آموزش طراحیطراحی لوگو

مقایسه قیمت طراحی لوگو

جدیدترین مقایسه قیمت طراحی لوگو

در این مقاله می خواهیم مقایسه قیمت طراحی لوگو را به طور کامل بررسی کنیم. همیشه قیمت طراحی لوگو برای کسب و کارهای جدید، یک چالش بزرگ بوده و سوالات مختلفی را به وجود آورده است. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع قیمت گذاری طراحی لوگو در روش های مختلف آشنا کنیم. با مطالعه این مقاله می توانید مقرون به صرفه ترین روش را برای طراحی لوگو خود انتخاب کنید. یکی از عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت طراحی لوگو، تعداد اتود طراحی لوگو می باشد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله اتود در طراحی لوگو چیست؟ را مطالعه کنید.

مقایسه قیمت طراحی لوگو در سال 1400

بررسی قیمت طراحی لوگو در روش های مختلف

با توجه به وجود روش ‌های مختلف در طراحی لوگو و نحوه اجرای آن، شیوه قیمت ‌گذاری طراحی لوگو متفاوت هست. جهت این کار، لازم است فاکتور ها و عناصر بسیار مهمی را بررسی کنید. چون لوگو یک عنصر بصری است و کاربران زیادی با آن درگیر می‌شوند، در نتیجه باید طراحی آن با دقت و ظرافت انجام شود؛ البته بودجه ‌ای که کسب ‌و کارها به طراحی لوگو اختصاص می‌دهند با یکدیگر متفاوت است. طراحی لوگو یک کار ساده و سریع نیست و لازم است زمان زیادی برای آن صرف شود. فرایند طراحی لوگو با توجه به فرد، وب سایت و یا سازمانی که اقدام به سفارش طراحی لوگو حرفه ای نموده است، متفاوت است؛ به ‌عبارت‌ دیگر بزرگی کسب‌ و کارها بر هزینه و قیمت طراحی لوگو تأثیرگذار است. مقایسه قیمت طراحی لوگو، به موارد زیادی بستگی دارد که در ادامه مقاله به آن پرداخته می ‌شود.

مقایسه قیمت طراحی لوگو به روش های مختلف

روش اول: خودتان اقدام به طراحی لوگو رایگان کنید

در این روش احتیاج نیست مبلغی را پرداخت کنید و فقط زمان زیادی را برای یادگیری نرم افزارهای تخصصی طراحی لوگو سپری خواهید کرد. اگر تمایل به طراحی لوگو با این روش دارید، آموزش های آنلاین بسیاری وجود دارند که بعد از یادگیری نرم افزار مورد نظر، به راحتی می توانید لوگو خود را طراحی کنید. اگر در این رابطه اطلاعات کمی دارید پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش طراحی لوگو با Illustrator  را مطالعه کنید تا با روند طراحی لوگو به صورت حرفه ای آشنا شوید.

روش دوم: خرید لوگو های آماده و سفارشی کردن آن

لوگو های آماده زمان لازم برای طراحی لوگو را کاهش می دهند. اما مشکل بزرگ این روش این است که احتمال اینکه لوگو طراحی شده تکراری باشد بسیار زیاد است. از آنجا که برای سفارشی سازی لوگو به نرم افزار تخصصی نیاز دارید، بیشتر فایل های این لوگوها با Adobe Illustrator و فتوشاپ سازگار هستند. در ادامه به معرفی برخی از فروشگاه های خرید لوگوهای آماده می پردازیم. با مقایسه قیمت طراحی لوگو در این فروشگاه ها، روش مناسب را انتخاب می کنیم.

Creative Market

بیش از ۴۹۰۰۰ قالب آماده لوگو در Creative Market برای کسب و کار های مختلف وجود دارد که قیمت آنها از ۲ دلار تا ۵۰۰ دلار متفاوت است. عمده قالب ها بین ۱۹ دلار تا ۳۹ دلار هستند.

GraphicBurger

 GraphicBurger مجموعه ای از آیکون های مناسب لوگو را در قالب های مختلف برای هر بسته بین ۲۰ دلار تا ۱۰۰ دلار به فروش می رساند. این آیکون ها را می توانید در برنامه های طراحی مانند Sketch یا Illustrator بکشید و یا به عنوان لوگوتایپ استفاده کنید.

GraphicRiver

بیش از ۵۸۰۰۰ قالب آماده لوگو در این وب سایت وجود دارد. قالب های ساده و آماتور این وب سایت حدود ۱۰ دلار قیمت گذاری شده اند. بسته های پیشرفته و حرفه ای تا ۲۰۰ دلار هم قیمت گذاری شده اند. هزینه اکثر بسته های لوگو غیر انحصاری در این سایت ۳۰ تا ۵۰ دلار است که به همراه فایل های مبتنی بر وکتور قابل دانلود است.

روش سوم: از یک لوگو ساز آنلاین استفاده کنید

با بررسی و مقایسه قیمت طراحی لوگو، به خوبی متوجه خواهید شد که لوگوساز های آنلاین ارزان ترین و سریع ترین گزینه برای طراحی لوگو هستند. برخی از سایت ها برای استفاده از این سرویس، هیچ هزینه ای دریافت نمی کنند. اما برخی از آنها، زمان دانلود فایل اصلی، هزینه دریافت می کنند. یک لوگوساز آنلاین می تواند صدها نوع لوگو با استفاده از اطلاعات اولیه کسب و کار شما طراحی کند. به این موضوع توجه کنید که کیفیت لوگوهای لوگوساز های رایگان، به مراتب پایین تر از لوگوساز های پولی است. در مقاله بهترین سایت های لوگوساز توضیحات کامل تری در این رابطه ارائه شده است. وب سایت Looka در این گروه قرار می گیرد و یک لوگو به قیمت ۲۰ تا ۶۵ دلار با وضوح بالا با پسوند های PNG ،EPS ، SVG و PDF ارائه می دهد.

مقایسه تعرفه طراحی و ساخت لوگو

روش چهارم: سپردن لوگو به طراحان حرفه ای در وب سایت های معروف

شما ایده و نام لوگو خود را به همراه توضیحات کامل، برای طراحان وب سایت در نقاط مختلف ارسال می کنید. در این قسمت، هزینه ای که می خواهید برای لوگو پرداخت کنید و زمان طراحی را مشخص می کنید. سپس فریلنسرها با توجه به قیمت و زمانی که برای آنها مشخص کردید، لوگو شما را طراحی می کنند. شما باید هزینه این مسابقه طراحی را قبل از دریافت هرگونه فایل، پرداخت کنید. پس از نهایی شدن پروژه، طراح، لوگو شما را با پسوند های مختلف ارسال می کند. با مقایسه قیمت طراحی لوگو در این وب سایت ها، لوگوی مناسب خود را دریافت کنید.

۹۹designs

۹۹designs مسابقات هفت روزه طراحی لوگو را به دو مرحله مقدماتی و نهایی تقسیم می کند. شما این فرصت را دارید که حداکثر تا دو هفته قبل از انتخاب برنده، طرح های نهایی ارسال شده را بررسی کنید. قیمت لوگو در این وب سایت از ۳۹۹ دلار به بالا متغیر است.

DesignCrowd

شما می توانید برای مسابقه طراحی خود در DesignCrowd یک مهلت سه، پنج یا ۱۰ روزه تعیین کنید. مسابقه را با قیمت ۱۲۹ دلار شروع کنید. به این ترتیب انتظار می رود حداکثر ۵۰ طرح از طراحان دریافت کنید. آنها همچنین ضمانت بازگشت وجه را ارائه می دهند.

DesignHill

از طریق DesignHill، طراحی لوگو از ۱۹۹ دلار شروع می شود. اگر می خواهید توجه طراحان درجه یک را جلب کنید، می توانید بودجه بالاتری تعیین کنید. اگرچه می توانید مدت زمان مسابقه را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید، اما باید هزینه آن را از قبل پرداخت کنید.

روش پنجم: یک طراح لوگو استخدام کنید

گاهی اوقات بعضی افراد برای طراحی لوگو حرفه ای اقدام به جذب طراح می کنند. تعرفه طراحی لوگو سال ۹۹ نشان داده است که  بسته به مهارت طراح، یک لوگو از ۱۰ میلیون به بالا برای شما هزینه دارد. طراح لوگو، یک عامل مهم در روند مقایسه قیمت طراحی لوگو به شمار می ‌رود. مدیرانی که به دنبال لوگو های منحصر به ‌فرد و خاص هستند، به طراحان حرفه ‌ای و با تجربه احتیاج دارند. میزان مبلغی که هر طراح برای طراحی لوگو دریافت می کند، با دیگری متفاوت هست؛ اما لازم به ذکر است که این قیمت ‌ها در یک بازه‌ تقریبی قرار می‌گیرند که مشتریان می ‌توانند پس از بررسی لیست قیمت لوگو ها، مناسب ‌ترین طراح را انتخاب نمایند.

روش ششم: یک تیم طراحی لوگو استخدام کنید

گرانترین روش طراحی لوگو، استخدام یک تیم طراحی لوگو حرفه ای است. آژانس ها برای طراحی یک لوگو مبالغ زیادی دریافت می کنند. توصیه می ‌شود مدیران قبل از هر اقدامی با طراحان و یا شرکت‌ های ارائه ‌دهنده خدمات گرافیکی مصاحبه نمایند. طراحان و مشاوران این شرکت ‌ها به صاحبان مشاغل کمک می ‌کنند تا بتوانند اطلاعات مورد نظر در مورد کسب‌ و کار خود را به دست آورده و رقبای خود را بهتر بشناسند. طراحان، مدت ‌زمان زیادی را برای طراحی لوگوی شرکت صرف می کنند. حتی ممکن است هفته‌ ها و یا حتی ماه ‌ها زمان ببرد. به همین علت ارائه قیمت طراحی لوگو، پس از مصاحبه و تعیین حجم و ابعاد کار مشخص می گردد. هزینه طراحی لوگو های سفارشی به علت زمان و منحصر به ‌فرد بودن آن‌ ها، غالباً بیشتر از انواع دیگر آن است.

عوامل تأثیرگذار بر لیست قیمت طراحی لوگو

عوامل مختلفی که باعث ایجاد تفاوت در هزینه ‌های طراحی لوگو می ‌شود، شامل اتود طراحی لوگو، مفهوم لوگو، نوع فونت بکار رفته، زبان فونت، سبک لوگو، و… است. انتخاب موارد ذکر شده به نوع لوگو و سلیقه افراد بستگی دارد. نوع لوگو به ‌تنهایی یک عامل مهم و تأثیر گذار بر قیمت گذاری لوگو می ‌باشد. لوگو ها شامل انواع نوشتاری، تصویری و یا ترکیبی می‌ باشند. غالباً لوگو های نوشتاری که تنها شامل لغات و متون هستند، از نوع لوگوی ترکیبی و تصویری، ارزان‌ تر می ‌باشند. علت ارزان ‌تر بودن قیمت طراحی لوگو های نوشتاری، ساده ‌تر بودن فرآیند طراحی و ساخت آن ‌ها است. ایده ‌های طراح به‌ صورت بالقوه در ایجاد لوگوی حرفه ‌ای تأثیرگذار است و همین موضوع در تعیین هزینه طراحی لوگو مؤثر هست.

کم هزینه ترین روش طراحی لوگو

اگر به تازگی تجارت خود را شروع کرده اید، یک لوگو نقطه شروع هویت تجاری شما است. با مطالعه مقاله مقایسه قیمت طراحی لوگو به راحتی می توانید با هزینه مناسب بهترین لوگو را دریافت کنید. در این مسیر تنها نیستید و می توانید از دانش و تخصص افراد با تجربه و آموزش های متنوع طراحان نوین قلم استفاده کنید. برای ثبت سفارش و مشاوره رایگان در زمینه طراحی لوگو با ما در ارتباط باشید.

مقالات پیشنهادی در زمینه طراحی لوگو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا