آموزش طراحیطراحی لوگو

بهترین سایت های لوگوساز

معرفی ۱۲ مورد از بهترین سایت های لوگوساز در جهان

انتخاب بهترین سایت های لوگوساز برای کسانی که به یک لوگو رایگان و یا کم هزینه احتیاج دارند، ضروری است. این سایت ها به شما کمک می کنند تا در عرض چند دقیقه یک لوگو حرفه ای طراحی کنید. ما در مقاله چگونه بهترین لوگو ساز را انتخاب کنیم؟ به این موضوع پرداختیم که با چه روش هایی می توان بهترین لوگوساز را انتخاب کرد. حال با توجه به اهمیت سایت های لوگوساز آنلاین، تصمیم گرفیتم در این مقاله، برخی از بهترین سایت های طراحی لوگو آنلاین را به اشترک بگذاریم.

بهترین سایت های لوگوساز فارسی و خارجی

بهترین سایت های لوگوساز کدامند؟

Logo Maker

ایجاد طرح جذاب، طراحی و ساخت سريع و حرفه ‌ای لوگو، در اين نرم ‌افزار، باعث شده است تا افراد زيادی به‌ صورت خودکفا و بدون نیاز به آموزش تخصصی، نسبت به طراحی و ساخت لوگوی کسب ‌و کار خود به ‌صورت شخصی، اقدام نمايند. با استفاده از نرم‌افزار Logo Maker، برای ایجاد یک لوگو تبلیغاتی حرفه‌ای، به حضور طراح گرافیک نيازی نيست. زيرا همه افراد می ‌توانند بدون داشتن علم تخصصی، لوگوهای مناسب و حرفه‌ ای خود را در این نرم ‌افزار، طراحی نمايند. مراحل طراحی لوگو در این نرم افزار به ترتیب زیر است:

  1. مرحله اول: افزودن متن
  2. مرحله دوم: نوع طراحی را انتخاب کنید
  3. مرحله سوم: انتخاب فونت و رنگ پس ‌زمینه
  4. مرحله چهارم: ذخیره فایل

قیمت گذاری:

هم به صورت رایگان و هم با پرداخت هزینه، قادر به دریافت لوگوهای خود هستید.

برای آشنایی بیشتر با این سایت لوگو ساز، حتما مقاله ” آموزش کار با Logo Maker ” را مطالعه کنید.

logo maker.com سایت طراحی لوگو حرفه ای

Hatchful – Shopify

شاپیفای، یک فروشگاه ساز حرفه ای است. این وب سایت، با ابزار لوگوسازی که در اختیار شما قرار می دهد، جزو بهترین سایت های طراحی لوگو قرار می گیرد. شما می توانید به صورت رایگان لوگو های مورد نظر خود را طراحی کنید. Hatchful یک سازنده لوگو، از Shopify است. فقط با چهار تا پنج کلیک می توانید یک الگو طراحی کنید. رابط کاربری خوب آن برای مبتدیان بسیار مناسب است. برای شروع، این مراحل را دنبال کنید:

  1. نوع کسب و کار خود را انتخاب کنید.
  2. نام تجاری خود را وارد کنید.
  3. سپس یک نماد مناسب انتخاب کنید.
  4. با اضافه نمودن عناصری مانند سایز، رنگ و متن به لوگو، بهترین نتیجه را به دست آورید.

قیمت گذاری:

با استفاده از Shopify، بدون هیچ گونه هزینه ای می توانید یک لوگو طراحی کنید. فقط در صورت تصمیم به دریافت یکی از الگوهای VIP،  هزینه از شما دریافت می شود.

Hatchful - Shopify یکی از بهترین سایت های دانلود لوگو

Ucraft

این وب سایت، با استفاده از تعداد زیادی نماد و سبک های مختلف متنی، به کاربران کمک می کند در کمترین زمان ممکن، لوگوهای جذابی ایجاد کنند. Ucraft دارای یک رابط کاربری فوق العاده ساده و استفاده نا محدود است. شما با استفاده از این وب سایت می توانید یک لوگو با وضوح بالا را به صورت رایگان بارگیری کنید.

قیمت گذاری:

می توانید با ۱۰ دلار فایل با پسوند SVG دریافت کنید، در غیر این صورت استفاده از آن رایگان است.

 ucrafts.com بهترین سایت های لوگوساز جهان

Canva

Canva بیشتر برای طراحی لوگو های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. این وب سایت، یکی از بهترین سایت های لوگوساز برای کسب و کارهای آنلاین می باشد. کانوا خدمات خود را صورت آنلاین ارائه می دهد. برای طراحی لوگو خود در کانوا، به ترتیب زیر عمل کنید:

  1. نوع وب سایت خود را انتخاب کنید
  2. نماد لوگو مناسب را انتخاب کنید.
  3. فونت های آن را برای جذابیت بیشتر سفارشی کنید.
  4. به این ترتیب، لوگو شما با پسوندهای PNG ،  JPG و PDF قابل بارگیری است.

قیمت گذاری:

Canva، یک سازنده لوگو رایگان است، بنابراین می توانید بدون صرف هیچ هزینه ای شروع به کار کنید. با این حال، اگر می خواهید ویژگی های بیشتری مانند برخی از آیکون های حرفه ای را امتحان کنید و یا به نمادهای VIP دسترسی پیدا کنید، باید ۱۲.۹۵ دلار در ماه هزینه کنید.

 canva سایت لوگوساز خارجی

 Designhill

این وب سایت کاملا رایگان است و خدمات خود را به صورت آنلاين ارائه مي دهد. در اين وب سايت مي توان با استفاده از قالب های از پیش ساخته شده، ايده هاي ذهني را به واقعيت تبديل نمود. Designhill  طرح های منحصر به فردی ارائه می دهد که لوگوی شما را بسیار جذاب می کند. يکي از معايب ساخت لوگو در اين وب سايت، قیمت بالاي ذخیره لوگوي نهايي است. طراحی لوگو در این وب سایت به این شکل است که:

  1. یکی از سبک های موجود را برای کسب و کار خود ایجاد کند.
  2. سپس نوبت انتخاب متن و رنگ مورد نظر برحسب سليقه مي باشد.
  3. نهايتا در مرحله پاياني لوگوی طراحی شده را دانلود مي گردد.

قیمت گذاری:

می توانید با پرداخت هزینه ۲۰ دلار، لوگو با وضوح خوب دریافت کنید. برای رزولوشن بالاتر، ۶۵ دلار از شما کسر می کنند.

 designhill.com از جمله سایت های لوگو ساز رایگان آنلاین

 Tailorbrands

ابتدا نام کسب و کار خود را وارد کنید. برای سهولت ساخت لوگو، می توانید نوع لوگو (نوشتاری، نمادین و یا ترکیبی) را انتخاب کنید. سپس چند فونت را انتخاب کنید. به این ترتیب، چند لوگو دریافت خواهید کرد.

این وب سایت به شما نشان می دهد که آرم شما در وب سایت، کارت ویزیت، شبکه های اجتماعی و سایر مکان ها چگونه است!.

قیمت گذاری:

این وب سایت سه برنامه قیمت گذاری ماهانه بر اساس درخواست مورد نیاز شما دارند.

  1. مقدماتی: ۴ دلار در هر ماه – یک لوگو با وضوح بالا برای شما ارسال می کند.
  2. استاندارد: ۶ دلار در ماه – برای کسانی که می خواهند علاوه بر لوگو وب سایت، کارت ویزیت هم ایجاد کنند.
  3. حرفه ای: ۱۳ دلار در ماه – به طور خاص برای کسانی طراحی شده است که عاشق بازاریابی در شبکه های اجتماعی هستند.
 tailorbrands.com وب سایت برتر لوگوساز آنلاین

GraphicSprings

GraphicSprings یک وب سایت لوگوساز با طراحی رابط کاربری آسان است. تمام ویژگی های آن در نوار کناری سمت چپ است. شما می توانید هر شکل یا فرم را برای لوگو خود انتخاب کنید. شما در سفارشی سازی کاملاً آزاد هستید. اگر می خواهید جزئیات بیشتری را بر روی طراحی خود اعمال کنید، GraphicSprings برای شما مناسب است.

قیمت گذاری:

 GraphicSprings چند برنامه مختلف قیمت گذاری دارد.

  1. مقدماتی: ۲۰ دلار – اگر فقط می خواهید یک لوگو سفارشی با وضوح بالا ایجاد کنید. خروجی این فایل فقط در قالب JPG در دسترس خواهد بود.
  2. استاندارد: ۴۰ دلار – در هر زمان به ویرایش لوگو و وضوح تصویر سفارشی، دسترسی خواهید داشت. همچنین این فایل در قالب PDF ، PNG  و JPG در دسترس خواهد بود.
graphicsprings.com از سایت های ساخت و طراحی لوگو رایگان

Squarespace

Squarespace Logo Maker  گزینه خوبی برای یک لوگو ساده است. رابط کاربری بسیار آسان این سایت، آن را جزو بهترین سایت های ساخت لوگو کرده است. با پیش طراحی اولیه در صفحه ویرایش، می توانید بلافاصله ببینید که لوگو شما در کارت ویزیت، وب سایت، کاتالوگ و یا هر جای دیگر، چگونه است.

قیمت گذاری:

Squarespace یک وب سایت لوگوساز آنلاین و رایگان است. اگر مشتری Squarespace باشید، فایل هایی با وضوح بالا به صورت رایگان در دسترس هستند. برای افرادی که کاربر این وب سایت نیستند، ۱۰ دلار هزینه در نظر گرفته شده است.

squarespace.com از بهترین سایت های لوگوساز آنلاین

Logaster

 این وب سایت به صورت آنلاین خدمات خود را به کاربران ارائه مي دهد. کاربران و طراحاني که قصد استفاده از اين وب سايت را دارند، ابتدا باید وارد حساب کاربري خود دروب سايت Logaster Logo Maker شوند. سپس شروع به طراحی کنند. پس لازمه طراحی در این وب سایت، ثبت نام کاربران است. اين وب سايت، جهت ويرايش لوگوها، ابزاري را ارائه نداده است و ويرايش درLogaster وجود ندارد. از ديگر ويژگي هاي وب سایت Logaster پشتيباني از فونت های فارسی است. فرآيند طراحی در اين وب سايت بسیار آسان بوده و براي کار با آن به آموزش هاي خاصی احتياج نيست.

قیمت گذاری:

 Logaster یک وب سایت آنلاین لوگو رایگان است.

logaster.com سایت طراحی لوگو آنلاین خارجی

Logogarden

 Logo Garden به این دلیل جزو بهترین سایت های لوگوساز انتخاب شده است که دارای یک رابط کاربری کاملاً ابتدایی است و برای افراد مبتدی بسیار مناسب می باشد. سفارشی سازی محدودی دارد، اما برای طراحی یک لوگو ساده عالی است. همچنین وقتی لوگو دلخواه خود را ایجاد کردید، فضای عالی برای آزمایش و ویرایش لوگو به شما اختصاص می دهد.

قیمت گذاری:

Logo Garden یک لوگوساز رایگان است که در بین همه کاربران محبوب است. بدون پرداخت هزینه می توانید به این ابزار دسترسی پیدا کنید.

logogarden وب سایت ساخت لوگو رایگان

Logo Genie  

اگر می خواهید لوگو شما ظاهری مینیمال داشته باشد، Logo Genie  جزو بهترین سایت های لوگوساز در این زمینه است. هنگامی که جزئیات مربوط به شرکت خود را وارد کنید، چندین لوگو در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت گذاری:

در وب سایت Logo Genie، با قیمت ۲۰ دلار می توانید یک لوگوی حرفه ای ایجاد کنید.

 logogenie.net وب سایت طراحی لوگو آنلاین

Flamingtext

این وب سایت، برای کاربراني که در پي لوگوهای نوشتاری با متن هاي خاص هستند، گزينه بسيار مناسبي به شمار مي رود. علت محبوبيت وب سايت Flamingtext در ميان ديگر وب سايت ها، ارائه انواع فونت ها همراه با انیمیشن است. از ديگر ويژگي هاي اين وب سايت امکان اضافه نمودن پس زمینه های مناسب به متون مي باشد. به طور کلي وب سايت Flamingtextis نيز یکی دیگر از بهترین سایت های لوگوساز است.

قیمت گذاری:

در این وب سایت، لوگوهای نوشتاری را با کیفیت پایین و با پسوند png به صورت رایگان می توانید دانلود کنید. اما لوگوهای با کیفیت، با پرداخت هزینه ۲۴ دلار قابل بارگیری هستند.

flamingtext.com سایت ساخت لوگو رایگان

سفارش طراحی لوگو آنلاین

امیدواریم که مقاله بهترین سایت های لوگوساز، مورد توجه شما قرار گرفته باشد. ما با انتشار این مقاله، سعی کردیم با معرفی بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان، مشکل افرادی که توان پرداخت هزینه طراحی لوگو را ندارند، حل کنیم. اگر لوگوساز آنلاین دیگری را می شناسید، خوشحال خواهیم شد در قسمت نظرات، به ما معرفی کنید. در پایان پیشنهاد می کنیم که اگر زمان کافی برای طراحی لوگو خود را ندارید، نوین قلم می تواند یک لوگوی مقرون به صرفه برای شما طراحی کند. برای ثبت سفارش طراحی لوگو حرفه ای و مشاوره رایگان، لطفا بر روی ” طراحی تخصصی لوگو” کلیک کنید

سایر مقالات مرتبط با بهترین سایت های لوگوساز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا