آموزش طراحیطراحی لوگو

لوگو را فراموش نکنید: ۱۰مزیت داشتن یک لوگو تجاری

طراحی لوگو کسب و کار

آیا کسب و کار شما لوگو دارد؟

یک لوگو تجاری یکی از جنبه های اصلی ارتقاء شرکت شما می باشد، زیرا به شما چیزی می‌دهد که برند خود را بسازید. ما تصاویر را ۶۰ هزار بار سریع‌تر از کلمات پردازش می‌کنیم، بنابراین داشتن یک لوگو واقعا بازاریابی شما را آسان‌تر می‌کند.

هنوز قانع نشده؟ ۱۰ فایده داشتن یک لوگو تجاری بزرگ را بخوانید.

۱. تشخیص علامت تجاری

لوگو چیزی است که مردم ابتدا در مورد یک کسب ‌و کار و یک برند به آن توجه می‌کنند. آن‌ها می‌گویند که یک تصویر ارزش هزاران کلمه دارد، و هنگامی که به نام تجاری می‌رسد، آن‌ها درست می‌گویند.

داشتن یک آرم قوی و به یادماندنی به کسب و کار شما کمک می کند تا در ذهن مردم جای بگیرد.

این به کسب و کارتان در رسیدن به طول عمر کمک می‌کند. هرچه لوگو جلب توجه کند و به یاد ماندنی تر باشد، شما بیشتر از رقیب تان متمایز هستید.

تشخیص علامت تجاری دز طراحی لوگو ترکیبی

۲. حرفه‌ای گری

یک چیز مشترک در مشاغل بزرگ و موفق این است که آنها دارای لوگو هستند. حتی اگر نام شرکت در یک فونت و طرح و رنگ ساده است.

داشتن لوگو خود در روشی که مشتریان و عرضه کنندگان شما با شما رفتار می کنند تاثیرگذار است.

حتی اگر شرکت شما سالهاست که تجارت می کند ، نداشتن لوگو ممکن است باعث شود مشتری فکر کند شما تازه شکل گرفته اید.

لوگو و کسب و کار حرفه ای

۳. شخصیت خود را نشان دهید

طراحی لوگو و شخصیت برند

می توانید شخصیت شرکت خود را از طریق لوگو خود طرح ریزی کنید. این کار باعث می شود تا تجارت شما برای مصرف کنندگان جذاب تر شود. به عنوان مثال ، استفاده از رنگ های روشن یا یک طراحی منحصر به فرد نوآوری و اصالت را نشان می دهد.

یک لوگو با استفاده از یک شکل کارتونی زیبا می‌تواند مصرف کنندگان را راحت کند و به آن‌ها در ایجاد اعتماد در شرکت حتی قبل از انجام همکاری با شما کمک کند. این کار همچنین به شما کمک می‌کند تا مشتریان خود را نگه دارید.

۴. برندینگ محصول

برندینگ و طراحی لوگو

لوگوی شما که روی محصولات و کالاهای دیگر قرار داده شده است ، می تواند اعتماد به نفس برند را تقویت کند. شما می توانید از محصولات تبلیغاتی با لوگو خود استفاده کنید تا با هزینه کم تجارت کنید.

یک کیف یا یک قلم با لوگو شما در بازاریابی و تبلیغات ایده بسیار خوبی است. با هر بار استفاده ، لوگو شما نمایش داده می شود و به مردم در کسب و کار شما را یادآوری می کند.

۵. ایستادگی کردن

مهم نیست که محصولات یا خدماتتان چقدر خوب باشد ، اگر شما با آنها متمایز نشوید ، هرگز موفقیتی را که شایسته شماست ، نخواهید دید. یک لوگو خوب چشم را به خود جلب می کند و به شما کمک می کند تا در بین رقابت خود ایستادگی کنید.

یک لوگو قابل توجه که در وب سایت و رسانه های اجتماعی خوب به نظر می رسد می تواند تفاوت زیادی در میزان دسترسی شما ایجاد کند. پس از اطمینان از علاقه آنها ، می توانید برای بستن معاملات خود به محصولات و خدمات برتر خود اعتماد کنید.

طراحی لوگو و ایستادگی برند

۶. اطلاع رسانی به مشتریان

یک لوگو خوب به مشتریان کمک می کند تا فوراً بخش بازار شما را تشخیص دهند ، و نشانگر روشنی از کار شما باشد. این که آیا شما از تصاویر انتزاعی یا طراحی سنتی استفاده می کنید ، می تواند به مشتریان بالقوه کمک کند تا درک کنند که چگونه می توانید به آنها کمک کنید.

نکته ای برای استفاده از تصاویر و سبک انتزاعی در لوگوی شما این است که به جای آن روی رنگ تمرکز کنید. اطمینان حاصل کنید که انتخاب های رنگی منعکس کننده احساسات تجاری و روانشناسی برند است.

اطلاع رسانی به مشتریان

۷. به بازاریابی خود کمک کنید

بازاریابی برند

یک لوگو نقش بسزایی در ارتقاء شرکت شما دارد. برندها با نمایش لوگو خود به روش های مختلف ، خود را قابل مشاهده می کنند. در مورد آن فکر کنید ، اگر به جای لوگو ها فقط نام شرکت های صاحب برند را دیدید. چگونه بسیاری از افراد را می توان در بیلبورد بدون لوگو تشخیص داد؟

بیشتر اوقات ، فضایی برای تبلیغ محصولات شرکت محدود شده است و شما باید از آن استفاده کنید. به عنوان مثال ، یک بنر در یک وب سایت نمی تواند حاوی توضیحات کاملی درباره اخلاق و اعتقادات مربوط به برند باشد.

۸. ثبات

ثبات برند

تضمین حس یکپارچگی باعث می‌شود که شهرت برند شما افزایش یابد. مطالعات نشان داده ‌اند که ثبات در تمام پلت فرم‌های رسانه‌ای می‌تواند درآمد را تا ۲۳ درصد افزایش دهد. لوگو بخش مهمی از این کار است، چون به شما کمک می‌کند اساس سبک معمول را در اشکال مختلف رسانه‌ها تنظیم کنید.

دقت کنید که کیفیت خوب داشته باشید، خوب فکر کنید لوگو امر صحت و قابلیت اعتماد بودن را برای برند به همراه خواهد داشت.

سعی کنید به دنبال چیزی کلاسیک با یک احساس ماندگار باشید. یک لوگوی خوب طراحی‌شده می‌تواند حتی جدید ترین کسب ‌و کار حرفه‌ ای و قابل ‌اعتماد باشد.

۹. استفاده از اینترنت

ایجاد یک حضور آنلاین یکپارچه با یک لوگوی متمایز آسان‌تر است. مهم نیست که طراحی وب سایت شما تا چه اندازه ابتکاری و خلاقانه باشد ، این لوگوی شماست که باعث می شود سایت شما از رقابت خارج شود. این آرم شماست که آن را به شما تبدیل می کند.

تنها با چند ثانیه برای جلب علاقه شخص ، یک لوگو چشم نواز لازم است تا آنها را وارد کنید. اضافه کردن لوگو شما به امضای ایمیل شما نیز به ارائه نوردهی اضافی کمک می کند.

دسترسی به اینترنت

۱۰. ایجاد وفاداری

همانطور که کسب‌وکار شما گسترش می‌یابد، لوگوی شما به طور گسترده قابل‌تشخیص خواهد شد. افراد بیشتری می‌خواهند بدانند شما چه کسی هستید و چه چیزی در مورد آن هستید. این به این معنی است که درک کنید که شما به عنوان یک کسب‌وکار در دسترس و قابل‌اعتماد هستید

به مارک‌های تجاری که شما می‌شناسید فکر کنید. برای مثال، نایک را در نظر بگیرید، زمانی که به دنبال لباس‌های ورزشی هستید و آن سوسک را می‌بینید، احتمال بیشتری وجود دارد که این مورد را انتخاب کنید. این به این دلیل است که شما لوگو را می‌دانید و آن را با یک نشان تجاری که می‌توانید به آن اعتماد کنید، مرتبط می‌کنید.

اگر زمان لازم برای ایجاد اعتماد با لوگو را داشته باشید، وفاداری به نشان تجاری به دنبال آن خواهد آمد. زمانی که آن‌ها کسب‌وکار شما را دوست دارند و آنچه شما می‌توانید ارائه دهید، مشتریان به دنبال شما خواهند بود. این همان لوگو است که آن‌ها برای اولین بار به دنبال آن هستند.

وفاداری و رضایت از برند

اهمیت یک آرم تجاری

اهمیت داشتن لوگو

همانطور که مشاهده می کنید مزایای زیادی برای داشتن لوگوی تجاری وجود دارد.

داشتن لوگو باعث می شود شرکت شما فوراً قابل شناسایی باشد و تلاش های بازاریابی شما را بهبود ببخشد. اما در اینجا متوقف نمی شود. یک آرم همچنین به بهبود روابط شما با مشتریان کمک می کند. آنها شما را به عنوان یک شرکت حرفه ای تر می بینند و حتی می توانند شروع به ساختن پیوست های برند شما کنند.

راهنمای ما را برای فرایند طراحی لوگو: راهنمایی برای توسعه حرفه ای لوگو بررسی کنید. ما رنگ ها ، تایپوگرافی ها و تصاویر را پوشش می دهیم تا به شما در ساخت لوگوی مناسب برای تجارت خود کمک کنیم.

سوالات متداول

تفاوت طراحی لوگو ، لوگوی تایپی و لوگوی ترکیبی چیست ؟

لوگو یعنی نماد تصویری. بطور مثال لوگوی برند تجاری شرکت اپل و نایکی . لوگوتایپ یعنی نماد نوشتاری مانند نماد کوکاکولا و گوگل. لوگوی ترکیبی یعنی ترکیب هر دو مدل لوگو تصویری و نوشتاری مثل لوگوی پوما که در کنار استفاده از نوشته اختصاصی نام برند ، تصویر نیز برای لوگو لحاظ شده است.توضیحات کامل در مقاله ۵ اصل مهم در طراحی لوگو موثر گردآوری شده است.

بهترین سازنده لوگوها کدامند؟

زمانی که بهترین لوگو ساز را برای نیازهای خود انتخاب می‌کنید، مواردی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. در مقاله چگونه بهترین لوگو ساز را انتخاب کنیم؟ به این موارد پرداخته شده است.

چگونه میتوان برای طراحی لوگو ایده پردازی کرد؟

جزییات در لوگو، هم بر ماندگاری برندتان و هم بازاریابی بر روی مشتریان هدف تاثیرگذار است. برای پیدا کردن لوگو ایده آل برای شرکت با مطالعه مقاله ایده طراحی لوگو : یازده راه برای الهام گرفتن برای ساخت لوگوهای عالی مناسب کسانی که تاکنون لوگویی نداشته اند، جالب است بدانید که هرگونه تاخیر در ایجاد لوگو به تجارت شما آسیب می رساند.

چگونه یک لوگو بسازم؟

نام کسب‌وکار را وارد کنید و شرکت خود را توصیف کنید.
سبک خود را از طریق شمایل‌ها، قلم‌های، و رنگ‌ها توضیح دهید.
لوگو ساز مطابق با سبک انتخاب‌شده شما لوگو ایجاد خواهد کرد.
برای مشاوره و سفارش طراحی لوگو آنلاین کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا