازتاب کند. اگر نماد یا تصویر مبهم باشد و موجب برداشت اشتباه شود، طرح ناموفق خواهد بود. خدمات طراحی لوگو در نوین قلم شامل موارد زیر است:

طراحی لوگو تصویری (نمادین)

لوگو تصویری در واقع سمبل و نماد هایی هستند که بیانگر فلسفه و اهداف شرکت یا برند هستند. نماد میتواند واکنش های حسی قوی ای در مخاطب برانگیزد. به همین دلیل میزان سفارش طراحی لوگو تصویری (نمادین) از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. نمادها معمولا شمایل های تصویری خلاصه شده یا انتزاعی هستند که به شکلی بازتاب دهنده سازمان هستند. بسیاری از نمادهای انتزاعی از اواخر دهه ۶۰ میلادی عرضه شدند. اما از اواخر ۱۹۸۰ نیز که نشر رومیزی پدیدار شد حجم بیشتری از این نماد ها رایج گشت. طراحی لوگو به تفکر زیادی نیاز دارد. دستیابی به یک مفهوم خوب باید ارجح تر از سرعت و زمان طراحی باشد.

هر نمادی بر مفهومی دلالت دارد و از نظر بصری نیز ساده است. زیرا نماد تلاش دارد تا ماهیت اصلی و اساسی یک ایده را نشان دهد و این کار را با استفاده از طرحی ظریف و دقیق و یا به صورت یک استعاره غیرواقعی و تصویری ارائه میدهد. نماد می تواند به یک موضوع مفهوم بدهد و با تکرار استفاده از آن با موضوع برابر شود. طراح برای خلق یک نماد قابل فهم از عناصر اصلی شکلهای تجسمی استفاده میکند یعنی دایره، مربع، لوزی، و نظایر این. هر یک مفهوم خاص خود را دارد و در تلفیق با شکل های دیگر تصاویر پر قدرت و پرمعنایی خلق میکنند.

سفارش طراحی لوگو تصویری
سفارش طراحی لوگو های تصویری (نمادین)

طراحی متن آنلاین

لوگو تایپ یا همان لوگو متنی معمولا نام یک موسسه است که با حروف چاپی مناسب با آن موسسه طراحی شده و معمولا بدون استفاده از نماد گرافیکی است.

گاه لوگو تایپ متکی به حروف اول نام شرکت است و شکل حروف چاپی طراحی میشود. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله سفارش طراحی لوگو اسم مراجعه نمایید.

طراحی متن آنلاین و لوگوی تایپی
سفارش طراحی انواع لوگو تایپ و متن آنلاین

 

طراحی لوگو ترکیبی

همان طور که از اسمش مشخص است در واقع ترکیبی بین لوگو نمادین و لوگو متنی است. لوگوهای ترکیبی به دو دسته تقسیم بندی میشود. لوگوهای ترکیبی در هم آمیخته و لوگوهای ترکیبی مستقل. اگر قصد سفارش طراحی لوگو حرفه ای ترکیبی را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که در این حالت، متن و نماد وابسته به هم هستند و اگر یک جز حذف شود دیگری ناقص میشود ولی در حالت طراحی لوگو مستقل متن و نماد از یکدیگر مستقل هستند و حذف یکی دیگری را ناقص نمیکند.

سفارش ساخت لوگو ترکبیی آنلاین
سفارش طراحی انواع لوگو ترکیبی

اهمیت اتود طراحی لوگو در چیست؟

  • ساخت لوگو، باید به نحوی انجام شود که، همه چیز در مورد برند را بیان کند.
  • لوگو، به عنوان نمادی از موفقیت برند و تعهد نسبت به مشتری عمل می کند.
  • یک لوگو، فقط مربوط شکل ظاهری برند را دربر نمی گیرد. بلکه باید نحوه جلب توجه مصرف کنندگان را نیز مورد توجه قرار داد.

اولین اقدام متخصصان ما بعد از دریافت سفارش اتود طراحی لوگو حرفه ای بررسی و تحلیل دقیق بازار هدف شماست تا بتوانید بهترین بازدهی را از لوگو خود دریافت کنید. تمامی خدمات مربوط به طراحی لوگو، با بهترین کیفیت انجام می شود.

چه خدماتی به طراحی لوگو حرفه ای نیاز دارد؟


لوگو ها برای ایجاد تصویری به یاد ماندنی برای هر شرکتی نقشی اساسی دارند. به ویژه برای شرکت های نوپا، انتظار می رود لوگو های شرکت لوگو تجاری فراموش نشدنی و چشم نوازی داشته باشند که در همه جا استفاده می شود. تصاویر با کیفیت بالا به جذب مشتری به سمت شرکت شما کمک می کند. نوین قلم، با استفاده از تخصص و مهارت طراحان خود، لوگو های با کیفیت و ماندگار را برای شرکت های خصوصی، مدیریتی و نوپا و حتی اشخاص طراحی می کند.

قیمت طراحی لوگو ساده چقدر است؟

معمولا مشتریان ما این سوال “قیمت طراحی لوگو ارزان و ساده چقدر است” را از بخش پیشتیبانی میپرسند در جواب باید عرض کنیم که چندین فاکتور در تعرفه قیمت گذاری در طراحی لوگو تاثیر گذار هستند از جمله آن می توان به این موارد اشاره کرد: نوع لوگوی درخواستی شما ( لوگوی نوشتاری، لوگوی تصویری، لوگوی ترکیبی و لوگوهای دو زبانه انگلیسی)، زمینه فعالیت شرکت، مدت زمان مورد نیاز برای طراحی و همچنین تعداد لوگوهای درخواستی با توجه به ابعاد و ریسپانسیو بودن.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فاکتور طراحی لوگو پس از ثبت سفارش با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

پاسخ به برخی از سوالات متداول در زمینه طراحی لوگو

چرا باید لوگو داشته باشیم؟

آیا تا به حال یک برند بزرگ را بدون لوگو دیده‌اید؟ نه؟  لوگو تاثیر بزرگی بر روی کسب‌وکار شما دارد و به مشتریان اطلاعاتی درباره برند شما می‌دهد و به آن‌ها این درک را می دهد که آیا شما برای آنها مناسب هستید یا خیر؟

امکان سفارش طراحی لوگو آنلاین به صورت رایگان وجود دارد؟

شما میتوانید لوگوی خود را به صورت رایگان طراحی کنید. در مقاله طراحی لوگو به صورت رایگان ۷ روش طراحی لوگو به صورت رایگان را به همراه مزایا و معایب آن را توضیح داده ایم. مقاله آموزش طراحی لوگو نیز میتواند مفید واقع شود. اما همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که شرکتهای حرفه ای تمایلی به طراحی لوگو رایگان ندارند. زیرا به دنبال لوگوی منحصر به فرد که توسط یک متخصص طراحی شده است، می باشند.

از کجا بدانم اتود لوگویی که دریافت می‌کنم مطابق سلیقه من خواهد بود؟

مجموعه ای از نمونه کارهای انجام شده توسط نوین قلم به شما ارائه خواهد شد، تا برآورد دقیقی از سلیقه شما به دست آید. سپس  بر اساس چارچوب علایق شما طراحی آغاز و بعد از دریافت لوگوی تان، در صورتی که فکر می کنید نیاز به اصلاحیاتی دارد، تمامی اصلاحات لازم را به صورت رایگان انجام خواهد شد. برای آشنایی بیشتر لطفا مقاله چه چیزی باعث ایجاد یک لوگو خوب می شود؟ را مطالعه بفرمایید.

نوشته های مشابه

‫۴۴ دیدگاه ها

  1. لوگو شرکت ما چند سال پیش طراحی شده ولی الان میخوام یکم عوضش کنیم. شما انجام میدید؟

    1. با سلام. بله قابل انجام است. لطفا لوگوی مورد نظر را از طریق شماره های تماس و یا ایمیل، برای ما ارسال کنید.

    1. با سلام، در خدمتیم.
      برای مشاهده نمونه کارهای نوین قلم، از طریق شماره های تماس و یا ارسال ایمیل با ما در ارتباط باشید.

  2. سلام ممنون از تيم حرفه اي نوين قلم بخاطر توصيحات كاملتون در مورد لوگو
    من شمارو به يكي از دوستانم كه كه دنبال طراحي لوگو براي كسب ر كار شخصي خودش بود معرفي كردم

    1. با سلام، سپاس از شما،
      لطفا با شماره های
      ۰۹۰۵۱۲۷۸۰۹۶ و
      ۰۹۳۷۷۳۳۵۵۲۴
      با ما در ارتباط باشید

  3. سلام ممنون از تيم حرفه اي نوين قلم بخاطر توصيحات كاملتون در مورد لوگو
    من شمارو به يكي از دوستانم كه كه دنبال طراحي لوگو براي كسب ر كار شخصي خودش بود معرفي كردم

  4. ممنون از پشتیبانی بی نظیر شما. از سفارش و نحوه برخورد بسیار راضی و متشکرم

    1. لطفا برای دریافت و مشاهده نمونه کارها از طریق تماس با شماره های پشتیبانی و یا ارسال ایمیل با ما در ارتباط باشید.

  5. سلام یک لوگو میخام برای پروفایل واتس آپ و شبکه های اجتماعیم، البته بحث پرسونال برندینگ هستش و لوگو باید از چهره من باشه. چه چیزی نیاز هست که من ارسال کنم؟

    1. نگین عزیز لطفا فرم ثبت سفارش رو پر بکن مطمئنا اگه موارد بیشتری مورد نیاز بود باهاتون بخش پشتیبانی تماس میگیره

  6. اگر بخوایم رنگ لوگو شرکتمون رو عوض کنیم هزینش چقدر میشه؟
    متاسفانه فایل لایه باز لوگو رو نداریم و فقط فایل JPG از لوگو داریم.

    1. برای ارزیابی دقیق هزینه، لطفا از طریق تکمیل فرم ثبت سفارش اقدام فرمایید.
      پایدار باشید

  7. سلام من تعریف کارهاتون رو خیلی شنیدم. شما رو هم یکی از دوستان که لوگوش رو طراحی کردید به من معرفی کرده. من لوگوی دوستم رو دیدم. حقیقتا خیلی خوشم اومد. گفتم بیام سایتتون تا نمونه کارهای بیشتری ببینم. ولی مثل اینکه برای دیدن نمونه کار، باید ایمیل بزنیم. من ایمیلمو گذاشتم میشه از نمونه کارهای طراحی لوگوتون برای من هم ارسال کنید؟

    1. سلام
      بله همکاران سریعا آخرین نمونه کارهای تیم طراحی نوین قلم را برای شما از طریق ایمیل ارسال میکنند.
      با تشکر از محبت شما

    2. دوستانی که معرف ما هستند، یک کد تخفیف ۱۵ درصدی برای سفارشات آتی در نظر گرفته شده است. برای گرفتن کد حتما با پشتیبانی در تماس باشند.

  8. اگر بعد از چند مدت بخوایم رنگ لوگو رو عوض کنیم آیا شما برامون اینکار را انجام میدید؟ یا میشه به ما آموزش بدید که این موارد جزئی را چجوری انجام بدیم؟

    1. سلام بله این موارد توسط تیم طراحی مطابق نظر شما انجام میشود. همچنین امکان تهیه ویدیو آموزشی جهت انجام تغییرات آتی نیز وجود دارد.

      1. سلام
        لطفا از قسمت دعوت به همکاری نسبت به تکمیل فرم همکاری با ما، اقدام بفرمایید.

  9. سلام قبل از ثبت سفارش لوگو میخام بدونم اگه از طرحی که به من میدید خوشم نیاد، اون موقع ادیت می کنید؟ ادیت ها رایگانه؟ اگه در نهایت راضی نشدم چی؟

  10. ما برای یک همایش تخصصی در زمینه زلزله در ایران به لوگو نیاز داریم که هم برای تبلیغات آنلاین و هم برای استندهامون میخوایم ازش استفاده کنیم فقط خیلی عجله داریم. میتونید تا یک شنبه لوگو مدنظر ما رو طراحی کنید؟

    1. سلام
      بله امکان پذیر هست. لطفا فرم ثبت سفارش را تکمیل کنید و مشخصات مدنظرتون برای طراحی لوگو را دقیق مطرح کنید تا فرآیند طراحی لوگو سریعتر انجام شود. در فرم سفارش حتما به فوری بودن سفارش اشاره کنید تا سفارش شما در اولویت کاری تیم طراحی لوگو نوین قلم قرار بگیرد. لازم بذکر است معمولا مدت زمان انجام سفارش های فوری طراحی لوگو ۴۸ ساعت هست.

  11. سلام محمدی هستم لوگویی میخام که رو همه محصولاتمون با ابعاد مختلف بتونیم بچسبونیم میخام روی جعبه های پیتزا کاغذهای ساندویج و روی پلاستیک چاپ بشه یکیم که رو بنر مغازمون میخام
    امکانش هست؟ و هزینه اش چقدر میشه؟

    1. سلام
      بله امکان پذیر هست. لطفا سفارش خود را از طریق تکمیل فرم مندرج در انتهای همین صفحه ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و مشاوره های لازم جهت طراحی بهترین لوگو متناسب با کسب و کار شما را خدمتتون عرض میکنند و هماهنگی های بعدی جهت شروع مراحل طراحی لوگو کسب و کار شما را انجام میدهند.
      پایدار باشید

    1. سلام
      برای دریافت نمونه کارها لطفا با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و یا از طریق ارسال ایمیل با ما در ارتباط باشید.
      با تشکر

  12. سلام
    برای طراحی لوگو برای شرکتم باید چه اطلاعاتی رو برای شما ارسال کنم؟ بنظرتون برای یک شرکت در زمینه صنایع غذایی لوگوتایپ بهتره یا لوگو نمادین؟

    1. سلام
      برای سفارش طراحی لوگو، لطفا فرم ثبت سفارش مندرج در انتهای همین صفحه را تکمیل بفرمایید. همکاران ما با شما تماس میگیرند و تمامی مشاوره های لازم جهت طراحی لوگو را خدمتتون عرض میکنند. مشاوره طراحی لوگو در نوین قلم کاملا رایگان انجام میشه و در صورت تمایل شما طراحی لوگو هم توسط تیم طراحان نوین قلم انجام خواهد شد.

    2. سلام خسته نباشید
      من لوگو رو ب صورت دستی طراحی کردم میخام دیجیتالی شه امکانش هست که انجام بدین؟!
      هزینه‌ش چقدر میشه؟

      1. سلام. بله لطفا از طریق تکمیل فرم ثبت سفارش و یا تماس با شماره های پشتیبانی نسبت به ثبت سفارش خود اقدام بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا