طراحی نمای ساختمان دو نبش

همواره طراحی نمای ساختمان دو نبش نسبت به ساختمان های عادی با چالش بیشتری همراه است. این چالش ها می تواند به طور همزمان محدود کننده و توسعه دهنده باشد. این نوع ساختمان ها که با عنوان ساختمان دو کله نیز شناخته می شوند، از ارزش مادی بیشتری نیز برخوردارند. حساسیت بالای طراحی نما در ساختمان دو نبش موجب شد تا در مطلب از نوین قلم را به بررسی اهمیت طراحی نما و همچنین انواع نماها در ساختمان دو نبش اختصاص دهیم. دانش گسترده طراحان نما در مجموعه نوین قلم، شما را در طراحی یک نمای با کیفیت همراهی خواهد کرد. پس برای دیدن نمونه کارهای موفق در ساختمان های دو کله، با ما در نوین قلم در ارتباط باشید.

طراحی نمای ساختمان دو نبش
طراحی نمای ساختمان دو نبش

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۱۰ دقیقه

چرا طراحی نمای ساختمان دو نبش مهم تر است؟

ساختمان های دو نبش از دو طرف گذرگاه خود دیده می شوند. این ساختمان ها موقعیت جغرافیایی بهتری نسبت به سایرین داشته و مانند یک نگین در محله و منطقه استقرار خود می درخشند. ساختمان های دو نبش قابلیت تبدیل به یک عنصر شاخص محلی را دارند.

به جرات می توان گفت، کیفیت نمای ساختمان های دو نبش، موجب افزایش کیفیت معماری در سطح محله شده و یک چشم انداز عالی به منطقه اضافه می کند. به همین خاطر است که نوین قلم طراحی اصولی و استاندارد این نما را به مالکین آن توصیه می کند.

اساساً ساختمان هایی که دارای تکنیک مناسبی از طراحی نما هستند، با سرعت بیشترین معامله شده و با قیمت بهتری به فروش می رسند. این مسئله در ساختمان های دو نبش به جهت موقعیت عالی آنان در منطقه، اهمیت و ارزش بیشتری ایجاد می کند. می توان با پرداخت هزینه های کم برای طراحی نما، هر یک از واحدهای ساختمان دو نبش را با قیمت دو برابر به فروش رساند.

کاهش هزینه های اجرا با طراحی اصولی نما

۲۰ درصد تخفیف برای اولین سفارش

در طراحی نمای ساختمان های دو نبش از چه سبکی استفاده می شود؟

طراحان نما در انتخاب سبک برای ساختمان های دو نبش، از دو سبک رایج مدرن و کلاسیک استفاده می کنند. با این حال شما می توانید سبک هایی همچون مینیمال، نئوکلاسیک و نمای ایرانی را نیز برای ایجاد یک جلوه خاص در ساختمان دو نبش انتخاب کنید. هر یک از این سبک ها مشخصات مربوط به خود را داشته و برای استفاده در برخی کاربری ها مناسب تر است. نوین قلم در ادامه به معرفی محبوب ترین سبک ها می پردازد.

سبک فاخر کلاسیک

سبک کلاسیک و یا رومی از جمله محبوب ترین سبک ها در طراحی نمای ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی به شمار می آید. در سبک رومی از متریال سنگ در همراهی با فلز و شیشه استفاده می شود. با انتخاب این سبک انواع مختلفی از المان های تزئینی رومی همچون سرستون ها، کتیبه های برجسته و قوس ها به نمای ساختمانی شما اضافه می شود.

انتخاب این سبک برای طراحی نمای ساختمان دو نبش، بسیار چالش برانگیز و هزینه ساز است. عرض وسیع ساختمان های دو نبش شرایط را برای استفاده از جزئیات و تزئینات بیشتر فراهم می کند. این مسئله زحمت طراحی را دو چندان کرده و به طرز قابل توجهی هزینه طراحی و اجرای نما را افزایش می دهد. نوین قلم انتخاب سبک رومی و سنتی را به کارفرمایان پروژه های تجاری و اداری که دغدغه ای از بابت تامین بودجه و هزینه های مالی ندارند، توصیه می کند.

سبک محبوب مدرن

با گذری در شهر و منطقه خود متوجه می شوید که استفاده از سبک مدرن در طراحی نمای ساختمان های دو نبش بسیار رایج گشته است. دلایل مختلفی برای ترند شدن سبک مدرن در طراحی نما وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به کاهش هزینه های طراحی و اجرای نما اشاره کرد.

سبک مدرن از اجزای ساده و عناصر مدرن برای طراحی یک سطح زیبا و گیرا استقبال می کند. در این سبک از نما خبری از المان های تزئینی فاخر نیست. اما همه چیز در عین سادگی زیبا به نظر می رسد. با انتخاب سبک مدرن متریال هایی همچون بتن، سیمان، چوب، فلز، شیشه و کامپوزیت به نمای ساختمانی شما اضافه می شود.

اگر تصمیم به خلق یک نمای ساختمانی عملکرد محور و در عین حال جذاب دارید، از سبک مدرن و سبک های مشابه آن همچون سبک ساده و یا مینیمال استفاده کنید. با این کار نه تنها هزینه طراحی نمای ساختمان دو نبش را کاهش داده اید، بلکه با بهینه سازی نما به افزایش حداکثری از فضاها کمک کرده اید.

سبک جدید نئوکلاسیک

برای کارفرمایانی که محصور جذابیت سبک کلاسیک شده اند و به استفاده از عناصر مدرن علاقه مند هستند، سبک نئوکلاسیک توصیه می شود. این سبک از طراحی نما کمک می کند تا استفاده از المان های تزئینی سبک رومی کاهش یافته و نمای رومی در عین حفظ اصالت خود، ساده تر به نظر برسد.

در واقع نئوکلاسیک به ساده سازی سبک های رومی کمک کرده و تلاش می کند تا با کاهش هزینه ها، امکان طراحی سبک رومی را برای عموم کارفرمایان فراهم کند. خوشبختانه طراحان نوین قلم در زمینه طراحی نمای نئوکلاسیک نیز دانش و تجربه بالایی دارند و می توانند در این خصوص نیز شما را همراهی کنند.

عکس نمای انواع ساختمان های دو نیش

در زیر تصاویری از نمای ساختمان های دو نبش را میتوانید مشاهده نمایید.

هزینه طراحی نمای ساختمان دو نبش در نوین قلم

اهمیت بالای طراحی نما در ساختمان های دوکله، استفاده از مهارت بالای طراحان نما را ضروری می سازد. اما فاکتور قیمت به عنوان یک عامل بازدارنده عمل کرده و کارفرمایان را در سفارش طراحی نما مردد می سازد. اما جای نگرانی نیست. چرا که پروسه طراحی نما در نوین قلم با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت طی می شود. اساساً قیمت طراحی نما در ساختمان های دو نبش از پارامترهایی همچون موارد زیر تاثیر می پذیرد.

متراژ نما

بالطبع متراژ نما در ساختمان های دو نبش به جهت عریض بودن آنان، بسیار بالاست. این مسئله موجب افزایش دقت طراحان و همچنین زحمت آنان می گردد. به همین خاطر است که معمولاً هزینه طراحی نمای ساختمان دو نبش در مقایسه با ساختمان های عادی بیشتر است.

سبک مورد استفاده در نما

سبک نما و متریال های مورد استفاده در آن نیز در تعیین قیمت نهایی طراحی نما موثر است. در انتخاب سبک کلاسیک، میزان جزئیات و استفاده از متریال ارزشمند سنگ به بالاترین حد خود می رسد. در حالیکه در ساختمان های مدرن از حداقل جزئیات و ارزان قیمت ترین متریال ها استفاده می شود. این مسئله موجب شده تا قیمت طراحی نمای رومی بسیار بیشتر از نماهای مدرن و ساده باشد.

متخصصان نوین قلم طراحی نمای ساختمان دو نبش را با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می دهند. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

طراحی نمای ساختمان دو نبش به جهت موقعیت شهری آن، اهمیت بالایی دارد. نوین قلم توصیه می کند برای سودآوری بیشتر در فروش ساختمان های دو نبش، نمای این نوع ساختمان ها را به بهترین متریال ها و سبک های معماری مجهز کنید. با این کار ارزش مادی ساختمان دو نبش چندین برابر می شود. شما می توانید برای رفع ابهامات خود در خصوص نحوه طراحی نما در ساختمان دو کله، با طراحان نوین قلم در ارتباط باشید.

پاسخ به سوالات رایج

طراحی نمای ساختمان دو نبش چه اهمیتی دارد؟

طراحی یک نمای حرفه ای و چشمگیر در ساختمان دو نبش، ارزش مادی و میزان اعتبار آن را دوچندان می کند.

نوین قلم از کدام سبک ها برای طراحی نما ساختمان دو کله استفاده می کند؟

معمولاً ساختمان های دو نبش به نماهای کلاسیک و یا مدرن مجهز می شوند. اما نوین قلم قادر است نمای ساختمان شما را مطابق با سلیقه خودتان طراحی کند.

هزینه طراحی نما ساختمان دو نبش چقدر است؟

به طور کلی نمی توان یک قیمت ثابت اعلام کرد. هزینه طراحی از آیتم هایی همچون سبک نما و متراژ آن تأثیر می گیرد.

مطالب مرتبط با طراحی نمای ساختمان دو نبش

۷ روز هفته و ۲۴ ساعته باز می باشد

نوین قلم

ایران
تلفن: ۰۹۰۵۱۲۷۸۰۹۶
رایانشانی: novinghalam.com@gmail.com

Recent search terms:

  • نمای ساختمان دو نبش
دکمه بازگشت به بالا